Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

ΚΟ ΚΟ ΡΙΚΟ!!!

Στο κοτέτσι έχουμε πάρει
ένα νέο πετεινάρι
που' χει όμορφες φτερούγες
και μια φουντωτή ουρά
κι όλο έρχεται και πάει
και τις κότες μας τσιμπάει
και φωνάζει κοκορίκο
δυνατά κάθε φορά
 
Κοκορίκο κοκορίκο
πετεινέ μου πιτσιρίκο
με το κόκκινο λειρί
πετεινέ μου πιτσιρίκο
για καβγά είσαι απίκο
πετεινέ μου πιτσιρίκο
που μας κάνεις το βαρύ

κοκο κοκο κοκο κοκορί!!!


Αρχική ιδέα ήταν να δοκιμάσω ένα ανάγλυφο στοιχείο που είχα κάνει με ατλακόλ σ'ένα καλούπι σιλικόνης.   Η κόλλα όμως ήθελε τον χρόνο της μέχρι να πήξει για να μπορέσει να βγεί από το καλούπι.  
Αλλά το πετεινάρι μου (ένα παλιό ξύλινο διακοσμητικό που είχα αγοράσει πριν πολλά χρόνια από κάποιο σουπερμάρκετ) ανυπομονούσε να στολιστεί και να πάει στο κοτέτσι! 

'Ετσι σκέφτηκα να του κολλήσω ξυλόγλυπτα στοιχεία και με το που έβγαλα τα λιγοστά που έχω πάνω στον πάγκο μου, αμέσως βρήκα τρία που ταίριαζαν απόλυτα στις καμπύλες του κοκορίκου!

Δυό μέρες αργότερα, όταν είχε πιά στεγνώσει η κόλλα στο καλούπι, το χρησιμοποίησα για να στολίσω και την πίσω πλευρά του πετεινού. 
Και έτσι έγινε double-face!!! 


 
Και αφού βγήκε ξανά στον κήπο 
και πόζαρε για δεύτερη φορά σε διάφορα σημεία,

 

 πήρε τον δρόμο για το κοτέτσι, 
το βρήκε όμως κλειστό γιατί είχε σουρουπώσει και οι κότες είχαν κουρνιάσει για να κοιμηθούν.

(Ανάλογα με τον φωτισμό, τα χρώματα φαίνονται λίγο διαφορετικά στις φωτογραφίες).

Με αυτή την πρώτη μου Ανοιξιάτικη/Πασχαλινή δημιουργία, συμμετέχω στην πρόκληση της φίλης μας Μίας Craftartista με θέμα την 'Ανοιξη.


















16 σχόλια:

  1. Υπέροχος ο Κόκοράς σου Αννα Μαρία μου , πολύ πετυχημένα τα χρώματα που του έβαλες. Μ αρέσει η έκπληξη της γατούλας με τον νεοφερμένο στον κήπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι τρελάθηκα Μαριαννααααααααααα
    τι έκανες?????!!!!! πωπωπωπωπω παιρνεις στα χερια σου κατι απλο κ ταπεινο κ το εξυψωνεις
    ωωωωωωωω με ενθουσιασε αυτο το κοκορακιιιιιιιιιι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ενταξει! δεν υπαροχυν λογια!
    εξαιρετικη κατασκευη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Joli dégradé de couleurs pour ce beau coq !
    Bises et bonnes Fêtes de Pâques !!!!
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη κατασκευή!!! Συγχαρητήρια Μαριάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ τι ωραίος κόκορας! Πολύχρωμος, καμαρωτός, σίγουρα ο βασιλιάς στο κοτέτσι! Ποιά κότα να του αντισταθεί? Χα, χα. Πανέμορφη η δημιουργία σου, Μαριάννα μου. Ωραία ιδέα να του προσθέσεις ξυλόγλυπτα και πήλινα στοιχεία. Όσο για τα χρώματα που διάλεξες, είναι απλά φανταστικά! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου στην Craftlandia Πρόκληση, καλή μου φίλη. Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο Μαριάννα μου. Υπέροχος ο κόκορας και το τραγουδάκι το σιγομουρμούριζα όσο έβλεπα τις φωτογραφίες σου
    Θαυμάσια
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα για αυριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο βρε Μαριάννα μου! Έδωσες ζωή σε ένα κοκοράκι, το έκανες ασυναγώνιστο, πανέμορφο, γεμάτο χρώμα και υφή. Κοίτα τώρα που κοιτάζω να δω πως ταίριαξαν τα ξυλόγλυπτα πάνω στο αρχικό σχήμα του έτσι; Είναι εκπληκτικό. Αλλά χωρίς τη φαντασία σου, δεν θα μπορούσε να γίνει. Μπράβο κορίτσι μου. Τελικά οι δημιουργίες σας σε αυτή την "πρόκληση" της Μίας είναι εκπληκτικές. Μπράβο παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Dearest Marie Anne,
    That is an incredible turnout form just a plain rooster image... You're always so inventive and creative!
    Lovely photos. We're in Holy Week here and Easter is coming our way and good weather too.
    Sending you hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφος, δεν έχω λόγια, μπράβο καταπληκτική συμμετοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ξέρεις τι περήφανο και χαρούμενο θα είναι τώρα το κοκοράκι σου Μαριαννα μου; τον έκανες κούκλο θα είναι εκεί καμαρωτό καμαρωτό και θα νιώθει ευγνωμοσύνη για σένα που το έκανες τόσο όμορφο... μπράβο φίλη μου
    Καλό μήνα...να κάνεις πάντα έτσι ομορφιές .. φιλιαααα!! 🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ εντυπωσιακός ο κοκορίκος σου Μαριάννα μου !!! Υπέροχος ! Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι ομορφο Μαριάννα μου!!! Είναι υπέροχο!!! Κατά ενθουσιάστηκα!!! Μπράβο για την όμορφη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πωπω! Τί τέλειος κόκορας είναι αυτός?
    Απορώ πώς ταίριαξαν τα ξυλόγλυπτα;
    Και με τη σιλικόνη έγινε πολύ ωραίο.
    Θα γίνει χαμός στο κοτέτσι!
    Συνεχίζουμε ακάθεκτοι και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάθε φορά εκπλήσσομαι με την εφευρετικότητά σου Μαριάννα και τα βάζω με τον εαυτό μου που δε τοχω πάρει απόφαση πια! Δε θα μπορούσα με ΤΙΠΟΤΑ να φανταστώ τα ξυλόγλυπτα στον κόκορα!!!!Σου βγάζω ειλικρινά το καπέλο και υποκλίνομαι στην φαντασία και την ευρηματικότητά σου.Εγινε ασυναγωνιστος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...