Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

My 4th money box and two gifts

Ο τέταρτος κουμπαράς μου και δύο δωράκια

Με τέτοιες διαστάσεις που παίρνει το θέμα των κουμπαράδων για την 
 Δράση των Ελληνίδων Bloggers 
 (δείτε εδώ τις λεπτομέρειες για την έκθεση στην Θεσσαλονίκη)   
 
ακόμα ένα τύμπανο ήταν απαραίτητο για να ακουστεί το μήνυμα 
όσο πιό μακρυά γίνεται


Είναι το αδελφάκι του πρώτου που είχα φτιάξει !  
Μόνο που αυτός στέκεται όρθιος 


και έχει το άνοιγμα για τα κέρματα ανάμεσα στις δύο μπαγκέττες. 
 

 This is my 4th money box made of  recycled material 
and destined to the charity exhibition  of 



On this opportunity, I would like to thank two dear blog friends 
for the beautiful gifts they sent me when I won at their respective 
Giveaway draws. 
Thank you so much Sofia and Sofia !!!!


Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ δύο κορίτσια, δύο μπλογκοφίλες, δύο Σοφίες για τα όμορφα δωράκια που μου έστειλαν. 

Πρόσφατα λοιπόν, είχα την μεγάλη τύχη να κερδίσω ένα από τα δύο δωράκια της κλήρωσης  της


Επιστρέφοντας από την θάλασσα, πέρασα σήμερα, από την ταχυδρομική θυρίδα που έχω στην περιοχή και πήρα το πακετάκι που μου έστειλε. Σε δύο πανέμορφα δαντελλωτά πουγκάκια βρήκα το κολλιέ και τα σκουλαρίκια  μαζί με μιά γλυκιά καρδούλα γεμάτη ευχαριστίες και ευχές. 

 
Σοφάκι μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το υπέροχο δωράκι σου και για τα καλά σου λόγια ! Νά'σαι πάντα καλά να δημιουργείς ωραία κοσμηματάκια !


Δεν μπορείτε να φανταστείτε την έκπληξή μου, όταν μέσα στην θυρίδα βρήκα άλλους δύο φακέλλους ! 
   Ο ένας ήταν από κάποια Σοφία στην Κομοτηνή.  
Το επώνυμο δεν μου έλεγε τίποτα. 
Τα στοιχεία του αποστολέα και του  παραλήπτη ήταν γραμμένα μέσα σε δύο χαριτωμένες κίτρινες μαργαρίτες. 
Βιάστηκα να ανοίξω τον φάκελλο χωρίς να προσέξω μιά λεπτομέρεια πάνω του.
Μέσα σ'ένα πουγκάκι βρήκα μιά πανέμορφη καρφιτσούλα στο αγαπημένο μου μώβ χρώμα, με τρείς λευκές πέρλες στο κέντρο. 


Μου άρεσε πάρα πολύ!  Και όση ώρα την καμάρωνα, έσπαζα το κεφάλι μου να καταλάβω  ποιά ήταν αυτή η Σοφία. 
 Όταν σήκωσα την καρφίτσα για να την ξαναβάλω στο πουγκάκι της, πρόσεξα  τα γράμματα πάνω από την κίτρινη μαργαρίτα. 


'Ετρεξα αμέσως να ανοίξω τον υπολογιστή και να μπώ στο blog της Σοφίας...έψαξα τις αναρτήσεις μία-μία και κάπου εκεί πριν το Πάσχα την βρήκα.  Είχα κερδίσει ένα από τα δωράκια του Giveaway της ! Και παρ'όλο που της είχα στείλει τότε την διεύθυνσή μου, ακολούθησε στο μυαλό μου  ένα κενό. Το ξέχασα εντελώς και όχι μόνο, δεν είχα βάλει και το blog της στην παρακολούθηση!  Και  ούτε κάν ξαναπέρασα από την θυρίδα, με την λογική ότι αφού δεν έχω ακόμα δώσει την νέα μας διεύθυνση σε  γνωστούς και φίλους, δεν υπήρχε περίπτωση να έχω αλληλογραφία να περιμένει...

Και πέρασαν τόσοι μήνες...απίστευτο δεν είναι ? Και ήρθε η ώρα περάσω για να πάρω τον φάκελλο της πρώτης Σοφίας, που με ειδοποίησε ότι τον έστειλε, για να βρώ και τον φάκελλο της δεύτερης Σοφίας !!!
Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Σοφία μου, σου τα εξήγησα ήδη στο email που σου έστειλα αλλά ήθελα και δημοσίως να εξηγήσω τους λόγους για τους οποίους δεν σε είχα ευχαριστήσει νωρίτερα. 

Και ο τρίτος  φάκελλος που βρήκα στην θυρίδα, ξέρετε τί ήταν ? 
Ένας λευκός φάκελλος, χωρίς όνομα παραλήπτη, με μιά 'επιστολή' και δύο ψηφοδέλτια από υποψήφιο της περιοχής για τις περασμένες εκλογές !!! 
Δεν σας λέω ποιού υποψηφίου ήταν για να μην σας συγχύσω... 

Σας εύχομαι ένα πολύ καλό Σαββατοκύριακο !!!

I wish you all a very nice weekend !!!

 

21 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΥΜΠΑΝΟ!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΕ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΡΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ, ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!!!!
    ΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΧΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Your money boxes are lovely. Drumming the message that we all have to save money! Not spend it so easily as we were used to.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφος και αυτός ο κουμπαράς σου!!!!!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου... και το ψηφοδέλτιο μην το πετάξεις... κάνε έναν ακόμη κουμπαρά "κάλπη"!!!!!!! Πολλά φιλιά και Καλό Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα! Να χαιρεσε τα ομορφα δωρακια σου!
    Το τυμπανο ειναι φανταστικο!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφη έκπληξη ! Να χαίρεσαι τα δώρα σου και να φτιάχνεις πάντα υπέροχες κατασκευές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημέρα Μαριάννα!!!ωραίος και αυτός ο κουμπαράς σου!!!
    μπράβο για τα δώρα που κέρδισες!!!!
    καλό σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Marie-Anne!!!
    Να χαίρεσαι τα δωράκια σου και πάντα να 'σαι τυχερή και δημιουργική!!!
    Έξυπνη ιδέα για κουμπαρά!!!
    Θα σταθώ όμως σε προηγούμενη ανάρτηση, αυτή με τις κορδέλες. Μου έδωσες τη λύση σ' ένα πρόβλημα που είχα εδώ και καιρό, έχω γεμίσει πανέμορφα χρώματα από διαφημιστικές κορδέλες που με δυσκόλευαν στη χρήση. Τώρα όμως????????? Τέλεια ιδέα!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!!!ΤΩΡΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!!!ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εντάξει.... κάλιο αργά.... Με γεια τα δωράκια σου, Μαριάννα μου!
    Ο κουμπαράς - τύμπανο είναι τέλειος!!!!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ πρωτότυπος κουμπαράς-τύμπανο!!!Μπράβο Μαριαννάκι!!!Με γειά τα δωράκια σου!!!
    Η πληροφορία σου για τις κορδέλλες της προηγούμενης ανάρτησης χρησιμότατη!!!Νάσαι καλά Μαρία Αννα μου !καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Encore une très jolie boîte aux couleurs automnales !
    Passe un bon weekend.
    Bises
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ-πολύ όμορφο το τυμπανάκι!...Μαριάννα να τα χαρείς τα δωράκια σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύχομαι να ακουστούν οι τυμπανοκρουσίες παντού για να έχει επιτυχία η έκθεση.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με γεια τα δωράκια,Μαριάννα!
    Το ζευγαράκι πολύ όμορφο με αναφορά στην παιδική αθωότητα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλσηπέρα
    όμορφος και πρωτότυπος ο κουμπαράς
    με γεια τα δωράκια των δύο Σοφίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Dear friend,your piggy bank is very very original. Congratulations on the gifts.
    Kisses
    Alessandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομορφος και αυτός ο κουμπαράς! Με γειά και τα δώρα σου! Τώρα, για το ..ψηφοδέλτιο, κράτα το !! Θα χρειαστεί !!Μπορεί και για ..χαρτοπολτό ! (για να μην πω κάτι άλλο, και μας κόψει η blogοκρισία- χαχα!!).
    Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. υπεροχα όλα και ο κουμπαρας ταμπουρινος φιλιά αγαπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο και τοπ δεύτερο τύπμανο!!! Αυτό θα πει η περιπέτεια ενός δώρου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...