Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Free style patchwork

Παρ'όλο που μου αρέσουν πάρα πολύ το patchwork και το quilting, μέχρι τώρα περιορίζομαι στο να θαυμάζω τα υπέροχα έργα των 'προχωρημένων' μπλογκοφίλων και δεν έχω επιχειρήσει να φτιάξω κάτι με υφασματάκια σε συγκεκριμένα σχέδια, ή να κάνω  χρωματικούς συνδυασμούς και σχήματα.

Μαξιλάρια έχω ράψει πολλά, και σας τα έχω παρουσιάσει κατά καιρούς, 
  Υφάσματα έχω αρκετά, και έτσι αποφάσισα να ράψω τέσσερα νέα μαξιλάρια για την βεράντα, σε ελεύθερο όμως σχέδιο (free style patchwork), τα οποία και τελείωσα μέσα σε λίγες μόνο μέρες. 

Λουλουδάτα, καλοκαιρινά, χωρίς καπιτονάρισμα, έχουν απλό κλείσιμο φακέλλου στην πίσω πλευρά, -φτιαγμένη από το ίδιο ύφασμα και στα τέσσερα μαξιλάρια-,
(ύφασμα από παλιό καλοκαιρινό κάλυμμα καναπέ)

 ενώ για την μπροστινή τους πλευρά, χρησιμοποίησα διάφορα κομμάτια από υφάσματα.

Στο πρώτο, ένωσα λεπτά και πιό φαρδειά ορθογώνια κομμάτια σε δύο σειρές, και στο τέλος πλαισίωσα το τετράγωνο που σχηματίστηκε με το εμπριμέ ύφασμα της πλάτης.
 Στο δεύτερο, ακολούθησα περίπου το ίδιο στυλ, αλλά δοκίμασα και ένα απλικέ -στην μηχανή εννοείται και εντελώς 'πρόχειρο', θα το έλεγα!!1
 Στο τρίτο, φάνηκα λίγο πιό τολμηρή, και πρόσθεσα τέσσερα τρίγωνα στις πλευρές ενός μεγάλου τετραγώνου το οποίο είχα προηγουμένως πλαισιώσει με μονόχρωμο ύφασμα.
 Στο τέταρτο και τελευταίο, ξέφυγα εντελώς...αφού χρησιμοποίησα ένα κομμάτι από πουκάμισο το οποίο είχα φορέσει πριν από πολλά χρόνια, σ'έναν αγώνα bowling στο Παρίσι, στον οποίο μάλιστα είχα λάβει και έπαθλο για την δεύτερη θέση!!!  (και δεν ήταν η μόνη φορά...!!!)
Η πλάτη λοιπόν του πουκαμίσου, με το κεντημένο logo του περιοδικού και της συνάντησης, όπως και η μπροστινή τσέπη, έμειναν σαν αναμνηστικά πάνω σ'ένα μαξιλάρι!

Στα πλαίσια του ετήσιου συνεδρίου του Γαλλικού Τύπου στο Παρίσι,(στο οποίο συμμετείχα αδιαλείπτως επί 30 χρόνια!), αντί μιάς τυπικής δεξίωσης, όπωςπαρέθεταν άλλοι εκδότες, το περιοδικό Le Point  είχε βρεί αυτόν τον έξυπνο και ευχάριστο τρόπο να ψυχαγωγεί κάθε χρόνο τους καλεσμένους του -καμμιά 40αριά άτομα- με έναν ωραίο μπουφέ ...σε μία αίθουσα του bowling!!!  
Οι φωτογραφίες από άλλες χρονιές της ίδιας διοργάνωσης
Ωραίες αναμνήσεις...!

Και με αυτό το 'αναμνηστικό' μαξιλάρι συμπληρώθηκε το καρέ των νέων δημιουργιών μου!

   

14 σχόλια:

  1. Καλημέρα πρωταθλήτρια του μπόουλινγκ!! Θαυμάσια. Οι φωτογραφίες υπέροχες, τι ωραίες αναμνήσεις έτσι;
    Τα δημιουργήματά σου πολύ μου αρέσουν και μάλιστα τα θαυμάζω διπλά γιατί δεν ξέρω ούτε μηχανή ούτε να κρίνω το πώς τα έφτιαξες. Εγώ κοιτάζω το αποτέλεσμα και μ'αρέσει ειδικά το αναμνηστικό μαξιλάρι από το super strike!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Μαρίαν μου!! Μεγαλούργησες πάλι!!!
    Πανέμορφα όλα τά λουλουδένια σου μαξιλαράκια!
    Υπέροχα χρώματα καί σχέδια!! Καί τέλειο τό απλικέ σου!!
    Καί bowling φιλενάδα?Μπράβο!!!Καλή συνέχεια καί καλό Σ/Κ!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει, τα δημιουργήματά σου εξαίρετα, πάλι να τα λέμε. Πάλι να τα χαιρόμαστε. Γιατί είναι σαν ζωντανό χαλί της φύσης γεμάτο λουλούδια. Χάρηκα και τις προσωπικές σου στιγμές. Γεμάτες, όμορφες.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εδω super strike έκανες φιλενάδα.
    Είσαι σε καλό δρόμο.
    Τα μαξιλαράκια σου είναι ΥΠΈΡΟΧΑ κι ας μη ξέρεις πατσγουορκ όπως λες.
    Φαντασία χρειάζεται, που την έχεις φυσικά.
    Καλό καλοκαίρι και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι μου κάνεις τώρα και έχω τύψεις, εδώ και καιρό θέλω να κάνω κάτι μαξιλάρια και το βσριέμαι, διστάζω να ξανσπιάσω την σούπερ μηχανή που μου είχε πάρει δώρο ο άνδρας μου και παλιλά έραβα μέχρι και φορέματα στις κόρες μου....Εσύ κλάνέίς θάύματα, υπέροχα λουλουδιαστά μαξιλάρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dearest Anne,
    Love the roses in the first pillow the most, all are cute though.
    Fond memories to hold onto.
    Hugs,
    Mariette

    Finishing the 2nd batch of Proofs this afternoon, each with 4 chapters. So the end is in sight...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωωω καταπληκτικά τα μαξιλάρια σου αγαπητή !!!
    Το αναμνηστικό δε μου έκλεψε την καρδιά .... τι καλά που θα το βλέπεις και θα θυμάσαι !!!!
    Μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να πρωτοθαυμάσω, Μαριάννα μου? Τα υπέροχα μαξιλάρια ή τις επιδόσεις σου στο μπόουλινγκ? Ό,τι και να πω είναι λίγο. Θερμά συγχαρητήρια, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. You did a fantastic job. Lovely cushions. The bowling meetings seem like fun!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια δυσκολία που αγγίζει την πρόκληση και μια πρόκληση που αγγίζει την τελειότητα. Λες πρώτη απόπειρα.... Και λέω, ευτυχώς που το τόλμησες, άξιζε η προσπάθεια με το παραπάνω. Μου αρέσει πολύ! Κι οι αναμνήσεις όμορφες!
    Καλό Σαββατοκύριακο Μαριάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Mon coeur va vers le coussin "bowling"!!! Je dois être de parti pris ah, ah, ah!
    Parce qu'il parle de tes souvenirs mais aussi parce que je le trouve étonnamment "moderne", même si les années ont passé!
    Est-ce normal que tes chaussures de compétition ne soient pas de la même couleur? Un hommage à notre drapeau?
    Bon dimanche, Marie-Anne!
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα Μαριάννα μου πολύ όμορφη η δουλειά σου μπράβο!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hello Marie-Anne,
    The cushions and so pretty, You did a great job, the material is pretty.
    My mother passed away back in 1993 but I remember her loving bowling.
    Enjoy your day, have a great new week ahead!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλό καλοκαίρι με ωραίες στιγμές

    ωραία τα μαξιλάρια σου

    αχχχ το Παρίσι μου το αγαπημένο μου Παρίσι , επεθύμησα το
    να μαστε καλά και μακάρι να ξαναπάμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...