Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

Φθινοπωρινά φύλλα

Ποτίζοντας προ ημερών τον κήπο,  βρήκα αυτό το μεγάλο φύλλο μουσμουλιάς όπως και άλλα φύλλα από τα σφενδάμια και την κυδωνιά, τα οποία βέβαια κράτησα για να τα χρησιμοποιήσω σε κάποιες συνθέσεις, όπως το κάνω εδώ και πολλά χρόνια. 

Είχα ετοιμάσει εδώ και μέρες, τις φωτογραφίες από τις τελευταίες μου ραπτο-δημιουργίες,  αλλά είχα εντελώς ξεχάσει πότε λήγει η προθεσμία συμμετοχής στο δρώμενο της φίλης μας Μίας, της γνωστής μας Craftartista   Ευτυχώς που είδα έγκαιρα την σημερινή ανάρτηση της Ρένας, με τον πανέμορφο δίσκο που έφτιαξε, και έτσι προλαβαίνω να δηλώσω κι εγώ συμμετοχή στο δρώμενο.

Φθινοπωρινά φύλλα λοιπόν,σε patchwork,  με τα αγαπημένα μου κουρελάκια!
Ξεκίνησα ράβοντας τις λωρίδες από διάφορα υφάσματα, την μία δίπλα στην άλλη και στο τέλος έκοψα τα δύο λοξά τμήματα που ενώθηκαν με τον κεντρικό 'μίσχο' του φύλλου. 
Ήταν μιά τέλεια ευκαιρία να χρησιμοποιήσω τα ζωνάκια που είχα φυλάξει σε μία τσάντα, από διάφορα καλοκαιρινά φορεματάκια της μαμάς μου!
Ακολούθησε ένα δεύτερο φύλλο, το οποίο το έραψα κάπως διαφορετικά, αλλά το αποτέλεσμα ήταν σχεδόν το ίδιο. 
Και αφού περίσσεψαν κομματάκια από τις ζωνούλες, έραψα και μία ασσορτί κολοκυθούλα .
      
Νά,τα και τα τρία παρεούλα!
Πήρα όμως φόρα και δεν έλεγα να σταματήσω...χα χα χα!!
Κι έτσι, έραψα μιά δεύτερη κολοκύθα, μονόχρωμη αυτή την φορά, αλλά με όμορφα σατέν φυλλαράκια κι ένα κοτσάνι από καφέ βελουτέ ύφασμα. 
Και άλλες δύο εμπριμέ, από κάποιο παλαιό φόρεμα΄.
Όλες τους είναι απλές και ρουστίκ, χωρίς άλλα πρόσθετα στολίδια.
Και όπως βλέπετε, ακολούθησαν και άλλα δύο φύλλα ...
και συμπληρώθηκε το καρέ!!!
Πώς σας φαίνονται τα φθινοπωρινά μου φύλλα;
Εγώ πάντως, αυτά που κράτησα, τα έχω καταχαρεί γιατί τα χρησιμοποιώ 
σαν σουβέρ για την κούπα του καφέ μου!


27 σχόλια:

  1. Τέλεια όλα! Μήπως έχεις κάποιο πατρόν για τις κολοκύθες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, Ξανθή μου! Όχι, δεν έχω πατρόν! Αλλά είναι πανεύκολο!
      Ένα παραλληλόγραμμο κομμάτι υφάσματος, 15 Χ 30 εκ. ας πούμε, διπλωμένο στην μέση με μία ραφή στην άκρη και μετά, μία σούρα στο κάτω μέρος, σφιχτό δέσιμο, μία σούρα στην πάνω πλευρά, την οποία, πριν την κλείσω, βάζω την γέμιση. Μετά, ράβω σταυρωτά για να σχηματίσω τους λοβούς και τέλος προσθέτω τον μίσχο και τα φυλλαράκια.

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα τα φύλλα πατσγουορκ που έφτιαξες Μαρία Άννα μου!
    Και τόσο χρήσιμα!
    Αλλά οι κολοκυθούλες έκλεψαν την παράσταση.
    Τα ζωνάκια σπο τα φορέματα της μαμάς σου, ε;
    Μπράβο που τα φύλαξες.
    Αχ αυτά τα κουρελάκια, αυξάνονται σαν την Λερναία Ύδρα.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, Ρένα μου! θαυματουργά αυτά τα ζωνάκια! πολύ βολικές οι έτοιμες λωρίδες! χα χα χα!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Dearest Marie–Anne,
    Wow, those sewn leaves are gorgeous, as are your pumpkins. And all that done from old summer dress belts.
    But what a HUGE leaf you found in your garden and how perfect!
    What is the secret for making your first picture show up in widget on my sideline in: My Blog List?
    Most other bloggers, including me are having difficulty for having it show up—for whatever reason.
    Big hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much, dearest Mariette!!! Pleased that you like them!!!! The big leaf comes from one of the loquat trees we have in the garden. As for your question... I honestly have no idea how this works!!! From the very beginning of my blog, 11 years ago, the first photo of my posts was always automatically displayed on the blog lists. I even checked in the Blogger layout to understand how this could be settled, but have not found any clue! Sorry I cannot help you with this!
      Many hugs, Marie-Anne

      Διαγραφή
  4. Mαριάννα μου, δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω. Τα φύλλα είναι πανέμορφα. Ενθουσιάστηκα που χρησιμοποίησες παλιά ζωνάκια από φορέματα. Ωραία ιδέα. Οι κολοκυθούλες υπέροχες. Νομίζω ότι προτιμώ τις πολύχρωμες από τις μονόχρωμες αλλά όλες τους είναι μοναδικές και θαυμάσιες. Μπράβο, φίλη μου. Και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου στο Craftlandia Challenge.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μία μου για τα καλά σου λόγια και για την ευκαιρία που μας δίνεις να εκφραστούμε συμμετέχοντας στα ωραία σου δρώμενα! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα φύλλα...μ αρέσουν που είναι πολύχρωμα και βέβαια η ιδέα για σουβερ.....και για σουπλά θα μου
    άρεσαν !!!! Οι κολοκύθες σου δε είναι εξαρετικές !!! Έχεις εξελιχθεί πολύ στην ραπτική τελικά.
    Καλή συνέχεια και πολλά χαιρετίσματα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, κι εγώ σουπλά σκέφτηκα να φτιάξω, αλλά επειδή ήταν η πρώτη φορά, είπα να δοκιμάσω πρώτα ένα μικρό. Μετά, έκανα το δεύτερο κάπως διαφορετικά, πάντα πειραματίζομαι γιατί δεν ακολουθώ πατρόν και κανόνες...λάθος μου ίσως γιατί μπορεί να ήταν ευκολότερο αν είχα παρακολουθήσεις πώς τα ράβουν. Χαίρομαι που σου αρέσουν!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Κάθε φορά εκπλήσσομαι με την εφευρετικότητά σου! Ακόμα μία λοιπόν!!! Πανέξυπνη ιδέα η χρηση των ζωνών και η δημιουργία σουβερ ή σουπλά(ειμαι σίγουρη οτι θα το εξελίξεις κι άλλο) Μαριάννα μου σου εύχομαι καλό δημιουργικό φθινόπωρο.
    Υ.Γ εχουμε την ίδια κουπα,χαχχαχα απο την σειρά εννοώ,οχι με ακριβώς τα ίδια λόγια.
    Πόσο παιδιά είμαστε αλήθεια!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, δεν τα εμπνεύστηκα μόνη μου!!!! χα χα χα!!!! Κάπου τα είχα δεί προ καιρού, αλλά ως συνήθως δεν συγκράτησα τα στοιχεία της σελίδας κι έτσι με παίδεψαν λίγο στην αρχή! Δεν έχω και την υπομονή να ακολουθώ οδηγίες και κανόνες...κι έτσι κάνω 'του κεφαλιού' μου και ό,τι βγεί!!!! Καλό φθινόπωρο και σε σένα Χαρά μου!!!! Φιλάκια !!!!

      Διαγραφή
  7. Σιγά βρε Μαριάννα! Μας βάζεις στην πρίζα και κοντεύω να ξεχάσω πως δουλεύει η ραπτομηχανή μου. Έξυπνη ιδέα, ομολογώ, και χρηστική και όμορφη! Γεια στα χέρια σου.....και στην υπομονή σου! Να είσαι καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Αννίκα μου!!!! Το patchwork είναι πραγματικά εθιστικό, κι εγώ μάλλον 'την πάτησα' και ασχολούμαι πολύ περισσότερο μ'αυτό τον τελευταίο καιρό, παρά με οτιδήποτε άλλο!!!! Δοκίμασε λίγο και θα δείς!!! Σε φιλώ!!!!!

      Διαγραφή
  8. Αλήθεια ήθελα να 'ξερα πώς το καταφέρνετε αυτό με τα φύλλα. Πώς γίνεται βρε παιδιά να επεξεργαστείτε έτσι ένα αποξηραμένο φύλλο. Είναι, για μένα, απίστευτο. Θέλει τέχνη, θέλει προσοχή. Μα πάνω απ' όλα είναι η έμπνευσή σου, Μαριάννα μου. Και τα αποτελέσματα υπέροχα, χάρμα οφθαλμών.
    Καλησπέρα Μαριάννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α χα χα !!! Γιάννη μου, κάπου σε μπέρδεψα μου φαίνεται!!!! Το αποξηραμένο φύλλο ήταν μόνο η πηγή έμπνευσης για την δημιουργία του υφασμάτινου!!!! Δεν επεξεργάστηκα το ίδιο το φύλλο!!!
      Αντίθετα με την Σμαραγδένια μας, η οποία όντως ζωγράφισε τα φύλλα που βρήκε, εγώ μόνο έπαιξα, κάνοντας συνδυασμούς με τα κουρελάκια και έραψα τα φύλλα μου στην ραπτομηχανή!!!! Πολύ χαίρομαι που σε εντυπωσίασαν!!! Καλό βράδυ, καλέ μου φίλε!!!!

      Διαγραφή
  9. Beautiful leaves and Pumpkins!! I love your work, thank you for joining the Craftlandia Challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, Diana, for your visit and your kind words!!! And also for the opportunity you give us in the challenge!

      Διαγραφή
  10. Que hojas tan lindas y que buena idea para reciclar cinturones jiji. Son muy vistosas con tantos colorines como tienen con todos esos pedacitos de tela combinados. Las calabazas también te quedaron estupendas :D
    Muchas gracias por participar en Craftlandia y acompañarnos en este reto.
    Besote!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ¡Muchas gracias por tus amables palabras, querida Ayla! ¡Me alegro de que te hayan gustado mis hojas y calabazas!
      ¡Abrazos!

      Διαγραφή
  11. Τι καλά που έκανες και πήρες μέρος στην πρόσκληση των φύλλων Μαριαννα μου, η ιδέα των υφασμάτινων φύλλων εξαιρετική, όπως και οι κολοκύθες σου...θαρρώ πως η μηχανή σου θα πήρε φωτιά φιλενάδα...αλήθεια πόσο όμορφες ιδέες υπάρχουν να δημιουργήσεις κάτι όμορφο... μπράβο που αξιοποίησες τα ζωνάκια της μαμά σου, τέλεια έγιναν !! στο τσακ πρόλαβες, εγω την προηγούμενη φορά ήμουν εκτός προθεσμίας 😊😊
    Να είσαι καλά και να περνάς καλύτερα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ φιλιαααα!!🍁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Ρούλα μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν !!!! Ναί, είναι αλήθεια πως αυτό το είδος δημιουργικής ραπτικής με έχει ξελογιάσει από τις άλλες χειροτεχνίες μου!!!
      Σήμερα σε σκεφτόμουν συνέχεια, με τις εικόνες που βλέπαμε στην τηλεόραση! Εύχομαι να μην είχατε προβλήματα! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Άρωμα εποχής,άρωμα φθινόπωρου μοσχοβολάει η ανάρτηση σου Μαριάννα μου! Τα φθινοπωρινά σου φύλλα ,είναι καταπληκτικά ,οι δε κολοκύθες θαυμάσιες! Με ξεσήκωσες.....μου έφερες ιδέες ....να αφήσω αυτό που φτιάχνω και να ξεκινήσω για φύλλα.... Καλή συνεχεία! Εύχομαι να περνάς όμορφα και δημιουργικά με ότι αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα φύλλα είναι καταπληκτικά σαν ιδέα και εξαιρετικά σαν κατασκευή. Συγχαρητήρια για τη δημιουργικότητα σου. Και οι τσάντες που είδα παρακάτω και αυτές πολύ όμορφες. Καλή δημιουργική συνέχεια. Μαρία από Θεσσαλονίκη. Πληροφορίες για το πάγκρεας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tus hojas son una maravilla, preciosa combinación de telas, diseños y colores.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...