Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Από, και για την Craftartista μας!

Να έχει γενέθλια το blog της Craftartista μας και να μην τιμήσω με μιά δική μου δημιουργία; 

Την προηγούμενη φορά, είχα φτιάξει ένα μαξιλαράκι χρησιμοποιώντας υφάσματα που είχα κόψει πάνω στο σχέδιο ενός mandala.  Το σκέφθηκα και τώρα που ασχολούμαι πολύ με τα κουρελάκια μου, αλλά δεν πρόλαβα να το κάνω γιατί με έχουν απορροφήσει άλλες δημιουργίες. 

'Ετσι λοιπόν, η συμμετοχή μου γίνεται με μια απλή χειροτεχνία/χαρτοκοπτική που την έκανα με αφορμή την χθεσινή επίσκεψη της εγγονούλας μου.  

Aντικαθιστώντας τις απλές μαργαρίτες με ένα mandala (σε δύο εκδοχές) από τα πολλά που μας προσφέρει απλόχερα η φίλη μας η Μία (συγκεκριμένα, χρησιμοποίησα το mandala Νο. 27)

τύπωσα πολύ απλά το σχέδιο σε διαφορετικού χρώματος χαρτιά. Στην συνέχεια έκοψα τα διάφορα μέρη του και έκανα μιά σύνθεση κολλώντας τα πάνω σε μαύρο καρτολίνο.


Εύχομαι και πάλι χρόνια πολλά και καλά στο φιλόξενο μπλογκοσπιτάκι της Μίας μας !

Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!







12 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένες και έξυπνη ιδέα οι μαργαρίτες-μάνταλα!! Μπράβο Μαριάννα μου
    Εγώ δεν πρόλαβα...να συμμετάσχω
    Καλό μήνα για αύριο
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί όμορφο που έγινε !!!!!
    Καλό μήνα, φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαριάννα μου, δεν το λέω "απλή χειροτεχνία-χαρτοκοπτική". Το λέω "πανέμορφη δημιουργία scrapbooking". Πολύ όμορφη η κάρτα που επέλεξες να φτιάξεις. Ευχαριστώ, φίλη μου, που χρησιμοποίησες το mandala μου και συμμετέχεις στα γενέθλια του μπλογκ μου. Θυμάμαι και την περσινή σου πρωτότυπη δημιουργία, την οποία επισκέφθηκα ξανά για να θαυμάσω. Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Bonjour l'artiste et bravo pour ta participation!
    Belle journée à toi et un très beau mois de juin à toute la famille!
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μια χαρααααααααααααααααααα γιατι οχι?
    τελεια τα χρωματααααααααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Dearest Marie-Anne,
    Lovely design for creating this very special birthday!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και τους έδωσες ζωή Μαριάννα μου, και ιδού βγήκε η πανέμορφη σύνθεση. Πολύ καλή ιδέα.
    Καλό μήνα να πω με ευχές πολλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για άλλη μια φορά ευρηματική και αξιέπαινη Μαριάννα,ολα τα καταφέρνεις κι οχι μόνο τα προλαβαίνεις αλλά τα κάνεις και αξιοθαύμαστα! Μακάρι να συμμετέχουμε πάντα σε χαρές και ν απολαβάνουμε τις εμπνεύσεις μας, όσο το μυαλό δουλεύει ρολόι και τα χέρια υπακούουν πειθήνεια δεν θέλουμε τίποτ άλλο,γεμίζει η καρδιά!
    Φιλάκια πολλά και Καλό Μήνα!
    Χαρά Θ. (απο το πισί του συζύγου,δε θέλει να μου αλλάξει προφίλ γμτ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Me gusta el color de las flores sobre el fondo obscuro
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. preciosa creación del mandala de Mia con papeles de colores, han quedado geniales, gran trabajo! Nos ponemos a seguir tu blog para no perdernos nada ;).

    besos,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...