Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου 2023

Καλό μήνα!!!

Όσο κι αν χάθηκα από την μπλογκο-γειτονιά, δεν υπήρχε περίπτωση να φτάσει ο Δεκέμβρης και να μην επανέλθω αυτόν τον πιό γιορτινό μήνα του χρόνου!  

Μου λείψατε, είναι η αλήθεια, και είχα τόσα να σας πώ και να σας δείξω, αλλά, δεν ξέρω πώς τα κατάφερνα και δεν εύρισκα τον χρόνο! 

Ας κάνω λοιπόν την αρχή με μιά Χριστουγεννιάτικη δημιουργία!

'Οταν μου αρέσει πολύ κάτι, τις περισσότερες φορές θα προσπαθήσω να το φτιάξω κι εγώ! Όχι αντιγράφοντας, ποτέ δεν το έκανα αυτό, αλλά εμπνεόμενη από το αρχικό, θα δοκιμάσω να δημιουργήσω κάτι παρόμοιο που θα έχει όμως την δική μου πινελιά.

  

'Ετσι έγινε πρόσφατα, μόλις είδα σε μία ομάδα του FB ένα Χριστουγεννιάτικο πινακάκι με ένα ελάφι, φτιαγμένο από έναν γνωστό καλλιτέχνη. Αμέσως αποφάσισα να ετοιμάσω κάτι ανάλογο για να στολίσω το σπίτι για τις γιορτές. 

Είχα κάποια ξυλόγλυπτα, αλλά όχι πολλά και δεν ήθελα να παραγγείλω νέα και να περιμένω μέχρι να τα παραλάβω. Είμαι βλέπετε του "εδώ και τώρα", και ακολουθώ πάντα την έμπνευση της στιγμής.   

Μπήκα λοιπόν στο εργαστήρι μου και άρχισα να συγκεντρώνω τα υλικά που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω. 

Κεντρικό στοιχείο του έργου θα ήταν φυσικά ένα ελαφάκι! Το είχα ήδη στολίσει πρόπερσι τα Χριστούγεννα, 

αλλά, λόγω του ότι ήταν στον κήπο, κάποια στιγμή ο άνεμος το έριξε και, πέφτοντας, του έφυγαν τα κέρατα, έσπασε το αυτάκι του, στραπατσαρίστηκε το 'δέρμα' του (ένα βελουτέ ύφασμα που κάλυπτε το πλαστικό) και ήταν πραγματικά για πέταμα. Αλλά, ως γνωστόν, μερικές μερικές δύσκολα πετάμε κάτι το οποίο μπορεί να επισκευαστεί ή να επαναχρησιμοποιηθεί.

Πρώτο μου μέλημα ήταν λοιπόν να επισκευάσω το ελαφάκι που μου έκλεινε το μάτι. 

Κόλλησα το σπάσιμο που είχε στο πλαστικό, κόλλησα τα κέρατα στην θέση τους, κόλλησα το 'δέρμα' του, αλλά χρειαζόμουν κι ένα αυτάκι. 

Κανένα πρόβλημα, αφού εύκολα έκοψα ένα από φλοιό ευκαλύπτου (που είχα ήδη μπροστά μου με σκοπό να τον χρησιμοποιήσω στην κατασκευή μου).

Επόμενο βήμα, ήταν να περάσω το ελαφάκι με ένα μείγμα σκόνης πέτρας και να το κάνω σκληρό 'σαν πέτρα'!

Είχα ένα κομμάτι ξύλο, το οποίο ήταν δείγμα για πάτωμα παρκέ. Προτίμησα να χρησιμοποιήσω την πίσω του πλευρά του ξύλου που είχε κάποιους ρόζους και το πέρασα ένα χέρι βερνίκι για να τονίσω την απόχρωσή του. Στην συνέχεια, για να μην σας κουράζω, στερέωσα το ελαφάκι πάνω στο ξύλο,  σχημάτισα γύρω από τον λαιμό του ένα στεφάνι από κομμάτια φλοιού ευκαλύπτου,  και το στόλισα με έναν ξυλόγλυπτο φιόγκο και ένα κλαδάκι ίλεξ (houx).

'Επειτα κόλλησα μιά ξυλόγλυπτη τρέσσα γύρω-γύρω στο ξύλο, σαν κορνίζα, και στόλισα και τις γωνίες με φυλλαράκια ίλεξ.

Είχα μόνο δύο ξυλόγλυπτα φύλλα, αλλά εύκολα έφτιαξα δύο μικρά ζευγάρια από πηλό στην κάτω πλευρά και άλλα δύο φύλλα τα έκοψα από τον φλοιό ευκαλύπτου και συμπλήρωσα τις πάνω γωνίες. 

Τα ξεχωρίζετε από τα ξυλόγλυπτα;  

Και αφού το 'χιόνισσα' λιγάκι και το πέρασα και ένα βερνίκι, το γιορτινό πινακάκι μου ήταν έτοιμο να στολίσει έναν τοίχο στο σαλόνι μας. 

Πώς σας φαίνεται;   

Κι εδώ δίπλα-δίπλα με το ελαφάκι του NicBar /Artistic Paths από το οποίο πήρα την έμπνευση να δημιουργήσω ένα δικό μου.
   

Σας εύχομαι, έναν καλό κι ευλογημένο μήνα!

Να είστε σίγουροι πως θα επανέλθω σύντομα!





22 σχόλια:

  1. Καλώς την κι ας άργησες....έτσι κι αλλιώς πάντα μας αποζημιώνεις με τις δημιουργίες σου.
    Έγινε πανέμορφο το ελαφάκι και δεν πήγε χαμένο μετά από τις ζημιές όλες....
    Καλή συνέχεια και καλό μήνα !!!!!
    Και φρόντισε να μην χαθείς......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα, δεν πήγαινε άλλο! Και τόσον καιρό που σου έλεγα που θα επέστρεφα, όλο και κάτι τύχαινε και δεν είχα χρόνο να κάνω μιά ανάρτηση.
      Υπόσχομαι να μην χαθώ! Έχω τόσα να σας δείξω εξάλλου!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Dearest Marie–Anne,
    You are quite a quick thinker and act fast with whatever you got on hand.
    Lovely end result as usual!
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το ελαφάκι σου. Το καημένο τι πέρασε έξω που το είχες πέρσι!!! Μ'αρέσει πολύ και παρόλο που σε χάσαμε απολαμβάνουμε πάντα την επιστροφή σου.
    Καλό μήνα Μαριάννα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει, 'Αννα μου!! Μεγάλη ταλαιπωρία είχε περάσει το φουκαριάρικο!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο και σύντομα πάλι κοντά σας!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και καλό μήνα, ωραία μου κυρία!
    Ελπίζω να μείνει αυτό το μήνυμα.
    Πώς θα μπορούσες να το πετάξεις, έτσι που σε κοιτούσαν τα ματάκια του;
    Πλήρη επαναφορά του έκανες.
    Όταν χρειαστώ botox , lifting κι οτιδήποτε άλλο, σε σένα θα έρθω.
    Το έκανες τέλειο!
    Και τα φιλαράκια με πηλό τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν από τα ξυλόγλυπτα.
    Χάρηκα πολύ που είδα καινούργια ανάρτηση κι έτρεξα.
    Λίγες μείναμε στη γειτονιά.
    Ελπίζω να σε δούμε πάλι πριν τα Χριστούγεννα.
    Κι εγώ το παλεύω.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!!! Με έκανες και γέλασα, Ρένα μου με το botox και το lifting!!! Πολύ χαίρομαι που σου αρέσει το ελαφάκι μου!
      Εννοείται πως θα με δείτε και μάλιστα πολύ σύντομα!!!!
      Φιλάκια και καλό ΣΚ!!!!

      Διαγραφή
  5. Finallement de retour !
    Et avec une magnifique création pour le compte à rebours qui nous aménera à Noël !
    Bises et bon week-end !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Il était temps que je retourne, chère Anna! J'espère pour de bon!!!
      Bises et bon mois de Décembre!

      Διαγραφή
  6. Καλό και ευλογημένο μήνα Μαριάννα μου. Με ομορφιές βλέπω, καλή μου φίλη. Πολύ ωραία! Για να μπαίνουμε και στο πνεύμα των ημερών.
    Bonne soirée chère amie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν Γιάννη μου, μετά από την μεγάλη απουσία μου! Και ως γνωστόν, οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες και είναι οι αγαπημένες μου! Θα τα λέμε συχνότερα θέλω να ελπίζω! Bonne soirée à toi aussi, cher ami!

      Διαγραφή
  7. πωπωπωωωωωωωωωωωω εισαι απιστευτη !!!
    πως το σκεφτηκες αυτον τον τροπο να το διορθωσεις βρεεε???
    φοβεροοοοοοοοοοο εγινε πανεμορφοοοοοοοοοο του δωσες ζωη για πολλα χρονια
    και συ σαν εμενα δεν μπορεις να αντισταθεις στα χριστουγεννιατικααααααααααα χοχοχοχοχο
    καλα να περνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Σοφία μου! Σού άρεσε, βλέπω!!!! Εμ, δεν πετάμε τίποτα!!! Είσαι η πρώτη που το λές!!!
      Και εννοείται πως για μένα δεν έχουν περάσει Χριστούγεννα χωρίς δημιουργίες και χωρίς ανακύκλωση!!
      Καλές γιορτές!!!

      Διαγραφή
  8. Φυσικά και δεν πετάμε τίποτα! Όλα διορθώνονται και το απέδειξες, Μαριάννα μου!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαριάννα μας έλειψες από τη γειτονιά, αλλά έκανες τόσο δυναμική επιστροφή! Και φυσικά το ελαφάκι σου φαίνεται σαν καινούργιο, ποτέ δε θα καταλαβαίναμε τις "επεμβάσεις" που του έκανες! Τί να πω, είναι τόσο εντυπωσιακό το πώς μπορείς να επιδιορθώνεις και να μεταμορφώνεις τα αντικείμενα! Καλό μήνα και καλές δημιουργίες! Περιμένω πολλεεεεεές αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ένα είναι σίγουρο ότι μας έλειψες Μαριάννα μου όμως ποτε δεν είναι αργά και μαλιστα πολύ δυναμική η επιστροφή σου...
    Το ελαφακι σου έγινε τέλειο και αν δεν έγρφες όλες τις επεμβάσεις που του έκανες ούτε φαινόταν και μάλιστα στην σύγκριση, το δικό σου είναι πολύ καλύτερο.
    Να περνάς όμοφα με ότι κάνεις...σου εύχομαι καλό μήνα με ΄όμορφες γιορτινές μέρες. φιλιαααααα! 🎄😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαριαννάκι μου πολύ ωραίο το ελαφάκι σου, μπράβο!
    Να περάσεις το μήνα και τις γιορτές με υγεία και χαρά, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δηλαδή αν κατάλαβα καλά θα σε βλέπουμε μόνο στις μεγάλες Γιορτές Μαριάννα; αντε μία εμφάνιση Πρωτοχρονιά και μετά Απόκριες;;;χαχαχχαα καλά τόσο ξεπόνεσες το μπλογκάκι σου;;; Οπως και νάχει και ξέρουμε όλες οτι οι δουλειές δεν περιμένουν, οι δημιουργίες σου ειναι πάντα άξιες σχολιασμού για όλο το σκεπτικό και το εξαιρετικό αποτέλεσμα που παρουσιάζουν. Προσπαθώ να καταλάβω όλ αυτά που εξηγείς και μου είναι αδύνατον να δω τις επεμβάσεις σου.Μπράβο βρε Φουστάνο!!! Αδικείσαι εσυ
    Φιλάκια πολλά σ εσένα και στην Αθηνούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...