Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

Χριστουγεννιάτικα στολίδια και γουράκια

Τρείς μόνο ημέρες έμειναν για την μεγάλη εορτή των Χριστουγέννων κι εγώ ακόμα ετοιμάζω διάφορα... τα οποία και ήθελα από μέρες να σας παρουσιάσω, αλλά έλειπα συχνά από το σπίτι και δεν εύρισκα τον χρόνο να το κάνω. 

Μετά τις δύο Χριστουγεννιάτικες ''ραπτο-δημιουργίες'' μου (τολμώ κι εγώ πλέον να μιλάω σαν τις πιό έμπειρες...χα χα χα!) δηλαδή, το πάνελ και το μαξιλαράκι τα οποία έραψα εμπνευσμένη από τις δύο παλιές αμερικάνικες κάρτες,  έφτιαξα και ένα τρίτο, με εντελώς διαφορετική τεχνική. 

Συγκέντρωσα τα μικρά κουρελάκια μου και συνέθεσα ένα χωριουδάκι, με τα στολισμένα σπιτάκια του στολισμένα για τα Χριστούγεννα.  

Γιά την πίσω πλευρά, χρησιμοποίησα τις γωνίες από ένα παλιό και φθαρμένο τραπεζομαντηλάκι.

Οι χιονονιφάδες και το τούλι που καλύπτει και συγκρατεί τα κομματάκια προδίδουν τον χιονιά που ξεκίνησε να πέφτει πάνω από το χωριό.  

Γιά να δούμε, εδώ σ'εμάς, τί καιρό θα κάνει τα Χριστούγεννα;

Πρίν από λίγες ημέρες, ήμασταν καλεσμένοι σε μία από τις φίλες με τις οποίες έχουμε γνωριστεί στην θάλασσα. Μόλις είχε τελειώσει τον υπέροχο στολισμό του σπιτιού της και συγκέντρωσε την παρέα σε ένα προ-Χριστουγεννιάτικο απογευματινό τσάϊ. 

Μαζί με ένα σπιτικό γλυκό που της πήγα, έφτιαξα ένα στολιδάκι για το δέντρο της, όπως έκανα και για τις υπόλοιπες κυρίες της συντροφιάς. 

Για τον σκοπό αυτό σκέφθηκα να αξιοποιήσω ένα φόρεμα το οποίο είχα φορέσει μόνο μία φορά, πριν από πολλά χρόνια, σε μία επίσημη δεξίωση σε κάποιο ανάκτορο της Βιέννης κατά την διάρκεια                  ενός συνεδρίου! Περασμένα μεγαλεία...      

Από τότε κρεμόταν σε μία ντουλάπα (όπως και κάποια άλλα που δεν ξέρουν ότι ίσως μιά μέρα θα έρθει η σειρά τους να ανακυκλωθούν...χα χα χα!!!)

Στόλισα τις κολοκυθούλες με στρασάκια και κομματάκια από μιά χριστουγεννιάτικη γιρλάντα και τις ονόμασα "μουσικές κολοκυθούλες".

Εκ των υστέρων αποφάσισα πως με την προσθήκη του 2023 και ενός κρεμαστού ροδιού, ή άλλου συμβόλου, οι κολοκυθούλες μου αυτές θα μπορούσαν να γίνουν ωραιότατα γούρια για το νέο έτος.   

Και μόλις μου ζήτησε η κόρη μου να ετοιμάσω κάποια δωράκια για τις δασκάλες του παιδικού σταθμού, εγώ τα είχα ήδη έτοιμα.  Είναι τόσο εθιστικό, που συνέχισα να φτιάχνω κολοκυθούλες και για τις ανηψιές μου, αλλά και για κάποιες φίλες, κι έτσι τελείωσα σχεδόν ολόκληρο το φόρεμα.      

Δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά οι μισές περίπου ράφτηκαν από την καλή του υφάσματος,

και οι υπόλοιπες από την ανάποδη (όπου αντί για διακεκομμένες ρίγες φαίνονται σαν τελίτσες). 

 

Για ποικιλία και μόνο, έφτιαξα και κάποιες κοκκινούλες, λιγότερο "επίσημες".


Ενδιάμεσα, θέλησα να δοκιμάσω να φτιάξω και μπάλες patchwork, που τις έβλεπα εδώ και χρόνια αλλά δεν το είχα επιχειρήσει ποτέ. Εντελώς πρόχειρα έφτιαξα δύο τέτοιες μπάλες με κομμάτια από τα κουρελάκια μου...κατάλαβα τον τρόπο με το οποίο γίνονται (αυτό ήταν και το ζητούμενο) και πρώτα ο Θεός, του χρόνου πιά θα προσπαθήσω να τις φτιάξω καλύτερα.   
Στην συνέχεια, έφτιαξα κι ένα μικροσκοπικό δεντράκι από κουρελάκια τζήν τα οποία κολλήθηκαν πάνω σε μία μεγάλη μπομπίνα κλωστής. 
όπως κι ένα στεφανάκι που φτιάξαμε μαζί με την Αθηνούλα. Τυλίξαμε ένα στεφάνι φελιζόλ με ένα κομμάτι παλιάς κουρτίνας, μία λωρίδα χριστουγεννιάτικου υφάσματος και μία κορδέλα και από πάνω στερεώσαμε έτοιμα τσόχινα μοτιφάκια, κι έναν φιόγκο μέ ένα αστεράκι.  

Μία ακόμα ανακύκλωση ήταν η δημιουργία αυτών των υφασμάτιων στολιδιών.
'Εραψα τις καρδούλες από ένα Χριστουγεννιάτικο σεμεδάκι (μέρος ενός σετ, το οποίο εξ αρχής δεν με ενθουσίασε καθόλου, όταν μου δωρήθηκε πριν από χρόνια). Κάτι θα βρώ να κάνω και με τα υπόλοιπα κομμάτια του σετ. 
Και μετά από όλα αυτά τα πάνινα στολίδια,  περιποιήθηκα και κάποιες παλιές μπάλες και άλλα διακοσμητικά που είχα φέρει από το σπίτι της μαμάς μου, όπως και κάποιες διαφημιστικές μπάλες από το φοιτητικό σπίτι της κόρης μου! Τα άλλαξα εντελώς, προσθέτοντάς τους στοιχεία που έφτιαξα από πηλό. 
  
Τέλος, έστησα και μιά γωνιά για να τυλίξω τα Χριστουγεννιάτια δώρα μου. 
Αυτό θα το κάνω αύριο, πριν μαζέψω τα κουρελάκια μου, τα εργαλεία μου και τα άλλα υλικά μου, γιατί ο χώρος μου απλά...δεν βλέπεται!!! 
  Αααα, και να μην το ξεχάσω... έφτιαξα κι ένα στεφάνι για την είσοδο του σπιτιού, με αληθινά και ψεύτικα ρόδια,
όπως και ένα ακόμα διακοσμητικό με τα ξυλόγλυπτα στολιδάκια της Dart που είχα κερδίσει και τον δεύτερο παλιό κεραμικό κουμπαρά που έβαψα κόκκινο. 
Επίσης, στόλισα ένα παλιό κασπώ με στοιχεία από πηλό και με μιά ξυλόγλυπτη τρέσα για να κρύψω μέσα την ξύλινη βάση ενός μικρού δέντρου σε μιά γωνιά του σαλονιού.
Αυτά είναι όσα κατάφερα να φτιάξω φέτος για τις γιορτές! Και όπως θα διαπιστώσατε, είναι όλα από ανακυκλωμένα αντικείμενα και υφάσματα.

Σας εύχομαι Καλά Χριστούγεννα! 
Να περάσετε όσο πιό καλά μπορείτε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα,
με υγεία, αγάπη και χαρές στο σπιτικό σας!









15 σχόλια:

  1. Dearest Marie Anne,
    WOW, you are so very creative and that once glamorous dress served you well in repurposing its fabric.
    All loos very special.
    Wishing you and yours a Merry Christmas!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Μπράβο Μαριάννα μου όλα είναι ένα και ένα. Και δεν τα λεςλίγα. Μπράβο ξανά. Οι κολοκύθες πανέμορφες και οι μπάλες που έφτιαξες με ύφασμα αλλά και οι υπόλοιπες.
    Ωραιότατο και το κασπώ αλλά και το χωριουδάκι στο πάνελ σου...όλα μου άρεσαν πολύ
    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε με υγεία και πανέμορφες στιγμές
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Créations magnifiques ! Décorations superbes !
    Bonnes Fêtes de fin d'Année !
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα όλα, Μαριάννα μου!
    Κι εγώ ακόμα στο παρά πέντε ακόμα δημιουργώ (γιατί μου τα πήραν
    όλα και δεν μου άφησαν τίποτα !) οπότε σε καταλαβαίνω!\
    Καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω τι ωραία πράγματα έφτιαξες Μαρία Άννα μου!
    Λιποθυμάω!!!!!
    Αχ και να ήμασταν κοντά να κάναμε κουρελοσυνεταιρισμό!
    Τί να πρωτοσχολιάσω;
    Τα πάνελ, τις κολοκύθες, τις μπάλες, το στεφάνι, την Αθηνούλα που το φόρεσε στο κεφαλάκι της;
    Όλα είναι υπέροχα.
    Το τούλι έκανε την διαφορά στο χιονισμένο χωριό.
    Μπράβο, έγινες εξπέρ και στο Πάτσγουoρκ.
    Και τα στολίδια που τα άλλαξες με τον πηλό, Όλα Όλα είναι τέλεια!
    Θα γίνει και η δικιά σου εγγονή λάτρης της ανακύκλωσης.
    Οι δικές μας , δεν αφήνουν τον παππού να πετάξει τίποτα.
    Εύχομαι να περάσετε καλά με υγεία και χαρά.
    Φιλάκια στην Αθηνούλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες οι δημιουργίες σου Μαριάννα μου! Υπέροχη και η διακόσμησή σου!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και όμορφες στιγμές κοντά στους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Μαριάννα μου, τα περισσότερα τα έχω θαυμάσει ήδη!!! Μου δόθηκε η ευκαιρία μέσα απ΄ το ιστολόγιό σου να θαυμάσω και τα υπόλοιπα!!! Είναι όλα υπέροχα, έχεις ταλέντο με όσα καταπιάνεσαι δε το συζητώ!!! Καλές γιορτές με υγεία και δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Te felicito por tantas cosas bonitas que hs hecho y me han gustado muchísimo las pelotas son🧡🧡🧡
    FELIZ NAVIDAD Y BESICOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα τι ωραία είναι όλα όσα έφτιαξες και ειδικά με την βοήθεια της Αθηνούλας.
    Η ιδέα με το τούλι καταπληκτική, οι κολοκύθες τέλειες (τελικά τις βρίσκω θαυμάσιες για γουράκια...έκανα κι εγώ αρκετές!
    Και οι υφασμάτινες καρδούλες-στολίδια υπέροχες !! Οι παλιές μπάλες με πηλό πανέμορφες !!!
    Μπράβο, γεια στα χέρια σου είναι όλα μοναδικά !!!!
    Χαρούμενες γιορτές να περάσετε ... Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά Μαριάννα μου τελειωμό δεν είχαν οι γιορτινές δημιουργίες σου μα τι οργασμός ήταν αυτός; κατέβαινα , κατέβαινα προς τα κάτω και όλο μια καινούργια έκπληξη με περίμενε να την θαυμάσω.
    Μπράβο για στα χέρια σου φιλενάδα αλλά, αν δεν είχες βοηθό την Αθηνούλα σας δεν θα τα κατάφερνες ε; 😊 και του χρόνου να είσαι καλά να ξανακάνεις τόσα πολλά!
    Καλά Χριστούγεννα να περάσετε Μαριάννα μου με τους αγαπημένους σου με υγεία και χαρά τις γιορτινές μέρες φιλιαααα!✨🎄🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Wow! You have done so many beautiful things to celebrate! I hope you had a wonderful Christmas and I wish to you and your family the very best for 2023!
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά κι Ευλογημένα Μαριάννα μου,με υγεία και κάθε ευτυχία στο σπιτικό σας!!!
    Πολύ όμορφες όλες σου οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες το ένα ομορφότερο από το άλλο!!! Προσωπικά,από τον ελάχιστο χρόνο που είχα στην διάθεση μου,έφτιαξα εφέτος,χριστουγεννιάτικες κολοκύθες,κάποια στιγμή θα τις αναρτήσω στο σπιτάκι μου!
    Με το καλό να υποδεχθούμε το νέο έτος!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά Μαριάννα! Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα πόσες ομορφιές, Μαριάννα μου! Λάτρεψα τις κολοκυθούλες και τα ρόδια. Το χριστουγεννιάτικο χωριουδάκι σου είναι σκέτη μαγεία. Χίλια μπράβο, φίλη μου. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σου εύχομαι, με υγεία και πολλή δημιουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...