Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

Και μία, και δύο, και τρείς...και έντεκα!!!

Μιά τσάντα σας είχα παρουσιάσει στην τελευταία μου ανάρτηση...να δείς πότε ήταν; Αααα στις 4 Ιουλίου... δεν το πιστεύω πως πέρασε τόσος καιρός!!! Κοντεύει να παλιώσει η τσάντα...τόσο πολύ με βόλεψε που την έπαιρνα μαζί μου σχεδόν σε κάθε μου μετακίνηση!!!

Τί κάνετε καλές μου φίλες και φίλοι;  Μου λείψατε!   Ελπίζω και εύχομαι να είστε όλες και όλοι καλά, και να περάσατε ένα ωραίο καλοκαίρι.  Το φθινόπωρο έφτασε και θα έχετε πλέον επιστρέψει από τις διακοπές σας, όσοι είχατε την τύχη να πάτε σε κάποιο νησί, ή στην ιδιαίτερη πατρίδα σας. 

Εμείς είχαμε την μεγάλη χαρά να περάσουμε μιά εβδομάδα με την κόρη μας και την εγγονούλα μας εδώ στο σπίτι μας, πριν αρχίσει η καλοκαιρινή άδεια του γαμπρού μας και φύγουν για διακοπές.   

Με την Αθηνούλα, κάναμε του κόσμου τα πράγματα και κάποια στιγμή θα σας πώ περισσότερα.

Φέτος το καλοκαίρι, λόγω του ότι έκανα φυσικοθεραπείες για την μέση μου, δεν θα ήταν φρόνιμο να κολυμπώ στην θάλασσα όσο ήταν ακόμα κρύα, κι έτσι αρχίσαμε τα μπάνια μας μόνο τον Σεπτέμβριο. Ευτυχώς τώρα είναι ακόμα αρκετά ζεστή, η παραλία πολύ ήσυχη, 

οι θαλασσινές λεβάντες ανθισμένες 

και πιστεύω να συνεχίσουμε λίγο και αυτόν τον μήνα, όσο μπορούμε.

Μέσα στον Αύγουστο, επισκέφθηκα το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης "Αγγελική Χατζημιχάλη" και θαύμασα την έκθεση των υπέροχων έργων που δημιούργησαν 177 γυναίκες,  άξιες κεντήστρες από την Συντροφιά του Συλλογικού Κεντήματος με την ευκαιρία των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.  

Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλες όσες συμμετείχαν, υπό την καθοδήγηση της αγαπητής Κλαυδίας. 

Με την ευκαιρία, περπατήσαμε στα σοκάκια της Πλάκας και καθίσαμε να πιούμε και μιά μπυρίτσα !

Για να επανέλθουμε στην τσάντα, μιάς και την ανέφερα, ευκαιρία να σας δείξω άλλη μία που ακολούθησε, αφού η δημιουργική ραπτική με έχει πλέον κατακτήσει. Βαριά κουβέντα το 'κατακτήσει', αλλά πραγματικά είναι κάτι που με ικανοποιεί και με απασχολεί πλέον πολύ περισσότερο από άλλες χειροτεχνίες και δημιουργίες.

Αφορμή μου δόθηκε από κάποια φορέματα που μου έφερε η κόρη μου 'για ανακύκλωση'.  Χωρίς πατρόν και πραγματικά, με την έμπνευση της στιγμής, κατάφερα να συνδυάσω δύο εντελώς διαφορετικά υφάσματα μεταξύ τους.    Πρόσθεσα βεβαίως και τις απαραίτητες εσωτερικές τσέπες, όπως και ένα διακοσμητικό λουλούδι και η νέα μου τσάντα ήταν έτοιμη μέσα σε δύο μέρες.       

Σε περίπτωση που δεν το προσέξατε, έκανα και μία 'τσαχπινιά'...οι δύο πλευρές της τσάντας είναι διαφορετικές, όπως είναι όμως και οι ιμάντες της, αφού τους έραψα επίτηδες έτσι, και όχι κατά λάθος!


 Ακολούθησαν ακόμα τρείς τσάντες!   

Αυτή την φορά ήταν μεγάλες τσάντες, τις οποίες έραψα από παλιά υφάσματα της πεθεράς μου, με σκοπό να κάνουμε την διαλογή των υλικών που προορίζονται για ανακύκλωση, δηλαδή...      

μία για χαρτιά/χαρτόνια, 

μία για πλαστικά, 

μία για μεταλλικά αντικείμενα. 

Κρέμονται σ'ένα καμαράκι δίπλα στην κουζίνα μας και μας έχουν βολέψει αφάνταστα!  

Μία φορά την εβδομάδα, όταν σταθμεύει το ειδικό φορτηγό της ανακύκλωσης στην πλατεία, 

πηγαίνουμε έχοντας έτοιμες τις γεμάτες τσάντες μας, οι οποίες περιμένουν να τις αδειάσουμε στους αντίστοιχους κάδους.  

Πώς σας  φαίνονται;  Ευρύχωρες, χαρούμενες, πλενόμενες και οικολογικές!

Κάτι για 11 έγραψα στον τίτλο!  'Οχι καλέ, δεν έραψα 11 τσάντες!!!

Συμπληρώθηκαν όμως 11 χρόνια από την ημέρα που ξεκίνησα αυτό το blog και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας όλα αυτά τα χρόνια, για τις φιλίες που έχουν δημιουργηθεί μεταξύ μας και για την χαρά που μου δίνετε με τα καλά σας λόγια!

Να σας κεράσω κι εγώ από το απλό, υγιεινό, σοκολατένιο μου γλυκάκι

φτιαγμένο με βρώμη, ζάχαρη καρύδας, κακάο και ελάχιστο λάδι.

Σας διαβεβαιώνω πως είναι πεντανόστιμο!

και να ευχηθώ να μπορούμε να 'τα λέμε' για πολλά ακόμα χρόνια!

Πριν σας αφήσω, και επειδή σαν σήμερα έγινα μαμά για πρώτη φορά, θέλω να ευχηθώ στον αγαπημένο μου γυιό, Κώστα, χρόνια του πολλά, καλά, κι ευτυχισμένα! Να έχει πάντα υγεία και αγάπη!

Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχουμε! 



9 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα Μαρία Άννα μου.
    Να χαίρεστε τον γιόκα σας.
    Χρόνια πολλά και για το μπλογκοσπιτάκι σου.
    Είμαστε μαζί από τον πρώτο χρόνο χαίρομαι πολύ γιαυτό.
    Έχουμε φτιάξει πολλά πράγματα μαζί και συμμετείχαμε σε ακόμα πιο πολλά παζάρια .
    Μακάρι να είμαστε καλά και να συνεχίσουμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Οι τσάντες σου φιλενάδα υπέροχες και λειτουργικές.
    Αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο τα υφάσματα και τα παλιά ρούχα.
    Όσα και να φτιάξουμε, δεν λιγοστεύουν όμως.
    Εύχομαι να περνάτε καλά. Περιμένω να δω τι κάνατε με την Αθηνούλα σας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την !!!!!
    Καλό μήνα και πολύχρονος ο γιόκας σου, να τον χαίρεστε !!!!!!
    Τι όμορφες και χρήσιμες οι τσάντες σου.....είσαι μέλος της haute couture πια.
    Εύχομαι για πολλά χρόνια ακόμα να θαυμάζουμε τις δημιουργίες σου απ το ενδιαφέρον μπλογκοσπιτάκι σου !!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bien occupée cet été, Marie-Anne !
    Il faut profiter tant qu'on peut :)
    Belles photos et sacs ! Ils sont toujours utiles ;)
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dearest Marie Anne,
    First off. congrats on the Birthday of your first–born!
    You sure have been busy and highly productive.
    Yes, those sustainable bags are great.
    Hoping your back is doing better—Enjoy the October swims and beach times.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεμάτο καλούδια σήμερα το θέμα σου Μαριάννα μου. Σε όλα τα επίπεδα. Φθινοπωρινή θάλασσα, περιήγηση σε μουσείο με εξαίρετες δημιουργίες, τα στενά στη πόλη, δική σου δημιουργία.
    Καλό μήνα να ευχηθώ Μαριάννα μου με όλες μου τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Προς στιγμή Μαριάννα μου, νόμιζα ότι είχες όντως ράψει 11 τσάντες! Έτσι, που έχεις πάρει φόρα με το ράψιμο ικανή σε είχα! Όχι βέβαια ότι είναι λίγες αυτές που ετοίμασες. Και όλες τους πολύ γουστόζικες και με τις λεπτομέρειες τους! Μπράβο σου για τις ιδέες, για την ανακύκλωση των υλικών και για την καλλιτεχνία σου! Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου, που πάντα μας γεμίζει με τόση έμπνευση! Να' σαι καλά και να χαίρεσαι την οικεγένειά σου. Αααα, το γλυκό φαίνεται υπέροχο, τη συνταγή να μας δώσεις κάποια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημιουργική σκέψη σαν αποτέλεσμα του Do it yourself για λόγους χρηστικούς ή απλά για τη χαρά της δημιουργίας. Το χειροποίητο είναι και μοναδικό και όμορφο. Ωραίες οι τσαντούλες σου Μαριάννα, καλοφόρετες και πάντα γεμάτες.
    Πολύχρονο το blog σου να μετράει για πολλά χρόνια όμορφες ιδέες και δημιουργίες. Καλόχρονος και ο γιός σου, να τον χαίρεστε!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χα..χα...το ίδιο με την Ευγενία νόμιζα και εγώ για τις τσάντες Μαριάννα μου 😊 αλλά πάλι δεν ήταν και λίγες όσες εφτιαξες!!
    Αλλά αυτή η ανάρτηση σου και τι δεν είχε...από την επίσκεψη σας στο μουσείο λαικής τέχνης, μέχρι την βολτίτσα σας τα δυο σας (παρεμπιπτόντως κούκλοι είστε)😉
    Οσο για τα γενέθλια του γιού, Μαριάννα μου, να τον χαίρεστε να τα εκατοστίσει και να τον καμαρώνετε.
    Οσο για το κέρασμα, επειδή από την εμφάνιση φαίνεται τέλειο θέλω την συνταγή κανόνισε το φιλενάδα🤣
    Να είστε πάντα καλά, να κάνεις ότι αγαπάς καλό μήνα Μαριάννα μου φιλιαααα!! 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να τον χαίρεσαι τον γιο σου Μαριάννα μου κι όλη την οικογένεια σου!
    Να τα εκατοστήσει το blog σου ,για πολλά πολλά χρόνια να μας παρουσιάζεις τις υπέροχες δημιουργίες σου!
    Οι τσάντες σου είναι φανταστικές ,μου άρεσε ιδιαιτέρα το τρικ της τσάντας με την διαφορετικής όψη της μπροστινής ,με την πίσω πλευρά ,δηλαδή δύο σε ένα αν κατάλαβα καλά,μ'έβαλες σε ιδέες,αλλά ο χρόνος μου αρκετά φορτωμένος .
    Τυχερή που επισκέφτηκε το μουσείο και καμάρωσες τα καταπληκτικά,υπέροχα κεντήματα των Άξιων Ελληνίδων μας! Είναι μεγάλη μας τιμή και καμάρι για την πατρίδα μας να μείνει στην ιστορία μας,αυτό το σπάνιο,συλλεκτικό και μοναδικό έργο!
    Εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να περνάς όμορφα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...