Σάββατο 15 Απριλίου 2023

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

 Δεν βρίσκω λόγια για να δικαιολογηθώ που μέχρι τώρα το μπλογκάκι μου έμενε στολισμένο με τις Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου!  

Το θέμα είναι πως κατάφερα επί τέλους να το αλλάξω, έστω και στο παρά πέντε!  Τελειώνει η Μεγάλη Εβδομάδα, και δεν υπήρχε περίπτωση να μην σας στείλω τις ευχές μου!

Ένα και μοναδικό πασχαλινό αυγό έφτιαξα φέτος, 

το οποίο είναι από φελιζόλ, που το 'έντυσα' πρώτα με εφφέ πέτρας και στην συνέχεια με ντεκουπάζ χαρτοπετσέτας, διάφορα ξυλόγλυπτα και στις δύο πλευρές του, 

καθώς και μερικά μικρά στοιχεία από πηλό, ειδικά στην βάση του, η οποία έγινε από...

   

 ...ένα ποδαράκι που είχε ξεμείνει, εδώ και χρόνια, από τα ντουλάπια της κουζίνας.

Παρά την λύπη μου για τον ξαφνικό χαμό του αγαπημένου μου αδελφού, δεν μπορούσα να μην φτιάξω κάτι για την εγγονούλα μου...μία την έχουμε! 

Φυσικά, δεν μπόρεσα να πάω στην Χειροτέκνικα παρόλο που το είχα προγραμματίσει, αλλά πήγε η Αθηνούλα και μου έκανε έκπληξη αγοράζοντας μιά ξύλινη λαγουδίνα για να την διακοσμήσουμε μαζύ. 

Μου την παρουσίασε σαν την γιαγιά λαγουδίνα με την εγγονή της...χα χα χα! και με ότι πρόχειρο είχαμε από υλικά, την 'ντεκουπάραμε' παρέα, στο πί και φί!

Της έραψα και μία τσαντούλα με θέμα την λαγουδίνα, 


Χωρίς να το γνωρίζει, πριν ακόμα της την πάω, μου ζήτησε από το τηλέφωνο εάν μπορούσα να της ράψω ένα μαξιλαράκι με λαγουδάκι.  Κάθισα λοιπόν αμέσως να εκτελέσω την επιθυμία της!   'Ολα τα υφάσματα είναι ανακυκλωμένα από διάφορα ρούχα, όπως φαίνεται και στο μαξιλαράκι του οποίου το φόντο και η πίσω πλευρά είναι από ένα πουκάμισο του γαμπρού μου.

Και έτσι της τα πήγα και τα δύο μαζί την ίδια ημέρα! 

 'Εβαψα λίγα αυγουλάκια, τα τελευταία που είχαν κάνει οι κοτούλες μας, γιατί την περασμένη εβδομάδα, είχαμε την επίσκεψη ενός κουναβιού που δυστυχώς τις αποδεκάτισε! Μία μόνο έμεινε, που κι εγώ δε ξέρω πώς κατάφερε να γλυτώσει!!!!

Μέσα στην βαφή των αυγών, βούτηξα και τρία μικρά πλαστικά που είχα αφήσει ατελείωτα από πέρυσι, με εφφέ πέτρας και ανάγλυφα από πηλό.  Πήραν λίγο χρώμα, αλλά συμπληρώθηκε με χρυσή δακτυλοπατίνα πάνω στα πήλινα στοιχεία τους.

Θυμίζουν λίγο κάποια Χριστουγεννιάτικα βελανίδια που είχα δεί πέρυσι...χα χα χα! Ίσως τα στολίσω και στο δέντρο τα επόμενα Χριστούγεννα!

Εύχομαι σε όλες και όλους, 

καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα, 

με υγεία, αγάπη και χαρά για εσάς και τους αγαπημένους σας ! 




18 σχόλια:

  1. Είσαι απόλυτα δικαιολογημένη καλή μου και να ζήσεις να τον θυμάσαι τον αδελφό σου με αγάπη. Χαίρομαι που κατάφερες έστω και στο παραπέντε να μας εντυπωσιάσεις ( όπως πάντα άλλωστε) με τις ωραίες δημιουργίες σου.
    Υπέροχο και το μοναδικό αυγό, αλλά και η τσαντούλα και το μαξιλαράκι τέλειαααα !!!!
    Τι γλυκιά η εγγονούλα με το δωράκι της και πόσο μεγάλωσε !!!!!!
    Εύχομαι καλή Ανάσταση και Λαμπρή, να χαίρεσαι όλη την οικογένεια . Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄'ευχαριστώ πολύ, φιλενάδα! Νά'σαι πάντα καλά, να τους χαίρεσαι όλους και με το καλό και το νέο μέλος της οικογένειας!
      Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Συλληπητήρια για τον αδελφό σου. Τώρα το μαθαίνω. Να σαι καλά να τον θυμάσαι.
    Οι κατασκευές σου υπέροχες αλλά η λαγουδίνα γιαγιά με το εγγονάκι λαγουδάκι με ξετρέλαναν. Υπέροχη σκέψη πρώτα από όλα
    Καλή Ανάσταση Μαριάννα μου
    Με υγεία και χαμόγελα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Αννα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! Ήταν μεν ξαφνικό αλλά αναπαύτηκε χωρίς να ταλαιπωρηθεί!
      Με το Αθηνάκι μας, όλα γλυκαίνουν και το μυαλό ξεφεύγει σε πιό ευχάριστα πράγματα!
      Καλή Ανάσταση και καλή Λαμπρή να έχετε, παρ'όλο που δεν φύγατε στο εξοχικό.
      Πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. I am sorry this is a sad time for you with the loss of your brother. Your Easter decorations are beautiful and I think you have made wonderful Easter memories for that little girl, your crafting for her cushion and bag is delightful.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much for your visit and for your kind words! Indeed, my grand-daughter is a sweet little girl and everything I craft for her gives me great pleasure! I will also visit your blog soon, next week, after our Greek Easter celebrations.
      All the best!

      Διαγραφή
  4. Quelles magnifiques décarations de Pâques, Marie-Anne !
    J'adore le sac-lapin !
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci, chère Anna! J'ai vraiment aimé coudre ce sac, tout comme le coussin d'ailleurs! Ma petite-fille en a été ravie!!!
      Bon week-end à toi aussi! Bises!

      Διαγραφή
  5. Χριστός Ανέστη.
    Συλλυπητήρια για τον αδερφό σου Μαρία Άννα μου.
    Να είστε γεροί να τον θυμάστε.
    Ευτυχώς τα εγγόνια είναι το φάρμακο για τις πληγές μας.
    Τί ωραία πράγματα φτιάξατε!
    Είστε αχτύπητο δίδυμο βλέπω.
    Μεγάλωσε πολύ η Αθηνούλα σας.
    Να χαίρεστε τις πολύτιμες στιγμές μαζί της.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Αληθώς Ανέστη, Ρένα μου!
      σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Πράγματι, οι στιγμές που περνάμε με την Αθηνούλα, είναι, όπως το λές πολύτιμες! Και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που βλέπω ότι πραγματικά ενδιαφέρεται να ασχολείται με πολλά πράγματα και αφοσιώνεται με προσοχή σ'αυτό που κάνει!
      Πολλά φιλιά κι από εμένα, και περαστικά σου!!! Εύχομαι να είσαι ήδη καλύτερα!

      Διαγραφή
  6. Cuántos trabajos de Pascua, todos adorables.
    Mi preferido es la silueta decorada con tu nieta.

    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you, Maria José, for your kind comment! The silhouette of the rabbits was very simple to make, but as my little grand-daughtet participated in the decoration, it means a lot for me! She is only 4 years old and already adores découpage!!!!

      Διαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη Μαριάννα μου χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη...
    Πόσο μεγάλωσε η Αθηνούλα σας!! είδες τα μικρούλια μας πόσο όμορφα σκέφτονται; να τη χαρείτε φίλη μου.
    Και οι δημιουργίες όπως πάντα πολύ όμορφες, αλλά να πούμε την αλήθεια η τσαντούλα και το μαξιλαράκι της μικρής τέλεια...
    Τα συλληπήτηρια για τον αδελφό σου να είστε καλά να τον θυμαστε φίλη μου .
    Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις. καλο σου βραδυ την αγαπη μου φιλιααα! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου! Τώρα στα γεράματα προσπαθώ κι εγώ να κάνω ότι μπορώ στο πατσγουορκ που πάντα μου άρεσε αλλά δεν είχα χρόνο λόγω εργασίας! Ε, κάτι καταφέρνω, έστω και αν είναι μικρά έργα και όχι τίποτα μεγάλα σαν παπλώματα που κάνουν άλλες φίλες της παρέας! Σε φιλώ κι εγώ, καλή μου! Και του χρόνου, με υγεία!!!!

      Διαγραφή
  8. Μαριάννα μου συλλυπητήρια για τη μεγάλη σου απώλεια. Οταν φεύγουν οι γονείς κάπως παλεύεται,αλλά οταν φεύγει το άλλο σου μισό...ουτε να το σκέφτομαι θέλω! Νάχεις υγεία να τον θυμάσαι τον αδελφό σου και δύναμη και ενέργεια να συνεχίζεις για τα παιδιά και την εγγονούλα σου που φαίνεται εχει μυηθεί για τα καλά στην τέχνη της χειροτεχνίας! Τι τρυφερή σκέψη με τη λαγουδίνα και την εγγονουλα της!!!Πάντα έτσι δημιουργική σου εύχομαι να ξορκίζεις ο,τι σε βασανίζει.Φιλιά πολλά αναστάσιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, έστω και με μεγάλη καθυστέρηση, θέλω να σε ευχαριστήσω θερμά για τα συλλυπητήριά σου για το χαμό του αδελφού μου αλλά και για τα καλά σου λόγια για την Αθηνούλα μας!!!! Νά'σαι πάντα καλά! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...