Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2019

Τα γυάλινα (3)

Αυτή την φορά, το ποτήρι της μπύρας δεν το έσπασα εγώ! 
Ήταν όμως για μένα ακόμα μία πρόκληση, αφού, όπως βλέπετε το σπάσιμο ήταν πολύ ακανόνιστο. 
 
Και όμως, ο πηλός το κάλυψε μιά χαρά και του έδωσε και μία χαριτωμένη κίνηση!  
Στο ψηλότερο σημείο πρόσθεσα τα φυλλαράκια και τους καρπούς του ού.
 Την επόμενη μέρα, συμπλήρωσα λίγο πηλό για να κλείσω το σκάσιμο που δημιουργήθηκε με το στέγνωμα
και προχώρησα και εδώ με κρακελέ ενός συστατικού κατ'ευθείαν πάνω στο γυαλί.
 Χρυσή πάστα στο πήλινο κολάρο και βάψιμο με ακρυλικά στα φυλλαράκια και τους καρπούς.
 Στο σώμα του ποτηριού, έκανα ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα και τόνισα τις λεπτομέρειες με γκλίτερ, πριν τελειώσω και πάλι με χρυσή πάστα στο πόδι του νέου μου 'κηροπήγιου'.


Και για να μην κάνω και τέταρτη ανάρτηση με γυάλινα, να σας δείξω εδώ και μερικά ακόμη που έφτιαξα. 

Αυτό το ποτήρι είχε μόνο ένα πολύ μικρό ράγισμα και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω πηλό.
 Το 'έντυσα'  με τα λευκά φύλλα της χαρτοπετσέτας, και στην συνέχεια έκανα ντεκουπάζ για να το μετατρέψω σε ρεσώ, και τόνισα τα λουλούδια και το φόντο με ανάγλυφα κοντούρ.



Σειρά είχαν δύο καμμένες λάμπες!

Η πρώτη, μεγάλη και στρογγυλή, ντύθηκε με τα λευκά φύλλα της χαρτοπετσέτας (αντί για ριζόχαρτο) και στολίστηκε με μικρά μοτιφάκια από  περισσεύματα χαρτοπετσέτας. Στο πάνω μέρος, τύλιξα χοντρό κορδόνι και συμπλήρωσα ενδιάμεσα με χρυσό γκλίτερ. 
 Εδώ με ένα παλαιώτερο αλλά πολύ αγαπημένο δισκάκι μου, 
κι εδώ κρεμασμένη στο παλιό πορτ-μαντώ της αδελφής της γιαγιάς μου! 
 

 Ευκαιρία να σας δείξω και μιά διαφορετική χρήση της ροδέλας σαν αυτή που εφάρμοσα στο κολονάτο ποτήρι.  

Εδώ, όπως βλέπετε,  την χρησιμοποίησα σαν βάση στήριξης κατά την διάρκεια της ετοιμασίας της λάμπας!  

 Με βοήθησε πάρα πολύ!!!

Κατά τον ίδιο τρόπο έφτιαξα και μία δεύτερη απλή λάμπα, πάλι με decoupage χαρτοπετσέτας. 


 

Εσείς, κάνατε κάποια Χριστουγεννιάτικη ανακύκλωση;

10 σχόλια:

  1. Noël te rend encore plus créative chère Marie-Anne!
    Je te mets de côté tout ce que je casse si tu peux me le transformer ainsi!!!
    Noël approche très vite et pour vous cette année cela va être un Noël encore plus beau grâce à une petite princesse.
    Tu lui as confectionné un petit bonnet de lutin?
    Continuez à bien préparer les fêtes.
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πω είσαι απίθανη!! Δεν έκανα καμιά ανακύκλωση και τα σπασμένα μου εμένα έχουν πάει στον κάδο ανακύκλωσης. Σνιφ Τώρα με σένα περιμένω να σπάσει κάτι να το φιτάξω χαχαχα
    Φεύγω τρέχοντας για τον μπαμπά μου γιατί μου πήρες τα μυαλα
    Καλές γιορτές Μαριάννα μου
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα μου είσαι απίστευτη και πηγή έμπνευσης! Τα έφτιαξες όλα υπέροχα.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοίτα που με έβαλες στο τρυπάκι να ψάχνω για σπασμένα
    Ποτήρια τις λάμπες τις λάτρεψα!!!! Μπράβο βρε Μαριάννα μου είναι όλα υπέροχα!!!Το κρακελέ γίνετε κατεύθυναν επάνω στο γυαλί δεν το ήξερα!! Καλές γιορτές να έχετε φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα που με έβαλες στο τρυπάκι να ψάχνω για σπασμένα
    Ποτήρια τις λάμπες τις λάτρεψα!!!! Μπράβο βρε Μαριάννα μου είναι όλα υπέροχα!!!Το κρακελέ γίνετε κατεύθυναν επάνω στο γυαλί δεν το ήξερα!! Καλές γιορτές να έχετε φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριάννα έχω μια ιδέα! Να αρχίσουμε να ....σπάμε διάφορα γυαλικά και να στα στέλνουμε για διακόσμηση. Ξέρουμε εκ των προτέρων ότι το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό και θα μας αποζημιώσει για τις φθορές.
    Τι να πω καλή μου φίλη. Μιλάμε τα χέρια σου κάνουν "αγγέλους"!
    Να χαίρεσαι κάθε σου δημιούργημα. Στέλνω ζεστή καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τίποτα δεν πάει χαμένο!
    Τίποτα δεν πετάμε!
    Καλές γιορτές Μαριάννα μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βρε Μαριαννααααααααααα!!!
    θα σου γινει εμμονη να βλέπεις παντου σπασμένα
    ολα έγιναν ξεχωριστά που να παει το μυαλο καποιου οτι ειναι από ελαττωματικά!!
    χαχαχαχαα εισαι απιστευτη φιλεναδαααααααα συνεχισεεεεε να ζωντανευεις "ψυχες" χαμένες!!!
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά δεν υπαρχεις Μαριαννα μου εισαι εξπερ στην ανακυκλωση των γυαλινων.. και στο ντεκουπαζ..δεν το συζηταμε.. ολα εγιναν σουπερ Χριστουγεννιατικα.. και του χρονου να εισαι καλα..
    Καλα να περασεις τις ωγιορτινες σου μερες φιλεναδα με τους αγαπημενους σου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.!!με αγαπη παντου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να πω Μαριάννα μου, δεν έχω λόγια! Είναι όλα υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...