Δευτέρα 24 Μαΐου 2021

'Εργα Απριλίου...λίγο πριν τελειώσει ο Μάϊος

 Χριστός Ανέστη! 

Πέρασαν ήδη είκοσι ημέρες από το Πάσχα και παρ'όλο που είχα τόσα να σας δείξω, ασχολήθηκα με άλλα πράγματα και το αμέλησα.  Είχε προηγηθεί η Πρωτομαγιά, και ένα λουλουδάτο διακοσμητικό στόλισε την εξώπορτα του κήπου. 

Δύο παλιές ρακέτες περιείχε, εκτός πολλών άλλων υλικών και αντικειμένων,  το δέμα που είχα παραλάβει από την αγαπητή Κλαυδία, και μία απ'αυτές έγινε η βάση για το Πρωτομαγιάτικο διακοσμητικό που 'σκάρωσα' μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα.  Κρακελέ ενός συστατικού στο φόντο, découpage με λουλουδάτη χαρτοπετσέτα, προσθήκη εύκαμπτων ξυλόγλυπτων, βάψιμο και δύο χέρια βερνίκι στο τέλος και η ανακυκλωμένη ρακέτα ήταν έτοιμη να κρεμαστεί στην θέση της. 



Μιά άλλη ανακύκλωση προέκυψε όταν, καθαρίζοντας τον κήπο, ξαναβρήκα μιά πολύ παλιά ομπρέλα που είχε κρατηθεί πριν από χρόνια, μήπως και την χρησιμοποιούσα κάποια στιγμή για στήριγμα στα μοσχομπίζελα που είχα φυτέψει... Είχε το μαύρο της το χάλι...σχισμένη, σκουριασμένη.  Την έριξα σ' ένα σακί για τα σκουπίδια, αλλά σχεδόν αμέσως μετά,  έπεσε το μάτι μου, σε μία μαντεμένια πεταλούδα που περίμενε κι εκείνη, μισοξεχασμένη, λαχταρώντας λίγη περιποίηση!  
Δεν το σκέφτηκα και πολύ...αποφάσισα να τα ταιριάξω! 
Και βγάζοντας ξανά την παλιά ομπρέλα από το σακί, μετέφερα και τα δύο μου ευρήματα στον νεροχύτη του κήπου και αφού αφαίρεσα το πανί της, άρχισα το τρίψιμο με σύρμα, σφουγγάρι και σαπούνι μέχρι που καθάρισαν και τα δύο από την σκουριά και τα χώματα. 
Ήταν οι μέρες που η Αφρικανική σκόνη είχε κάνει τα πάντα χάλια, γι αυτό μη με παρεξηγήσετε για τα λερωμένα πλακάκια της βεράντας!

Ψέκασα πρώτα με αντισκωριακό αστάρι, και χρησιμοποίησα χρώματα κιμωλίας και μπρονζέ δαχτυλοπατίνα.  
Βίδωσα ένα μικροσκοπικό πομολάκι στην θέση της σκουριασμένης μύτης της ομπρέλας.
Στερέωσα την πεταλούδα πάνω στον σκελετό της ομπρέλας και συμπλήρωσα με λίγα ψεύτικα λουλούδια και σπάγκο.
Αρχικά, κρέμασα το νέο μου διακοσμητικό σ'ένα καρφί στον τοίχο, 
αλλά λόγω του βάρους της πεταλούδας, προτίμησα τελικά να το δέσω στο πόμολο της πόρτας.


Τρίτο 'έργο' ανακύκλωσης...(αντί να πετάμε τις σαβούρες...θα μου έλεγε κάποιος) ήταν  -αφού προηγήθηκε πολύ τρίψιμο με ηλεκτρικό τριβείο- το βάψιμο ενός σκαμνιού με γαλάζιο χρώμα κιμωλίας, dry brushing με λευκό και découpage με λουλουδάτη χαρτοπετσέτα (και αρκετά χέρια βερνίκι, εννοείται, αφού είναι για εξωτερικό χώρο).

Με το φώς το ήλιου, δεν κατάφερα να αποτυπώσω το χρώμα του στην φωτογράφιση.
Εδώ, κάτω από την κουτσουπιά που έριχνε να άνθη της, φαίνεται λίγο καλλίτερα 
'Αντε, να σας δείξω και πως ήταν πριν... 
Πάντως, μας φάνηκε πολύ χρήσιμο κοντά στην ψησταριά σαν κάθισμα αλλά και σαν βοηθητικό τραπεζάκι!

Και μιάς και αναφέρθηκα την ψησταριά, θυμήθηκα ακόμα ένα έργο που το εμπνεύστηκα και το εκτέλεσα μόνη μου (με λίγη βοήθεια από τον Νίκο λόγω βάρους του μαρμάρου), και αυτό μέσα στον Απρίλιο. 
Είχε σπάσει το μάρμαρο εντός τραπεζιού της βεράντας και αντί να το ξεφορτωθούμε, είπα να δημιουργήσω μιά βοηθητική επιφάνεια δίπλα στον μαρμάρινο νεροχύτη του κήπου.
 
Στερεώσαμε το μάρμαρο πάνω σ'ένα ψηλό σκαμπώ, σε ορθή γωνία με το μάρμαρο του νεροχύτη, 
και για να κρύψω την σπασμένη άκρη του, γέμισα με τσιμέντο το κενό, και τοποθέτησα από πάνω ένα μακρόστενο κεραμικό πλακάκι και ένα παλιό φουρούσι. 
Αυτό κι αν είναι παλαιό, αφού μου το είχε δώσει η ξαδέλφη μου (μαζί με μερικά ακροκέραμα της στέγης)  πριν από 15 χρόνια, όταν κατεδαφίστηκε το σπίτι της γιαγιάς της για να γίνει πολυκατοικία!!!  Να φανταστείτε πως δεν θυμάμαι καν εάν ήταν ήδη σπασμένο, ή εάν έσπασε αργότερα!  
Εγώ πάντως, το είχα κολλήσει, το είχα βάψει (αλλά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα) και βρήκα τώρα την ευκαιρία να το αλλάξω και να το αξιοποιήσω. 
Δείτε από πόσες φάσεις πέρασε πριν καταλήξει πάνω στο μάρμαρο του νεροχύτη.

Και αφού βρισκόμαστε στο barbecue,  καμαρώστε μας εμένα και την Αθηνούλα μας, που τσουγκρίζουμε τα αυγά μας!  
'Ε, τώρα, να μην σας δείξω και κάτι που της είχα φτιάξει;  Της έραψα ένα λαγουδάκι για να το παίρνει αγκαλίτσα όταν πάει για ύπνο.  Και έχει και την δική του κουβερτούλα!

Εάν ενδιαφέρεστε, το πατρόν το πήρα από το blog  https://missdaisypatterns.com

Μάλιστα έραψα ακόμα ένα λαγουδάκι, γιατί το Πάσχα περιμέναμε και ένα ζευγάρι φίλων των παιδιών με την κορούλα τους, οι οποίοι όμως τελικά δεν μπόρεσαν να έρθουν.
Η Αθηνά βέβαια, συνάντησε την φίλη της, την Αλεξάνδρα, τρείς μέρες αργότερα, και της χάρισε το κίτρινο λαγουδάκι!

Τώρα μάλιστα που άνοιξαν οι αρχαιολογικοί χώροι και τα μουσεία, πρώτη-πρώτη η Αθηνά άρχισε τις επισκέψεις!  
Το ενδιαφέρον της είναι έκδηλο!  'Εως και τις πινακίδες "διαβάζει" 
και μου λέει στο τηλέφωνο : "πήγα στα αχαία, γιαγιά!!!"

Εάν αντέξατε μέχρι το τέλος αυτής της μακροσκελέστατης ανάρτησης, σας ευχαριστώ πολύ, πολύ!!! 'Επρεπε να τελειώνω με τα έργα του Απρίλη, γιατί μέσα στον Μάϊο, καταπιάστηκα με πολλά άλλα, τα οποία θα αρχίσω να σας παρουσιάζω σύντομα.

Ένα ακόμη που δεν θέλω να ξεχάσω, είναι να ευχαριστήσω την αγαπημένη μου φίλη Ράνια, για τα δωράκια που μου έστειλε τόσο για τα γενέθλιά μου, όσο και για το Πάσχα. Η Αθηνούλα θα ξετρελαθεί με τα επιπλάκια!
 
 Καλή εβδομάδα σε όλες και όλους!



24 σχόλια:

  1. Dearest Marie Anne,
    Found out on your FB about this new post. Blogger is very late in updating any postings, so your 3 week old post was still listed.
    What a marvelous jobs you've accomplished! Things look so attractive after your 'golden' hands took care of them.
    New life and some surprising destinations.
    Love your cute granddaughter and she's sweet for gifting her friend.
    Happy to hear that she enjoyed the museum, it is important to teach our little ones early on.
    Big hugs to you,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for your kind words, dearest Mariette!!!!
      I just published this post about half an hour ago. Obviously you mean the previous one, which was on May 1st.
      Yes, our little one is lucky to have both her parents keen to educate her early and the right way, and she is not yet two and a half year's old!!!
      Many hugs! Marie-Anne

      Διαγραφή
    2. Dearest Marie Anne,
      Yes, by now it finally did replace the previous post and it is visible on My Blog List on the sidebar.
      Little ones, her age, can soak up knowledge like a sponge...💞

      Διαγραφή
  2. Τι απίθανες δημιουργίες !!!!!!! Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω και ξετρελάθηκα με ομπρέλα και μάρμαρο αφού όπως σου έγραψα και στο φβ, έχω ακριβώς τις ίδιες περιπτώσεις χαχα Η Αθηνούλα βλέπω μεγάλωσε αρκετά και είναι μία σκέτη γλύκα με τη φίλη της και τα όμορφα κουνελάκια της γιαγιάς !!!!! Μπράβο και σρους γονείς που από τώρα την πάνε στα αρχαία !!!!! Όπως καταλαβαίνεις περι ένω και την συνέχεια των έργων σου, για να θαυμάσω και να πάρω και καμία ιδέα για ξεχασμένα αντικείμενα (τι νομίζεις, έχω κι εγώ αποθήκη χαχαχα ) Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ'αρχάς, χαίρομαι πολύ πού βλέπω να ξαναγράφεις στα σχόλια! Έφτιαξες τον υπολογιστή σου, υποθέτω! Μπράβο!!!!!
      Μάρμαρο και ομπρέλλα, μπορείς να βάλεις κι εσύ μπροστά, αφού πήρες ιδέες...χα χα χα! Οι αποθήκες νά'ναι καλά!!!!
      Τα επόμενα, εκτός από τα δύο πρώτα, θα είναι 'έργα' δημιουργικής ραπτικής!!! 'Εχω ξετρελαθεί με τα κουρελάκια και προσπαθώ να φτιάξω διάφορα!!!!
      Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν θα τον φτιάξω, θα πάρω άλλον αλλά θα περιμένω λίγο ακόμα για λόγους ασφαλείας γιατί θέλω να διαλέξω από κοντά....κάτι μου διόρθωσαν στο τάμπλετ και μπορώ και στέλνω. Μα και στη ραπτική μια χαρά τα πας, οπότε είμαι σίγουρη ότι θα είναι ωραία !!!! Θα περιμένουμε λοιπόν.....καλό ξημέρωμα !!!!

      Διαγραφή
  3. Όλα είναι πανέμορφα!! Αμα είσαι χρυσοχέρα, ότι και να πιάσεις στα χέρια σου το μεταμορφώνεις σε αριστούργημα. Να χαίρεσαι την μικρούλα σας, γλύκα είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σου
    Αληθώς Ανέστη θα ευχηθώ και να σου ζήσει η κούκλα σου υπέροχη δεσποινίδα γίνεται. Και η φίλη της κουκλί...
    Τα έργα σου είναι υπέροχα.
    Έμεινα να κοιτάω την ομπρέλα μια και το μυαλό μου δεν πήγαινε στο πώς θα την φτιάξεις
    Το μάρμαρο υπέροχο
    Και η ρακέτα , έχω μια θα τη φτιάξω κι εγώ
    Μου άρεσε και το βοηθητικό τραπεζάκι/σκαμπό σας
    Αλλά και αυτά που έφτιαξες για τις μικρές σου δεσποινίδες!
    Περιμένω να δω και τα μαγιάτικα τι θα μας δείξεις
    Καλή εβδομάδα Μαριάννα μου και να χαρείς τα δωράκια της Ράνιας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Μαριάννα!Χρονια πολλά με υγεία! Καταπληκτικές οι δημιουργιες που μας παρουσιαζεις γι'αλλη μια φορα. Τιποτα δεν παει χαμενο στα χερια σου κι αυτό ειναι υπέροχο. Ανακύκλωση σ'ολο της το μεγαλείο!!! Και φυσικα τα κουκλακια που εραψες για τις μικρές κυριες ειναι υπέροχα. Φιλακια πολλα και καλες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για αλλη μια φορά η ανάρτησή σου με τις εμπνεύσεις και την υλοποίηση τους με καθήλωσε Μαριάννα μου. Ειλικρινά κάθε φορά εκπλήσσομαι,αν και ξέρω τι περιμένω να δω μπαίνοντας εδώ μέσα. Νάσαι καλά να δημιουργείς απο το τίποτα τα πάντα! Και ΝΑΙ,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙ ΑΠ ΟΛ ΑΥΤΑ!
    Επίσης καμάρωσα το πόσο ξεπετάχτηκε η ΑΘηνούλα <3 Είναι απίστευτο πόσο γρήγορα μεγαλώνουν τα παιδιά.Νάχετε υγεία να την χαίρεστε ,να την καμαρωνετε και να δημιουργείτε μαζί!
    Φιλάκια πολλά με όλη μου την αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο μεγάλωσε το αστεράκι σας!! Να το χαίρεστε και πάντα να αποτελει πηγή εμπνευση για τη γιαγιά- δημιουργο!!
    Υπέροχες όλες μα όλες οι ανοιξιάτικες δημιουργίες!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Bonjour chère amie,

    Je suis très heureuse de vous retrouver ! Il est vrai que je ne vais plus beaucoup sur les blogs, ce qui est dommage !
    Très heureuse de découvrir que vous créez toujours avec beaucoup de bonheur.
    Très belles réalisations. Bravo !
    Gros bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Toujours de belles idées pour de superbes créations !
    Tes petits lapins ont fait des heureuses !!!!!
    Bon semaine au soleil ! Nous, on commence avec la pluie...
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τί να πρωτοθαυμάσω, μου λες;
    Ας αρχίσω από την Αθηνούλα σας που έγινε κοπέλα και πάει και στα Αρχαία.
    Να της δώσεις φιλάκια κι από μένα.
    Οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές.
    Ομπρέλες έχω μερικές κσι ρακέτες.
    Άρα βρήκα δουλειά για το κάμπινγκ .
    Θέλω να δω τί θα γράψει η Έφη μόλις δει την ανάρτηση σου.
    Περιμένω τα καινούργια σου έργα που από ότι είδα στα σχόλια, έχουν να κάνουν με κουρελάκια, τα αγαπημένα μου.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριάννα μου, καλησπέρα. Καλή βδομάδα και Χριστός Ανέστη καλή μου φίλη.
    Δεν χρειάζεται να τονίσω για πολλοστή φορά τον θαυμασμό μου στα έργα σου. Το έχω πει άπειρες φορές. Κάθε φορά που κάτι δικό σου έρθει στα μάτια μας γεμίζω ομορφιά και χάρη. Ειλικρινά μπράβο.
    Τώρα που είδα το τραπεζάκι. Έχω ένα ανάλογο στην πεθερά μου. Βέβαια εγώ δεν μπορώ να του δώσω τέτοια ομορφιά σαν τη δική σου. Όμως κάτι θα σκεφτώ να το περιποιηθώ λιγάκι, αξίζει.
    Στέλνω την καλησπέρα μου και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαριάννα μου όλες οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες. Μας δίνεις ωραίες ιδέες.
    Να χαίρεσαι την εγγονούλα σου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Oui, oui, je t'ai lue jusqu'au bout!! Tout ce que tu as réalisé est tellement bien pensé et je suis à chaque fois tellement admirative devant ton imagination. Ce parapluie au papillon est juste waouh!!
    Quelle bonne idée aussi que cet aménagement près du BBQ.
    C'est normal que ta petite fille soit précoce avec une telle mamie!!!
    Vous êtes adorables toutes les deux sur la photo avec les oeufs de Pâques.
    Je vous souhaite à tous une belle nouvelle semaine.
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ αυτή η γιαγιαδίστικη αγάπη! Ένα ευχάριστο συναίσθημα που σε συνεπαίρνει και η σχέση γίνεται μοναδική, μαγική και οι στιγμές τόσο φωτεινές που εύχεσαι να μην τελειώσουν. Μεγάλωσε το κοριτσάκι σας Μαριάννα μου! Μέχρι τα έξι του η πιο αγαπησιάρικη ηλικία (όχι ότι θα πάψει ποτέ) με κείνες τις ερωτήσεις που σε τρελαίνουν. Υπέροχες οι δημιουργίες σου, γεια στα χέρια σου και χαρά στην υπομονή σου. σίγουρη βέβαια πως σε αποζημιώνει η χαρά της μικρής με κάθε σου δώρο. Να είστε καλά, γιαγιά και εγγονή να χαίρεστε τις μικρές στιγμές ευτυχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα αγαπημένη μου αλλά λάτρεψα τα τραπεζάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. great post!Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~
    luxhairshopcom do you like remy hair?
    These contents have greatly helped me.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ααααααααααααχ Μαρτιανναααααααααα τι ονειρο ολαααααααα!!!!!
    καλα η ομπρέλα βρηκε την καλυτερη θεση.... το μαρμαροοοοοοοοο αχ το μαρμαροοοοοοο πως δεν το πεταξες!!!
    πωπωπωπωπωπω εγινε φοβεροοοοοοοοοο!!!!! επιτελους να ανοιξουν τα μουσεια να κανουμε καμια εξορμηση.... μπραβο στο κοριτσι
    αλλα κ στους γονεις φυσικαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε! Αυτό με την ομπρέλα.. με άφησε άφωνη! Τι είσαι βρε παιδάκι μου! Χάρηκα την εγγονούλα σου, τυχερή με τέτοια γιαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να πρωτοθαυμάσω Μαριάννα μου δεν ξέρω...μα τι έκανες κορίτσι μου; τι οργασμός δημιουργίας ήταν αυτός που είχες; τίποτα δεν άφησες ανεκμετάλευτο και η κάθε δημιουργία σου μοναδική...καλά είσαι δασκάλα στο ντεκουπάζ...το ξέρεις ότι με ξεσήκωσες;😊
    Φεύγω εντυπωσιασμένη και με πολλά μπράβο για όλες τις δημιουργίες...βέβαια την παράσταση την έκλεψε η μικρή Αθηνούλα σας(παρεπιπτόντως κούκλα γιαγιά είσαι) που μεγαλώνοντας θα έχει πολύ όμορφες αναμνήσεις από την βόλτα της στα μουσεία...το ξέρω γιατί η εγγονή μου δουλεύει στο μουσείο το Καζαντζακη και περίμεναν πως και πως να ανοίξουν...κάνουν πολλές διαδραστικές εργασίες με τα παιδιά εκεί...μακάρι να ειναι αυτά η πνευματικές τους αξίες μεγαλώνοντας φιλενάδα!!
    ]Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιαααα!! ❤😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπεροχα ολα μπραβο!!!!
    Τα φιλια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...