Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021

Ανακύκλωση, ξυλόγλυπτα, πηλός και κουρελάκια

Με σπασμένο το χερουλάκι του,  και λίγο τσακισμένο στην απέναντι πλευρά, δεν μπορώ να καταλάβω πώς και δεν είχε ποτέ καταλήξει στα σκουπίδια.  Κι όμως, το είχε η μαμά μου στο μπαλκόνι της σαν μικρό κασπώ με ένα παχύφυτο.  Εγώ γιατί δεν το πέταξα...θα αναρωτιέστε σίγουρα!  Μα, πολύ απλά, γιατί, πρώτον, μου άρεσε πολύ το σχήμα του, και, δεύτερον, ήξερα πως ήταν πολύ παλαιό αφού και αυτό ανήκε στην αδελφή της γιαγιάς μου (μάλλον γι αυτό το κρατούσε και η μαμά μου!).

Και νά που μου δόθηκε η ευκαιρία και το περιποιήθηκα!  Αφού καλύφθηκε η γυαλιστερή του επιφάνεια με ένα σπιτικό μείγμα (από στόκο, ατλακόλ, ακρυλικό χρώμα και άμμο),  μιά ξυλόγλυπτη εύκαμπτη τρέσα το αγκάλιασε και μερικά φύλλα κισσού από πηλό έκρυψαν ότι είχε απομείνει από την σπασμένη λαβή του.    Βιάστηκα να το στείλω σέ μιά ομάδα του FB, μόλις το έβαψα και του πέρασα λίγη χρυσή δαχτυλοπατίνα, πριν ακόμα του βάλω ένα χέρι βερνίκι.  

Και τελικά, αυτό το μπωλάκι ήταν η αφορμή να κληρωθεί στο όνομά μου ένα υπέροχο δώρο, το οποίο θα σας δείξω σε μελλοντική ανάρτηση.

Εκ των υστέρων, πριν το βερνικώσω, του πέρασα μιά λαδοπατίνα στην επιφάνεια, η οποία το σκούρηνε αρκετά, με αποτέλεσμα η τελική του μορφή να είναι αυτή

Την ίδια ακριβώς πορεία είχε και ένα παλιό διαφημιστικό κανατάκι, το οποίο αρχικά στολίστηκε με δύο μικρά ξυλόγλυπτα,  μιά ροζέτα (από σπασμένο ξύλινο κουταλάκι) και τρία φυλλαράκια που έφτιαξα από πηλό. Θέλησα να του δώσω λίγο ύψος και έτσι κόλλησα στον πάτο του ένα καπάκι βάζου, στην περιφέρεια του οποίου εφάρμοσα με κόλλα ένα κομμάτι εύκαμπτης  ξυλόγλυπτης τρέσας.  
 Η πρώτη του μορφή ήταν αυτή, 
η οποία επίσης άλλαξε, με την ίδια διαδικασία που σας περιέγραψα για το μπωλ. 
Ανάμεσα στην μπλέ και την γκρίζα εμφάνιση αυτών των δύο, είχα πάρει στα χέρια μου ακόμα ένα παραπεταμένο αντικείμενο. Αυτή την φορά, ήταν ένα πορσελάνινο διακοσμητικό, που μας το είχε φέρει δώρο μία ηλικιωμένη θεία (το είχε βρεί σε υπαίθρια αγορά, ένα καλοκαίρι στις διακοπές της!).
Το πέρασα κι αυτό με το ίδιο 'σαγρέ' μείγμα που είχα φτιάξει και στην συνέχεια το χρωμάτισα με λαδοπατίνες.

Εδώ και τα τρία μαζί

Για το καινούργιο μου κινητό τηλέφωνο, δεν μπόρεσα ακόμα να αγοράσω μία θήκη. Δεν βαριέσαι...του έραψα μία μόνη μου, 
με σούπερ ενίσχυση και ένα χαριτωμένο κούμπωμα που το κρατάει ασφαλισμένο για να μην γλιστρήσει και πέσει. 

Για το τέλος, σας φύλαξα το καινούργιο μου μαξιλάρι. 
Θα θυμάστε ίσως πως είχα ράψει 4 θήκες μαξιλαριών πέρυσι, σε ελεύθερο στυλ patchwork, εκ των οποίων η κόρη μου κράτησε μόνο μία.
 Ύφασμα μου έχει μείνει μπόλικο, οπότε σκέφθηκα να ράψω ακόμα μία και με την ευκαιρία να εξασκηθώ λίγο παραπάνω στο patchwork. 
'Ηθελα να κόψω και να γαζώσω τα τρίγωνα σωστά δίνοντάς τους το σχήμα ενός ανεμόμυλου, και πολύ χάρηκα που τα κατάφερα!
κι έτσι συμπληρώθηκε πάλι το 'καρέ'!



12 σχόλια:

  1. Μαριάννα είσαι μία ακούραστη καλλιτέχνης που με ότι και να καταπιαστείς το φέρνεις εις πέρας με μεγάλη επιτυχία !!!! Τι να πρωτοθαυμάσω....γλαστράκι, κανατάκι τέλεια !!! Θήκη κινητού και μαξιλάρια ωραιώτατα !!!! Το δε διακοσμητικό άλλαξε όψη και βέβαια θα το χαρείς !!!!! Μπράβο σου, είσαι χρυσοχέρα .....φιλώ σε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι φοβερή! Τι άλλο να πω που δεν το έχω πει; Πανέμορφα και τα τρία παλιά αντκείμενα Ειδικά το κασπό το λάτρεψα. Και τα μαξιλαράκια μ'αρέσουν πολύ. Μπράβο Μαριάννα μου
    Να τα χαρείς όλα! Το αξίζεις...
    Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρεσιτάλ δημιουργίας σε πολλαπλά επίπεδα μάλιστα! Με ότι καταπιάνεσαι Μαριάννα μου προκύπτει ένα μικρό διαμάντι. Και εμείς που το χαιρόμαστε. Τα μικρά βαζάκια έγιναν εκπληκτικά, απέκτησαν ομορφιά που δεν είχαν.
    Τι να πω κορίτσι μου, όλα είναι μαγικά στα χέρια σου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θαύματα κάνεις Μαριάννα μου. Ό,τι κάνεις το κάνεις τέλειο!
    Να είσαι καλά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dearest Marie-Anne,
    Wow, a triple big metamorphosis!
    Kudos to you for always managing to follow your genius imagination.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Μαριάννα! Εξαιρετική δουλειά, πολύ όμορφο το αποτέλεσμα (όλα) Γεια στα χέρια σου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πω πια, τι να πρωτοθαυμάσω! Στην αρχή κόλλησα με την γλάστρα σου μα όταν είδα τα μαξιλάριαααααα! Τα ερωτεύτηκα πραγματικά. Είσαι αξιοθαύμαστη, δεν θα πω περισσότερα, λάτρεψα όλα σου τα έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Magnifico trabajo de restauración. Te ha quedado muy bien.
    Saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπω! Τι όμορφα που τα έκανες όλα!
    Έγιναν πολύτιμα τα κανατάκια σου.
    Για τα μαξιλάρια τί να πω;
    Έχεις εξελιχθεί σε μεγάλο ταλέντο
    Καλό τριήμερο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Je te le redis, quand vas-tu ouvrir ta boutique internet et proposer tes créations? Tu aurais beaucoup de succès car tout ce que tu réalises est fait main et très réussi. Chaque pièce est unique et c'est ce que nous aimons tous!!!
    Une nouvelle fois, bravo Marie-Anne!
    Gros bisous et bon dimanche.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η με την ανακύκλωση ή με το ράψιμο ασχοληθείς Μαριάννα μου θα δημιουργήσεις μόνο ομορφιές...τα κατέχεις και τα δύο πολύ καλά...
    Αυτό είναι ταλέντο, ασε που η καινούργια τους μορφή τα κάνει πολύ όμορφα...αν πω και για τα μαξιλάρια σου; τέλεια...το πατσγουρκ είναι πολύ δύσκολο να το πετύχεις...
    Καλά να περνάς με ότι και να κάνεις φίλη μου.. καλο σου βράδυ και καλή εβδομαδα φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπεροχα τα εργα σου Μαριάννα, αλλά εγω θα σταθω στο πατσγορκ και το ραψιμο, στα οποια οπως ξερεις εχω αδυναμία!! Φιλη μου νομιζω εισαι γεννημένη για πατσγορκ!! Ο ανεμομυλος βγηκε πολυ πετυχημένος, πράγματι!! Και καταλαβαινω το αισθημα ικανοποιησης που θα ενοιωσες με το τελικο αποτέλεσμα!! Καλη συνεχεια να εχεις με οσα καταπιανεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...