Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2022

Καλό μήνα!

Καλό κι ευλογημένο μήνα, φίλες και φίλοι μου!

Μπήκε ο Δεκέμβρης της Χαράς και της Αγάπης!

Με το καλό να φτάσουμε στις Εορτές των Χριστουγέννων!

Εδώ και χρόνια, είχα φυλάξει αυτήν την ευχετήρια κάρτα που μου είχαν στείλει από την Αμερική. 

Ονειρευόμουν να μπορέσω κάποια στιγμή να δημιουργήσω ένα τέτοιο τοπίο με βελόνα και κλωστή. Πάντα αγαπούσα το patchwork, αλλά οι οικογενειακές και επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου άφηναν χρόνο να ασχοληθώ με αυτό. 

Φέτος λοιπόν, όπως βλέπετε, μετά από κάποιες απόπειρες, με λιγοστές γνώσεις και με πολλά λάθη, κατάφερα να κάνω κάτι! 
 
Δεν έβγαλα κανένα πατρόν, απλά με το μάτι έκοψα και τοποθέτησα τα διάφορα στοιχεία, γαζώνοντάς τα σε ένα φόντο από τζήν ύφασμα. Και κέντησα κάποιες λεπτομέρειες στο χέρι, σε εντελώς ναϊφ στυλ. 
Είναι ένα μικρό πάνελ για το δωμάτιο της εγγονής μου, το οποίο και της πήγα σήμερα!
και μιάς που πήρα φόρα, έ...να μην της έφτιαχνα κι ένα μαξιλαράκι; 
αφού στην συλλογή μου υπήρχε και δεύτερη, παμπάλαια χριστουγεννιάτικη κάρτα από την Αμερική!

αυτό, το έραψα πολύ πιό γρήγορα και πιό εύκολα από το πανελάκι. 
Οι χιονισμένοι λόφοι και τα έλατα γαζώθηκαν στην μηχανή, ενώ στο χέρι κέντησα τα φυλλοβόλα δεντράκια και τους φράχτες. 
Και τα δύο μαζί, όπως τα στόλισε η Αθηνούλα στον καναπέ.
 Κι επειδή, οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται, μην νομίζετε πως πλέον ασχολούμαι μόνο με τα κουρελάκια μου!
Δύο παλιοί κεραμικοί κουμπαράδες των παιδιών μου (ούτε αυτοί είχαν πεταχτεί!) βάφτηκαν κατακόκκινοι και κίνησαν να πάνε να κουβαλήσουν έλατα για να στολίσουν τα σπίτια! 
Με ένα κόκκινο αυτοκινητάκι, λίγα ξύλινα στοιχεία, όπως τα ελατάκια, και δυό ξυλόγλυπτες φιγούρες πάνω σ'ένα 'χιονισμένο' κούτσουρο, αμέσως δημιουργείται ένα όμορφο Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό!
Μ'αυτά και μ'αυτά, εγώ δεν έχω ακόμα στολίσει το σπίτι μου!!!








12 σχόλια:

  1. Dearest Marie Anne,
    You have created some very special things for your granddaughter and how wonderful that you didn't throw out those old ceramic piggy banks. Now all is turned into cute Christmas keepsakes!
    Hugs and wishing you a meaningful Advent.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καταπληκτικά τα έργα σου Μαριάννα μου, τί να πρωτοσχολιάσω, τί να πρωτοκαμαρώσω! Τα πατσγορκ σου έγιναν εξαιρετικά. Μου αρέσει πολύ που χρησιμοποίησες διαφορετικές βελονιές. Αυτές οι ελεύθερες δημιουργίες είναι το κάτι άλλο! Αλλά βέβαια και τ' αυτοκινητάκια σου ταίριαξαν υπέροχα στο γιορτινό κλίμα! Καλό μήνα και καλή συνέχεια στις χειροτεχνίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tout est absolument magnifique !
    Toujours de bonnes idées et des doigts de fée ;)
    Bises et bon weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Une nouvelle fois, bravo Marie-Anne!
    Ton tableau et ton coussin sont magnifiques . Le style naïf convient tellement bien aux illustrations de Noël.
    La petite voiture pour transporter le sapin de Noël est aussi toute mignonne.
    Il ne te reste plus qu'à penser au décor de ta maison. Mais je ne m'inquiète pas. Les idées ne doivent pas te manquer!!
    Bon week-end à vous deux;
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ουαουυυυυυυυυυυυ ολα φοβερααααααααα!!!! μα τι καταπληκτικα μαξιλαρακιααααααααα ειναι ολοιδια με την καθε καρτααααααααα μπραβο γλυκια μου καλες γιορτες να εχουμεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφες δημιουργίες, Μαριάννα μου! Να χαίρεσαι τα χεράκια σου, καλή μου φίλη. Λάμπουν από ομορφιά και τέχνη.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα χέρια σου κάνουν θαύματα με ότι κι αν καταπιαστούν ......είναι όλα υπέροχα !!!!!!!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια !!!!!! Τα φιλιά μου !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό σου μήνα. Καλές γιορτές να έχουμε με υγεία πάνω από όλα. Και θα ξαναπώ πόσο χρυσοχέρα είσαι. Απίθανα. Όχι απλά όμορφα. Απίθανα! Η δε πιστή αντιγραφή είναι αξιοθαύμαστη και για τα δυο σου πατσγουορκ.
    Ωραία και τα αυτοκινητάκια...Εγώ πάντως στόλισα και είμαι έτοιμη...
    Με το καλό κι εσύ
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία το πάνελ και το μαξιλάρι! Τόσο χαρούμενα! Είσαι χρυσοχέρα.Και τα αυτοκινητάκια μ'αρουν πολύ!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριάννα μου, το ταλέντο σου δεν έχει όρια. Υπέροχες δημιουργίες.
    Επισκέψου σε παρακαλώ το blog μου. Ανάρτησα τους/τις νικητές/τριες για τα δωράκια των γενεθλίων μου.
    Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hay que intentarlo todo y tú lo has conseguido con el bonito conjunto que le has regalado a tu nieta y ésos cochecitos son monísimos. BESICOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...