Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019

Μεταμορφώσεις

 'Ηταν κάποτε δύο κηροπήγια, τα οποία τα είχα τόσα χρόνια που ούτε θυμάμαι πιά πώς βρέθηκαν στο σπίτι!  Δεν τα είχα στολισμένα, αλλά ήταν πάντα έτοιμα να φανούν χρήσιμα σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος.
Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι πως πάντα σκεφτόμουν να τα αλλάξω κάπως! 
Και νά που ήρθε η ώρα τους!
Να μην σας τα πολυλογώ...αυτά είναι τα στάδια της μεταμόρφωσής τους! 
Και αυτό, το τελικό αποτέλεσμα!
  Τα αναγνωρίζετε;  

Σειρά είχε μιά κεραμική καρδιά της οποίας άλλαξα εντελώς το στυλ...
Ξεκίνησα κολλώντας της ένα εύκαμπτο ξυλόγλυπτο και συμπλήρωσα με ένα λουλουδάκι που έφτιαξα από πηλό σε καλούπι. Στην συνέχεια,  έβαψα με χρώματα κιμωλίας και τόνισα τα ανάγλυφα με πατίνες και χρυσή πάστα. 
Η πρώτη της μορφή δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερα,
 
κι έτσι την άλλαξα ξανά.  
Και μιάς και πήρα φόρα με τον πηλό, κόλλησα το ίδιο λουλούδι 
και σε ένα βότσαλο που μάζεψα προ ημερών στην παραλία.
Μπορεί να πήρα φόρα, όμως δεν κατέχω ακόμα τα μυστικά του πηλού, κι έτσι κάνω αρκετά λάθη, όπως, για παράδειγμα...έφτιαξα κάποια μοτιφάκια χωρίς να έχω σκεφθεί από πριν πού θα τα χρησιμοποιήσω, με αποτέλεσμα να μείνουν και να στεγνώσουν. Σ'αυτή την περίπτωση, αφού δεν είναι πλέον εύκαμπτα, δεν μπορούν να κολληθούν παρά μόνο σε μία επίπεδη επιφάνεια.   
Και νά που βρέθηκε η επίπεδη επιφάνεια... 
η μία πλευρά αυτού του ξύλινου στολιδιού, 
 του οποίου η άλλη πλευρά στολίστηκε μέ decoupage.

Αφού φέτος δεν έφτιαξα και πολλά στολίδια, ας σας δείξω και μερικές μικρές μεταμορφώσεις που έκανα σε κάποια παλιά που έφερα από το σπίτι της μαμάς μου.
Κάποιες μπάλες που δεν μου άρεσαν, 
απλά τις άλλαξα εύκολα και γρήγορα με ελάχιστο ντεκουπάζ και μπόλικο γκλίτερ. 




 Ήταν και κάτι καμπανούλες...

που μεταμορφώθηκαν με λίγα χρώματα  
και στολίστηκαν κι αυτές μετά από πολλά χρόνια που ήταν κρυμμένες σ'ένα κουτί.  
Να έχετε όλοι μιά όμορφη Κυριακή, εν αναμονή της μεγάλης γιορτής!


10 σχόλια:

  1. ΑΛΛΑΞΕ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΊΣ Μαριάννα μου τα αναδεικνύεις καλλίτερα και τα κάνεις βιώσιμα αντί νάναι παροπλισμένα στα σκοτάδια των αποθηκών! Τα κηροπήγια έγιναν σούπερ και οι καμπανούλες ανέδειξαν το σχέδιό τους!
    Καλά Χριστουγεννα με υγεία και ομορφες οικογενειακές στιγμές ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άφωνη έχω μείνει τα κηροπήγια τα ζηλεψα παίρνω την ιδέα έχω περίπου τα ίδια!!!!! Καλά Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Quelles belles créations ou re-créations ;)
    Je te souhaite de Joyeuses Fêtes de Fin d'Année à toi et ta famille !
    Bises et à l'année prochaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα μου τέλεια όλα! Έχω και εγώ ακριβώς τα ίδια γυάλινα κηροπήγια, αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να τα μεταμορφώσω τόσο όμορφα όσο εσύ.
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκπληκτικά, δεν έχω λόγια. Ένας πανέμορφος μαγικός κόσμος γεννιέται απ τα χέρια σου Μαριάννα μου. Ειλικρινά μας ανεβάζεις τη διάθεση με όλα τούτα τα καλούδια σου. Να τα χαίρεσαι και να μας δίνεις το φως τους.
    Στέλνω φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι δεν τα αναγνωρίζω τα κηροπήγια!! Απίστευτη είσαι!! Και όλες οι αλλαγές υπέροχες αλλά εντυπωσιάστηκα μετά τα κηροπήγια με τις μπάλες. Ξέρεις, είχα και εγώ από τη μαμά μου και....τις πέταξα. Πόσο με κάνεις και μετάνοιωσα τώρα!!!
    Καλές γιορτές Μαριάννα μου
    Να περάσεις όμορφα τα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου με υγεία και χαμόγελα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφες οι δημιουργίες σου Μαριάννα. θα σε ευγνωμονούν για την δεύτερη ευκαιρία τους.
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και ευλογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dearest Marie Anne,
    Love your candle holders and they look a lot more regal after you worked with them; as usual.
    The heart is also beautiful and glad to see your Mom's ball ornaments and bell being turned into pretty Christmas ornaments.
    Sending you hugs and Merry Christmas to you and yours,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι μεταμορφώσεις σου φίλη μου θα μείνουν στην ιστορία ως οι καλύτερες παγκοσμίως!!! Εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!!! Καλά Χριστούγεννα!!!να είστε όλοι καλά και να περάσετε όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο μου αρέσει Μαριάννα μου που παίρνεις κάτι συνηθισμένο και το μεταμορφώνεις σε έργο τέχνης! Είναι όλα υπέροχα! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...