Σάββατο 1 Μαΐου 2021

Καλή Πρωτομαγιά, Καλή Ανάσταση και Καλή Λαμπρή!!!

Διπλή γιορτή ξημερώνει, και δεν θα μπορούσα να μην σας δώσω της ευχές μου και μέσα από το μπλογκοσπιτάκι μου!

Θα είμαι σύντομη, γιατί από προχθές, άρχισα να βλέπω μυγάκια από το αριστερό μου μάτι και δεν θέλω να το κουράζω μπροστά στην οθόνη.  Δεν πήγα στον οφθαλμίατρο, μέρες που είναι, γιατί ξέρω πως δεν υπάρχει θεραπεία (το είχα ξαναπάθει πριν τρία χρόνια από το δεξί μάτι και σιγά-σιγά το συνήθισα...) δεν θα παραλείψω όμως να τον επισκεφθώ την ερχόμενη εβδομάδα. 

Ανακυκλώνοντας, όπως το συνηθίζω, ένα ξύλο που είχε ξεβράσει η θάλασσα (πριν από χρόνια...)

δημιούργησα ένα έργο για να συμμετάσχω σ'έναν διαγωνισμό του FB.  Το θέμα ήταν: Πεταλούδες και Λουλούδια.  Εγώ όμως του πρόσθεσα κι ένα πουλάκι! Πειράζει;

Πριν ακόμα φτιάξω το Πρωτομαγιάτικο στεφάνι, το κρέμασα αντ'αυτού στον τοίχο για να σας το παρουσιάσω. 

Καλή Πρωτομαγιά!

Πασχαλινά αυγά, δεν έφτιαξα πολλά, 
αλλά και αυτά τα λίγα ήταν πάντα μέσα στα πλαίσια της ανακύκλωσης. Το μεν μεσαίο είναι ξύλινο πλακέ  κομμένο από ένα καφασάκι της λαϊκής, τα δε υπόλοιπα προέρχονται από ένα παιδικό παιχνίδι του γιού μου!!!
   
Τα 'έντυσα' με πηλό και γιά βάσεις, χρησιμοποίησα διάφορα ψιλολόγια που είχα, όπως καπάκι από πλαστικό μπουκάλι, παλιά πομολάκια από ντουλάπια κουζίνας, κλπ... 
'Οσο για τα αληθινά αυγά, τα οποία προέρχονται από τις κοτούλες του κήπου, τα μισά βάφτηκαν κόκκινα με αποτύπωμα από φυλλαράκια λουλουδιών, και τα άλλα μισά με ντεκουπάζ χρησιμοποιώντας, αντί για κόλλα, όχι ασπράδι αυγού, αλλά ένα ελαφρύ ζελέ που έφτιαξα βράζοντας σε λίγο νεράκι μιά κουταλιά κοπανισμένο λιναρόσπορο (μου το ανέφερε μιά φίλη και είπα να το δοκιμάσω).
Τα δε σμυρναίικα κουλουράκια τα έφτιαξα με στέβια, αφού την ζάχαρη την έχουμε καταργήσει από την διατροφή μας εδώ και δύο χρόνια. 

Τα vintage κόκκινα υφασμάτινα αυγά των παιδιών μου, τα διατηρώ και τα στολίζω κάθε Πάσχα. 
Τα συγκεκριμένα αυγά, εμφανίζονται κάθε χρόνο σε διάφορες ομάδες του FB από άτομα που τα παρουσιάζουν σαν δικά τους, και μάλιστα ευχαριστούν κι όλας για τα σχόλια που δέχονται! 
(δεν έχει νόημα να το σχολιάσουμε παραπάνω...χα χα χα!)
 
Σας τα έχω δείξει πριν από χρόνια και μάλιστα εκτός από αυτά τα τρία, είναι και ένα που επειδή ήταν ξεθωριασμένο του είχα κάνει ντεκουπάζ έναν όμορφο κόκορα. 
Ε, αφού τα δείχνουν οι άλλοι, να μην σας τα ξαναδείξω κι εγώ; 

Και με αυτά, να σας ευχηθώ 
Καλή Ανάσταση και καλή Λαμπρή!!!

Να περάσετε όμορφα, όσο γίνεται, με τους αγαπημένους σας και βέβαια μέσα στα πλαίσια 
των κανόνων προστασίας από την πανδημία του covid19!

Με αυτή την ανάρτησή μου, συμμετέχω στις Ιστορίες της 'Ανοιξης 

του blog το Κείμενο της Μαρίας Νικολάου.





16 σχόλια:

  1. Dearest Marie Anne,
    Wishing you a Happy Resurrection and a Happy May.
    Your Eggs are stunning and also the other work.
    Hope your eyes don't bother you too much. Had that years ago but it did not come back luckily.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι κάνεις εσύ και είναι άσχημο! Καλλο μήνα, Καλή Ανάσταση Κυρίου, το Φως της σε κάθε απόφαση στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όπως πάντα, αλλά θα μείνω στα παλιά εκείνα με το ύφασμα. Νοσταλγώ και το δικό μου, που μου έφερνε η νονά μου. Καλή Ανάσταση να έχουμε σε όλα και καλό μας μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση με υγεία. Εύχομαι ένα γαλήνιο Πάσχα και καλή πρωτομαγια που θα την χαρείς σίγουρα εκεί στην εξοχή.
    Ότι έφτιαξες υπέροχο και να τα χαρείς
    Τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Quel beau post pour souhaiter de Joyeuses Pâques !!!!! Superbes décorations !!!!
    Bises et bon week-end/bonnes Pâques !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση Μαριάννα μου και καλό μήνα!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση Μαρία Άννα μου.
    Και του χρόνου με υγεία.
    Καταληκτική η σύνθεση που έφτιαξες με τα λουλούδια και την πεταλούδα.
    Και το πουλάκι, μαι χαρά ταιριάζει εκεί.
    Για τα αυγουλακια σου τί να πω;
    Μου αρέσει που δεν έκανες πολλά.
    Γειά στα χέρια σου.
    Με το καλό να γιορτάσετε με τα παιδιά και την εγγονούλα σας.
    Φιλάκια πολλά και Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μαγικές και θαυματουργές δημιουργίες Μαριάννα μου, μία προς μία. Τις απολαμβάνω, τις χαίρομαι. Υπέροχες.
    Το μάτι προσοχή. Εγώ υποφέρω από ρήξη υαλοειδούς και δεν έχω βρει γιατρειά!
    Καλή Ανάσταση καλή μου φίλη με όλες μου τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oh, toi aussi, Marie-Anne, tu as des mouches devant les yeux. J'en ai une escadrille à chaque oeil et si ce sont les mêmes que les miennes, elles ne disparaissent jamais. C'est très pénible et heureusement qu'il existe les lunettes de soleil pour les voir un peu.
    Je vois que malgré cela tu as bien travaillé et que Pâques est prêt cette année aussi!
    Essyez de passer les meilleurs fêtes possibles malgré les circonstances.
    Gros bisous à tous les deux et beau mois de mai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή Ανάσταση Μαριάννα μου! Με την ευχή και την ελπίδα να μη μας φοβίζει το αύριο.
    Υπέροχες δημιουργίες!
    Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για αλλη μια φορα υπεροχες δημιουργιες!
    Χριστος Ανεστη!
    Υγεια ,Αγαπη κ χαρά εύχομαι♥️
    Περαστικα στο ματι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΨΥΧΗ ΜΟΥ!!!!
    ολα ομορφααααααααααααααααααα
    ατ απαλια υφασματινα αυγα τα λατρευωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πωπω γεμίσαμε εικόνες και χρώματα!
    Υπέροχα!
    Χρόνια πολλά Μαριάννα μου. Με υγεία!
    Περαστικά στο μάτι!
    Σ' ευχαριστώ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρονια πολλα Μαριαννα με αγαπη και υγεια!! Πολυ ομορφες οι πασχαλινες σου δημιουργιες! Σου ευχομαι καλο μηνα γεματο δημιουργικότητα. Να προσεχεις τον εαυτο σου! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Blessed be God who loved us, who died for us, thank you my GOD, for being able to hear the word of God on this day, amen.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα με ξαφνιάζεις ευχάριστα με τις δημιουργίες σου Μαριαννα μου... έκανες και φέτος τα όμορφα Πασχαλινά σου!!Τι να πω δε για την ομορφιά του κήπου σου γεμάτη λουλούδια να γαληνεύει το βλέμμα επάνω τους.. αλλα, εκεί που θα σταθώ είναι η φωτογραφία που κατάφερες να βγάλεις με τον Τσαλαπετεινό... πόση χαρά θα ένιωσες!! το ξέρω όταν και εγώ κυνηγώ τις πεταλούδες χα..χα στο μικρό μου κήπο... και του χρόνου να είσαι καλά με τους αγαπημένους σου κοντά.!!
    Χριστός Ανεστη χρόνια πολλά μακάρι η Ανάσταση Του να φέρει στον κόσμο υγεία και αγάπη παντού!! φιλιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...