Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

ΦΡΕΣΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Μετά τις γλάστρες, σειρά είχαν κάποια διακοσμητικά του κήπου , με τα οποία πέρασα 2-3 δημιουργικά απογεύματα εν μέσω απομόνωσης λόγω του κορονοϊού.
'Ενα κεραμικό πουλάκι που το είχαμε αγοράσει πριν από χρόνια,  ήταν στολισμένο πάνω στην ψησταριά του κήπου, αλλά είχε πέσει θύμα κάποιας γάτας που το έριξε στο πέρασμά της. 
Πάντα στενοχωριέσαι όταν σπάσει κάτι που το είχες σαν αναμνηστικό από κάποιο ταξίδι, ακόμα κι αν δεν είναι αξίας. Είχαν κολληθεί τότε τα κομμάτια του,  η ουρά του όμως είχε γίνει θρύψαλλα κι έτσι έμεινε παραπεταμένο σε μιά γωνιά.  
Πρόσφατα στο FB είχα παρακολουθήσει ένα βιντεάκι στο οποίο έδειχναν πως μπορείς να φτιάξεις ένα πουλάκι με αλουμινόχαρτο και πηλό.  Αυτό ήταν! δεν περίμενα ούτε λεπτό, έτρεξα και έφερα αλουμινόχαρτο, σχημάτισα μιά αληθοφανή ουρίτσα την οποία στερέωσα σ'ένα ξύλο που έμπηξα μέσα στην τρύπα και την 'έντυσα' με πηλό.  Στην συνέχεια, έφτιαξα ένα μείγμα από στόκο, κόλλα, και χρώμα και πέρασα ολόκληρο το πουλί καλύπτοντας έτσι τις παλιές κολλήσεις. 
  
Ακολούθησε ένα χέρι λευκού χρώματος 
και πάνω του έγιναν σκιάσεις με λίγο μπεζ και λίγο γκρί, τονίστηκαν τα ματάκια του και το ράμφος του
 και το πουλάκι ξαναπήρε την θέση του σε πιό προφυλαγμένο από τις γάτες σημείο. 

Σε έναν κήπο, δεν φταίνε μόνο οι γάτες για τυχόν ατυχήματα σε γλάστρες και κεραμικά διακοσμητικά.
Αν θυμάμαι καλά, το λάστιχο του ποτίσματος ήταν αυτό που τυλίχτηκε γύρω από τον Νικολάκη μας, τον κηπουρό,  ο οποίος, αν και κολλημένος πάνω σε μιά βαρειά πέτρα, έπεσε και έγινε κομμάτια !   
Ευκαιρία να τον επισκευάσουμε λοιπόν κι αυτόν! Δεν θα σας κουράσω με τις λεπτομέρειες...αλλά εδώ δούλεψε ατλακόλ, πηλός και φρεσκάρισμα των χρωμάτων. 
Και τέλος απέκτησε και παρεούλα τις δύο μικρές βοηθούς του, αντί να της έχω χώρια και να κινδυνεύουν να σπάσουν κι αυτές. 
Τις αδίκησα βέβαια λίγο αφού δεν τους φρεσκάρισα τα χρώματά τους, αλλά το έχω στα υπ'όψιν για κάποια άλλη στιγμή. Ο λόγος ήταν πως με περίμενε για επισκευή άλλο ένα σπασμένο διακοσμητικό! 
Ε, μιάς που μάθαμε τον τρόπο, να το φτιάξουμε κι αυτό...έτσι δεν είναι;

'Ενα ζευγάρι 'φραουλάκια'  είχε πάθει μεγάλη ζημιά! 
Και η αλήθεια είναι πως δεν καταλάβαμε πώς και πότε έγινε το έγκλημα του αποκεφαλισμού της φραουλίτσας, ούτε βρέθηκε ποτέ το κεφαλάκι της. Υποψιαζόμαστε πως θα έγινε από απροσεξία κάποιου εργάτη όταν έγιναν έργα διαμόρφωσης στον κήπο, και το κομμάτι θάφτηκε μέσα στα χώματα ενώ το υπόλοιπο πετάχθηκε κάτω από έναν θάμνο, όπου και το ανακαλύψαμε μετά από καιρό.

Πήρα λοιπόν αλουμινόχαρτο, σχημάτισα μιά μπάλα και πιέζοντάς την με τα χέρια μου, της έδωσα το σχήμα του κεφαλιού με το καπελάκι. 
Στην συνέχεια το έντυσα με πηλό συνεχίζοντας να το σφίγγω έως ότου φτάσει στο ίδιο περίπου μέγεθος με το ταίρι του.  Έβαλα  ένα κλαδάκι μέσα στην τρύπα του λαιμού και έμπηξα από πάνω το κεφαλάκι, το οποίο στερέωσα με κόλλα και με ένα κομμάτι πηλού υπό μορφήν γιακά. 
Από πάνω σχημάτισα τα μαλλάκια, τα φυλλαράκια της φραουλίτσας/καπέλλο και με το πίσω μέρος ενός στυλό έκανα τα βαθουλώματα. Αφού στέγνωσε καλά, το έβαψα και το πέρασα μερικά χέρια βερνίκι.     
 
 Το μόνο που δεν πρόσεξα ήταν να κάνω το προσωπάκι πιό λείο, όπως είναι του νεαρού.

Τελευταία, τουλάχιστον για την ώρα, έβαψα και έναν κόκκορα,
 
 ο οποίος, εκτός του ότι είχε ξεβάψει εντελώς από τον ήλιο, 
είχε γίνει ο καψερός και φωλιά για τις σφήκες που μπαινόβγαιναν από μία τρυπούλα (και πάλι δεν θυμάμαι πώς έγινε αυτή η τρύπα). 
Την έκλεισα κολλώντας ένα κομματάκι όστρακου και αφού τον έτριψα με σφουγγάρι και με σύρμα, στην συνέχεια απλά πήρα τα πινέλλα μου και χρωμάτισα τον κοκορίκο!

Γιατί να τα πετούσα όλα αυτά, αφού μπορούσα να τα επισκευάσω;  
Και τους έδωσα μιά παράταση ζωής και πέρασα την ώρα μου δοκιμάζοντας νέες τεχνικές που δεν γνώριζα ή δεν είχα σκεφθεί νωρίτερα.
Η όλη ιστορία μου θύμησε λίγο το "Νοσοκομείο της κούκλας", εκεί που πάς μιά παλιά σου κούκλα εάν σπάσει κάποιο χέρι της, ή της φύγουν τα μαλλιά ή τα μάτια...σίγουρα θα έχετε ακουστά, διότι όσο κι αν φαίνεται απίστευτο στα χρόνια του πλαστικού και του φθηνού παιχνιδιού, τα νοσοκομεία κούκλας υπάρχουν ακόμα!
Καλή Πεντηκοστή, και καλή Φώτιση από το 'Αγιο Πνεύμα, να έχουμε!

17 σχόλια:

  1. Καλά έκανες θαύματα! Και βεβαίως δεν έπρεπε να πεταχτούν. Ωραία κομμάτια που ομορφαίνουν έναν κήπο. Και τα έφτιαξες μια χαρά. Δύσκολα καταλαβαίνει κάποιος ότι δεν ήταν έτσι εξαρχής.
    Μπράβο Μαριάννα μου.
    Χρήσιμος ο εγκλεισμός σου!
    Καλή σου μέρα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι δυνατόν να πετάξεις τέτοιους θησαυρούς όταν ξέρεις να τους αναστήσεις;
    Λέω να βάλεις την ταμπέλα του νοσοκομείου στην πόρτα σου.😁😁
    Για κάθε είδος λαβοματιάς.
    Τα έκανες αγνώριστα και μου έδωσες ιδέες.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Μαρίαν μου! Πράγματι,τα έκανες αγνώριστα τά πανέμορφα διακοσμητικά του κήπου !!
    Πολύ ωραία η δουλειά σου καί τά χρώματα που διάλεξες ! Λάτρεψα τόν κόκορα!! Μπράβο φίλη μου!!
    Καλή Κυριακή!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα είσαι φοβερή. Εάν δεν τα είχες εκθέσει σπασμένα κανείς δεν θα καταλάβαινε την διαφορά από ένα καινούργιο. Εγώ τουλάχιστον όχι. Καταπληκτική δουλειά και λυπάμαι που πέταξα κάτι μικρά πορσελάνινα αγγελάκια χριστουγεννιάτικα και πολύ λυπήθηκα. Μπράβο Μαριάννα μου κι ο Νικόλας κι οι βοηθοί του και το πουλάκι και το κοκοράκι...υπέροχα όλα!
    Η γιαγιά μου έλεγε πάντα καλή γνώση και καλή φώτιση.
    Αυτό πια δεν είναι φώτιση...είναι χάρισμα και ευλογία!
    Να είσαι καλά Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dearest Marie Anne,
    Wow, you are incredible at saving some fond mementos!
    Back to finishing my large chapter 10 and looking forward to the end, chapter 12 which is huge.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικά! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, σ'ευχαριστώ πολύ! Στο προφίλ σου λες για μιά νέα αρχή, αν κατάλαβα καλά. Ποιό είναι το μπλόγκ σου?

      Διαγραφή
  7. Δεν έχω παρά να καταθέσω το θαυμασμό μου για αυτό που βλέπω! Υπέροχα όλα Μαριάννα μου.
    Καλησπέρα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Beau travail !!!! Tu redonne vie à ces jolies décorations de jardin !
    J'ai toujours eu une affection particulière pour les nains…
    Bises et bonne semaine.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oh, les jolis petits amoureux!! Leurs chapeaux fraises sont adorables!
    Quant à notre coq gaulois, le voilà ayant retrouvé toute sa superbe et les couleurs de sa patrie!
    J'espère que vous allez bien. Pas encore de baignades pour nous. On va faire un tour sur les plages de PR mais on ne se baigne pas encore!!
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όλα είναι πολύ όμορφα, αλλά τα πουλάκια είναι σαν αληθινά!!!!!
    Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα μου είσαι καταπληκτική. Ό,τι φτιάχνεις είναι τέλειο. Το ζευγάρι με τις φράουλες το έκανες πολύ όμορφο. Δεν ξεχωρίζει η επισκευή. Μπράβο!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλενάδα, εσύ δεν τα κόλλησες απλώς.... τα ζωντάνεψες !!!!
    Μπράβο, πολύ ωραία δουλειά και να σε έχουμε υπ όψιν για κάθε ζημιά.... τι να τρέχουμε στην κ. Πρίντεζη που έχει το ιατρείο κούκλας, θα ερχόμαστε εκεί χαχα.... Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όλα υπέροχα Μαριάννα μου μπράβο εξαιρετική δουλειά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και βέβαια δεν πετάμε τίποτα (μου θύμησες το μπλοκ μιας φίλης που έχει αυτόν τον τίτλο) Μαριάννα μου.. τι ωραία που έδωσες μια δεύτερη ευκαιρία στα διακοσμητικά του κήπου σου!! σαν καινούργια έγινα όλα..μπράβο.. ο κόκορας θα καμαρώνει τώρα που του έδωσες πίσω την αίγλη του με τα χρώματα ..
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου φιλιαααα!! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. I believe this is actually the most useful blog I've been through this entire day.
    SA Gaming
    sagaming78

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Wow, a lot of restorations. They all look so cute again now. Great job!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...