Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2019

Τα γυάλινα

Κοντεύει χρόνος από τότε που αδειάσαμε το διαμέρισμα της μαμάς μου, κι ακόμα αρκετά πράγματά της είναι μέσα σε κούτες που περιμένουν να τακτοποιηθούν.  Μεταξύ αυτών όμως που αποφάσισα ήδη να κρατήσω, τα οποία βρήκαν την θέση τους μέσα στον παλιό μπουφέ της μαμάς, ήταν και το νυφικό της σερβίτσιο με τα κολονάτα ποτήρια. Ένα από αυτά, έχασε δυστυχώς το πόδι του κατά την μεταφορά...απορώ ακόμα πως έσπασε μόνο η βάση του και όχι η κούπα του που είναι τόσο λεπτή! 
 
Κι όμως, δεν το είχα πετάξει! Το ξαναβρήκα πρόσφατα στο βάθος του μπουφέ και αμέσως σκέφτηκα να το αξιοποιήσω.  Εξ'άλλου, δεν θα μπορούσα να μην σας δείξω και φέτος, όπως κάθε χρόνο, την Χριστουγεννιάτικη ανακύκλωσή μου!!!

Πολλές φορές λειτουργώ ενστικτωδώς και ξεκινάω να φτιάχνω κάτι χωρίς να το πολύ-μελετήσω.  'Ετσι έκανα και τώρα!  Ενθουσιασμένη όπως είμαι τον τελευταίο καιρό από τις δυνατότητες του πηλού, άνοιξα ένα πακέτο και άρχισα να τον πλάθω για να φτιάξω Χριστουγεννιάτικα φυλλαράκια ού. 
Κάτι θα σκεφτόμουν στην συνέχεια για να το κάνω να στέκεται! 
Και πράγματι, δεν άργησε να μου έρθει μιά ιδέα, και έτρεξα να βρώ μέσα στο αποθηκάκι με τα εργαλεία κάποιες ροδέλες απ' αυτές που μπαίνουν στις βρύσες για να μην φαίνονται οι συνδέσεις. 
Αφού την έβαψα την γέμισα με πηλό και έμπηξα την σπασμένη βάση του ποτηριού μέσα στην τρύπα.  
Την άλλη μέρα, που είχε στεγνώσει ο πηλός, έβαψα τα φυλλαράκια, αλλά η βάση δεν ήταν ακόμα σταθερή. Πιό πολύ με ταλαιπώρησε αυτό το στάδιο, αφού κάθε τόσο έπρεπε να ελέγχω με το αλφάδι ότι στέκεται καλά το ποτήρι και δεν γέρνει. 
Αφού τελείωσε αυτή η διαδικασία, πέρασα την βάση με χρυσή πάστα χωρίς να επιμένω ώστε να φαίνεται παλαιά, και τόνισα τα φυλλαράκια με λίγο τζέλ χρυσόσκονης για περισσότερη λάμψη.  
'Οπως βλέπετε, ζωγράφισα και τα ανθάκια που ήταν ήδη χαραγμένα στο ποτήρι. 
'Αναψα κι ένα ρεσώ για δώ πως φαίνεται, 
αλλά δεν είχα σκεφθεί να καλύψω με περισσότερα φυλλαράκια το κάτω μέρος για να το κρύβουν.  
Κι έτσι, προτίμησα να το χρησιμοποιήσω σαν βαζάκι. 
Δεν το έχω σε τίποτα βέβαια να το ξαναπιάσω και να του προσθέσω λίγα φυλλαράκια ώστε να κρύβεται η μεταλλική θήκη του ρεσώ. 
Εκτός του ότι κατ'αυτό τον τρόπο δεν θα φαίνεται και η μέσα λευκή πλευρά των πήλινων στοιχείων.
 Βιάστηκα όμως να σας το δείξω για να προλάβω να συνεχίσω και με τα άλλα.
Ε, ναί...υπάρχουν κι άλλα... εξ'ού και ο πληθυντικός του τίτλου!!!
Μείνετε συντονισμένοι....





15 σχόλια:

  1. Έγινε υπέροχο!Και μου έδωσες ιδέες!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!
    ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το συνθετικό του ονόματός σου, Άννα!
    Καλή συνέχεια!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πετιέται τέτοιο ποτήρι, Μαρία Άννα μου;
    Το έκανες υπέροχο και περιμένω να δω και τα άλλα γυάλινα σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκπληκτικό! Εντάξει η φαντασία σου δεν παίζεται Μαριάννα μου ειλικρινά. Είναι υπέροχο και πολύ χρηστικό. Καλή βδομάδα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γεννά το μυαλό σου βρε παιδί ΄μου και τι κάνουν τα χέρια σου! Ούτε που θα το σκεφτόμουν να το κρατήσω. Μπράβο Μαριάννα μου είναι υπέροχο. Και δεν με νοιάζει αν φαίνεται ο άσπρος πηλός από μέσα...
    Περιμένω και τα άλλα γυάλινα
    Καλή συνέχεια
    Σε φιλώ καλή εβδμάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα Μαριάννα μου!
    Πολύ ωραία και καλαίσθητα!
    Καλη συνεχεια στις ομορφες μεταποιήσεις σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ne t'inquiète pas Marie-Anne! Nous restons en ligne et nous attendons la suite...
    Ce verre est devenu un véritable petit photophore de Noël! Très mignon!
    Bonne semaine à vous deux!
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριάννα μου τέλεια ιδέα. Το αξιοποίησες πολύ όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ατελείωτη η δημιουργικότητά σου.....με έκανες να λυπηθώ γιά όλα τα παρόμοια ποτήρια που έχω πετάξει, γιατί κι εγώ βρήκα παρόμοια στο σπίτι της μαμάς μου, από την προίκα της....σε αναμονή με τα υπόλοιπα θαυμαστά σου δημιουργήματα !!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να το κοιτάς και να καμαρώνεις και για την τέλεια ιδέα σου και για την ποιο τέλεια δουλειά σου!!!! Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη στη ζωή σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαμογελάω, γιατί σήμερα έσπασα άλλο ένα κολονάτο ποτήρι, ακριβώς στη βάση του, κι ευτυχώς
    δεν το πέταξα! Κάπου έχω κι εγώ μια ροδέλα σαν τη δική σου.... Αν τη βρω, θα προχωρήσω πάραυτα
    στην πεπατημένη σου Μαριάννα μου!
    Υπέροχη ιδέα, μπράβο στο μυαλουδάκι που εφευρίσκει διαρκώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μα οταν Μαριαννα μου το μυαλο κατεβαζει ιδεες τοτε φτιαχνονται τα πιο ομορφα και εμενα μου αρεσουν πολύ τα γυαλινα γενικώς η διαφανεια..ειναι άλλο σου δινει ενα αλλο αποτελεσμα..θα περιμενουμε και τα υπολοιπα γυαλινα..
    Να εισαι καλα και να περασετε ομορφα τις γιορτινες μερες σας.. φιλακιαα!!🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι η βασίλισσα της μεταμόρφωσης !!!!
    Μπράβο, έγινε καταπληκτικό !!!
    Θα αρχίσω να φυλάω και σπασμένα γυάλινα ????? Ωιμέ !!!!!
    Φιλιάααααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχο το ποτήρι Μαριάννα μου! Κρίμα που έσπασε, ευτυχώς όμως που το αξιοποίησες τόσο όμορφα! Εγινε υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...