Δευτέρα 15 Μαρτίου 2021

Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!

Τελευταία Αποκριά χθες, και δεν είχα προλάβει να σας παρουσιάσω την τελευταία μου δημιουργία!

  Έτυχε να βρώ μέσα σε μία τσάντα (απ'αυτές που κατά καιρούς μου δίνουν πότε η κόρη μου και πότε ο γυιός μου, με πράγματα που δεν χρειάζονται ή δεν θέλουν πιά) μία παλιά, λευκή, κεραμική μάσκα την οποία σκέφθηκα να προσαρμόσω πάνω σ'ένα ξύλινο πάνελ, εμπνευσμένη από κάτι ανάλογο που είχα δεί κάπου στο FB.

Ετοίμασα ένα μακρόστενο ξύλο, στο οποίο κόλλησα εύκαμπτα ξυλόγλυπτα στοιχεία,
στην πάνω πλευρά  

και στην κάτω

 

το πέρασα με πάστα για να γίνει κάπως ανάγλυφο,  έβαψα με διάφορα χρώματα, έκανα ένα στένσιλ και προσάρμοσα πάνω του την μάσκα την οποία είχα προηγουμένως διακοσμήσει με σχέδια που έβγαλα από πηλό σε καλούπι.

Πέρασα όλα τα ανάγλυφα με πατίνες, με  μπρονζέ δακτυλοπατίνα και λίγη χρυσή, και φυσικά, στο τέλος με δύο χέρια διάφανο βερνίκι.  


Και το πινακάκι μου ήταν έτοιμο! 

Και μιάς και δεν ευκαίρησα να φτιάξω κάτι άλλο για το πέταγμα του χαρταετού, 

με μιά επιλογή από διάφορα παλαιότερα έργα μου 

σας εύχομαι να είναι ο καιρός καλός στα μέρη σας για να πετάξετε τον χαρταετό σας, και όσοι από εσάς μπορέσετε να βρεθείτε με τα παιδιά και τα εγγόνια σας,

να περάσετε όμορφα αυτή την τόσο διαφορετική Καθαρά Δευτέρα. 

Να είστε όλοι καλά!

Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή!



15 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Μαριάννα, χρόνια πολλά, καλή Σαρακοστή με υγεία και λίγη ακόμα υπομονή!
    Ένας χρόνος ολοκληρώθηκε από όλα αυτά τα πρωτόγνωρα που ζήσαμε, ας ελπίσουμε πως μας δίδαξε ο χρόνος πολλά κι όμως αντέξαμε!
    Όμορφα πάντα τα έργα σου, ολοκληρωμένα σαν επαγγελματικά!Ειδικά το βερνίκι απ΄ έξω τα προσθέτει τελειοποίηση.
    Να είσαι καλά να δημιουργείς και να χαρείτε τον χαρταετό με την Αθηνούλα!
    Εδώ, περιμένουμε βροχή αν και ο ήλιος της στιγμής δεν το προδίδει.
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΉ!!!!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Σαρακοστή και Καλό Πάσχα να έχουμε Μαριάννα μου. Όπως πάντα, υπέροχο το έργο σου. Καλά να τη χαρείτε τη Καθαρά Δευτέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου. Να περάσεις καλά σήμερα. Θα μπορέσουν να έλθουν τα παιδιά σου; Η Αθηνούλα;
    Πανέμορφη η μάσκα σου
    Καλή σου ΄μέρα και του χρόνου καλύτερα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριάννα μου υπέροχα τα έργα σου τα τωρινά και τα παλαιότερα. Είναι το μεράκι η επεξεργασία, το φινίρισμα που κάνουν τη διαφορά.Να είστε καλά, και να περάσετε όμορφα.
    Καλημέρα!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαριάννα μου Χρόνια σου πολλά. Υποκλίνομαι μία ακόμα φορά στο έργο με τις μάσκες, μου θυμίζει κατασκευή παλιών χρόνων με μεγάλη αξία. Αλλά και τα άλλα σου έργα πολύ όμορφα.
    Εύχομαι να είστε όλοι καλά, να περάσετε όμορφα και να δημιουργείς πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dearest Marie Anne,
    That turned out to become a lovely Carnival mask for hanging.
    The kites are cute too.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. De belles créations pour passer du bon temps !!!
    Bises et bonne semaine !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου με τις όμορφες δημιουργίες σου!!!
    Να είστε όλοι καλά!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφο το πινακάκι σου, Μαριάννα μου!!!
    Καλή και Ευλογημένη Αγία Σαρακοστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Absolument magnifique ton masque! Quel dommage que tu ne nous fasses pas des vidéos, je suis sûre qu'il y aurait beaucoup d'amateurs pour te suivre.
    J'espère que vous avez pu hier passer une belle journée et respecter la tradition dans la mesure du possible.
    Grosses bises et encore bravo pour tes créations.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Σαρακοστή Μαρία Άννα μου.
    Έχεις γίνει εξπέρ και στις πατινες και στα καλούπια.
    Εξαιρετική η μάσκα σου.
    Να τελειώσει το μαρτύριο μας να χαρούμε πάλι παιδιά κι εγγόνια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα γλυκιά μου
    Καλή Σαρακοστή, με υγεία
    οι μασκες σου ειναι εξαιρετικες! πολλα μπραβο
    και του χρόνου!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαριάννα μου όπως το λέει και η Ρένα από πανω έχεις γίνει εξπέρ στην δημιουργία ολων αυτών των υλικών και να κάνεις θαύματα.. εξαιρετική δουλειά ΄'όπως πάντα ..
    Και επειδή είχα καιρό να περάσω πηγα και στην προηγούμενη ανάρτηση σου και το πόσο χάρηκα με τον γαμπρό σου δεν λέγεται!!
    Τι ωραία έκπληξη; Μπράβο του!!
    Να του δώσεις και τα δικά μου συγχαρητήρια για το βιβλίο του!!! είναι τόσο όμορφο να επιβραβεύεται η τέχνη του γραπτού λόγου!!
    Ευχομαι φίλη μου να είναι καλοτάξιδο και όταν με το καλό έρθει η κανονικότητα στην ζωή μας όλα θα πάρουν τον δρόμο τους..θα το έχω στα υπόψιν μου !!
    Να περνάς όμορφα καλή Σαρακοστή Μαριάννα μου φιλιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφος ο πίνακας Μαρί-Ανν μου και με υπέροχες αποχρώσεις ! Εύχομαι σύντομα οι μάσκες να βρίσκονται μόνο σε πίνακες και όχι στα πρόσωπά μας.Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χερακια ευλογημενααααααααααααα
    καλε πως το εχασα εγω αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...