Κυριακή 7 Μαρτίου 2021

Μία σπουδαία διάκριση

Με άλλο θέμα είχα σκοπό να επιστρέψω στην μπλογκογειτονιά μας, μετά από έναν μήνα απουσίας, αλλά αυτό που έγινε χθες δεν μπορώ να μην το μοιραστώ μαζί σας!

Του άρεσε να γράφει από τότε που ήταν μικρός.

Συγγενείς, γνωστοί και φίλοι μπορούν να το επιβεβαιώσουν.       

Και όταν μας ανακοίνωσε πριν δύο χρόνια πως επρόκειτο να εκδοθεί το πρώτο του βιβλίο πραγματικά ενθουσιαστήκαμε!   

Με μεγάλη χαρά παραβρεθήκαμε στην παρουσίαση και υποδεχθήκαμε την συλλογή διηγημάτων του Γιώργου Θάνου.

Τα δεκαεννέα διηγήματα, που απαρτίζουν "Τα καύκαλα", είναι νοτισμένα από την υγρασία της ελληνικής επαρχίας· ακόμα και οι ιστορίες, που φαινομενικά διαδραματίζονται στη μεγάλη πόλη, κουβαλούν επάνω τους την επαρχιακή πάχνη.

Οι θεματικές του βιβλίου εκτείνονται από τις στεγνές ημέρες της οικονομικής κρίσης ως το συλλογικό τραύμα του εμφυλίου και περνούν από το ασφυκτικό πλαίσιο της ελληνικής οικογένειας σε χαρακτήρες καθημερινούς που τραβούν λοξή πορεία. Η μνήμη και η διαχείρισή της, τα σφιχτά δεσμά της μικρής πόλης και της οικογένειας, ο θάνατος και η ενηλικίωση είναι μερικά από τα ζητήματα που βρίσκονται στον πυρήνα των διηγημάτων της συλλογής. (Από την έκδοση)

Ο κριτικός της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ,  κ. Νίκος Βατόπουλος, έγραψε τότε για τον Γιώργο και το βιβλίο του :  

'Ηρωες μιας χαμηλόφωνης αλλά σπαρακτικής συνθήκης

Λόγω της πανδημίας του Covid19, δυστυχώς ακυρώθηκαν άλλες προγραμματισμένες παρουσιάσεις του βιβλίου μέσα στο 2020. 

Χθες, στην διαδικτυακή παρουσίαση των Βραβείων της Εταιρείας Συγγραφέων

ο Γιώργος τιμήθηκε με το 

Βραβείο Μένη Κουμανταρέα 2020!


μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση του Βραβείου Μένη Κουμανταρέα 
από το 1:00:05

https://youtu.be/tUtIZMA2Ghw

Είναι τεράστια η χαρά μας γι αυτή την βράβευση του Γιώργου,

 και του ευχόμαστε καλή συνέχεια και με το καλό στο επόμενο συγγραφικό του έργο!


Ο Γιώργος Θάνος είναι ο σύζυγος της κόρης μας Κατερίνας και μπαμπάς της μικρής μας Αθηνούλας!!!

32 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Μαριάννα μου. Πάντα τέτοιες χαρές και διακρίσεις. Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο του. Πολύ όμορφα νέα.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ, 'Αννα μου, για τις ευχές σου!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Εύχομαι ακόμα περισσότερεςδιακρίσεις. Μαριάννα μου συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω να και κάτι υπέροχο Μαριάννα μου ! Πόσο χάρηκα! Μπράβο στο παλικάρι, άξιος! Έχουμε ανάγκη από τέτοιους ανθρώπους. Εύχομαι ειλικρινά το καλύτερο. Τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Πραγματικά, χαρήκαμε πάρα πολύ γι αυτή την διάκριση του Γιώργου και εννοείται πως του ευχόμαστε όλοι καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  4. Μαριάννα μου υπέροχο να έχεις ένα συγγραφέα στην οικογένεια να σε καθοδηγεί σε πνευματικά μονοπάτια γεμάτα φως με συνοδοιπόρους τους αναγνώστες και τους ούριους ανέμους. Τα θερμά μου συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Οντως είναι υπέροχο και ιδιαίτερα για την μικρούλα μας που μεγαλώνει μέσα στα βιβλία! Είναι 2 μόνο ετών και διαθέτει ήδη την προσωπική της βιβλιοθήκη, μέσα στο δωμάτιό της, με καμμιά 40αριά βιβλία!!! Να δείς με τί αγάπη τα 'διαβάζει'!!!!!
      'Οσο για τον μπαμπά της, χαιρόμαστε τόσο πολύ για την πορεία του!

      Διαγραφή
  5. Toute mes félicitations. Ce n’est pas facile d’avoir un livre accepté pour publication. Ce livre doit être vraiment intéressant. Quelle distinction pour ton beau-fils.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Un grand merci, chère Vagabonde! Non seulement il a été publié par une grande maison d'édition mais il vient d'obtenir le prix de la Hellenic Author's Society pour jeunes écrivains. Nous en sommes très fiers!

      Διαγραφή
  6. Θερμά συγχαρητήρια!! Καλό ταξίδι να είναι το βιβλίο του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Νίκη!!!!! Τί γίνεσαι? έχουμε χαθεί!!!!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια Μαρία Άννα μου.
    Καλοτάξιδο το βιβλίο του.
    Να είναι γερός και να γράψει κι άλλα πολλά.
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, σ'ευχαριστούμε πολύ!!!
      Είμαι σίγουρη πως ο Γιώργος θα συνεχίσει να γράφει!!!
      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλοτάξιδο το βιβλίο του. Με το καλό να ακολουθήσουν και άλλα. Συγχαρητήρια στον γαμπρό σου. Να είναι γερός και να χαίρεται την οικογένεια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητηρια!!! Παντα επιτυχιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για την υπέροχη γραφή του και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, εμείς σ'ευχαριστούμε που μας τίμησες στην πρώτη παρουσίαση του βιβλίου και για τις ευχές σου!!!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια!!!! Εύχομαι και άλλες επιτυχίες!! Συγχαρητήρια Μαρι-Άνν μου!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. υπεροχαααααα
    μακαρι να μπορουσε καθε ενας που αισθανεται οτι θελει να γραψει
    να το εκανε ... σιγουρα ολα αυτα θα χαθουν αν δεν τυπωθουν..... εγινε η αρχηηηηηηηηηη
    τωρα δεν μπορει κατι να τον σταματησει....τυχρη η μικρη Ανθουλαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί, Σοφία μου, είναι θαυμάσιο να μπορείς να γράφεις τόσο ωραία
      και ο Γιώργος το έχει μέσα του από μικρός!
      Σ'ευχαριστούμε πολύ!!!!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια Μαριάννα μου!!! Καλοταξιδο το βιβλίο, θα το αναζητήσω οπωσδηποτε!!!
    Είναι τοσο όμορφο και σπουδαίο να μπορεί κανείς να γραφει και ν' αγγίζει ψυχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ, Νίκη μου, για τα καλά σου λόγια!!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στον Γιώργο ! Καλοτάξιδο το βιβλίο του ! Καλή συνέχεια στο συγγραφικό του έργο και με περισσότερες διακρίσεις στο μέλλον! Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, καλή μου Χρυσάνθη, για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια!!!!Είμαστε πολύ χαρούμενοι με την πορεία του Γιώργου! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...