Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Το παλιό κομοδίνο



 Ένα κομοδίνο της αδελφής της γιαγιάς μου, από την δεκαετία του ’50, είχε περάσει στην μαμά μου και μέχρι πρόσφατα ήταν στο δωμάτιο του αδελφού μου. H κόρη μου θέλησε να το κρατήσει και μου ζήτησε να το φτιάξω για το εξοχικό.    

Το βερνίκι του στο καπάκι είχε τα χάλια του, 
αλλά με ελάχιστη προσπάθεια και με μια aπλή ξύστρα αφαιρέθηκε γρήγορα.   

Βγάζονταςτο συρτάρι, διαπίστωσα πως το επιπλάκι ήταν φτιαγμένο στην Αμερική και  μάλιστα σφραγισμένο με την φίρμα του κατασκευαστή. 
 Στο κάτω μέρος δε, ανακάλυψα κάποιους κωδικούς και μια ετικέτα που δήλωνε πως ήταν ιδιοκτησία του γραφείου του στρατιωτικού ακολούθου της Αμερικανικής πρεσβείας!!!  
 Τρέχα-γύρευε πως είχε βρεθεί  στο σπίτι του θείου και της θείας!!!
Είχε λοιπόν την ιστορία του το παλιό κομοδινάκι…
αλλά σιγά να μην το έτριβα για να το ξανα-λουστράρω!   
 'Εβαψα το κυρίως σώμα και το συρτάρι με χρώμα κιμωλίας σε απαλή μουσταρδί απόχρωση, ενώ για το ραφάκι και την πάνω επιφάνεια έφτιαξα μαύρο χρώμα.
Κόλλησα ριζόχαρτο στο εσωτερικό του συρταριού 
και γυάλισα το παλιό του  πόμολο αντί  να το βάψω.  

Πάνω του, ένα παλιό χρωμέ φωτιστικό που ήταν κάποτε στο φοιτητικό σπίτι της Κατερίνας 
και του οποίου είχαν σπάσει τα γυαλιά, 
 
βάφτηκε κι αυτό με μαύρο χρώμα κιμωλίας (χωρίς καθόλου τρίψιμο ή αστάρι) και απέκτησε δύο διακοσμητικές λάμπες.  
Το «συνολάκι» ταίριαξε τόσο με το μεταλλικό μαύρο κρεββάτι 
  
όσο και με μία μουσταρδί συρταριέρα ΙΚΕΑ που βρίσκεται απέναντί του
 (αυτός ήταν και ο λόγος της επιλογής του χρώματος).


Δεν συμφωνείτε πως έτσι έγινε πιό όμορφο το παλιό κομοδίνο; 

 

19 σχόλια:

  1. ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!Ειλικρινά πραγματικά,εντυπωσιάστηκα με την καλόγουστη αλλαγή,χωρίς να χει κανένα επιπλέον στολίδι απο το χρώμα.Τα δύο χρωματα έδεσαν υπέροχα και ανέδειξαν το ιστορικό επιπλάκι.
    Μαριάν μου ευχομαι ναχει πολλά χρόνια μπροστά του και να το απολαμβάνουν οι νέοι του ιδιοκτήτες,εσύ έκανες το καλλίτερο δυνατόν.
    Φιλιά πολλά
    Χαρά Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου,σ'ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που συμφωνείς με το ότι δεν πρόσθεσα κάτι παραπάνω εκτός από το χρώμα Πιστεύω πως έτσι διατήρησε το στυλ του, που εξ'άλλου ήταν αυτό που άρεσε στην κόρη μου η οποία απεχθάνεται τις φιοριτούρες.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο έγινε το κομμοδίνο και το φωτιστικό ταιριάζει απόλυτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί, 'Αντα μου, ήταν επιτυχία και το ταίριασμα με το φωτιστικό γιατί έχουν και τα δύο το ίδιο στυλ!

      Διαγραφή
  3. Δεν το συζητάμε, έγινε ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΌ το έπιπλάκι σου Μαρία Άννα μου.
    Μου αρέσει αυτός ο συνδυασμός χρωμάτων.
    Ευτυχώς με αυτό τον τρόπο παίρνουν παράταση ζωής όλα τα παλιά έπιπλα.
    Γεια στα χέρια σου και να το χαρεί η κόρη σου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί Ρένα μου, ήταν πολύ καλής ποιότητας το ξύλο και πολύ ωραία δουλεμένο μέσα, άξιζε να του δοθεί μια νέα ευκαιρία, σε πιό σύγχρονο στυλ. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ce sont très très belles et parfaites métamorphoses.
    Les deux: la table et les lampes, j'adore!!!
    Gros bisous! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. MAGNIFIQUE!! La transformation est magnifique! Bravo Marie-Anne!
    Catherine doit être ravie du résultat! L'a-t-elle vue en situation sa nouvelle commode?
    Bon dimanche et grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Merci, Marie-Paule!!! La petite famille part demain en vacances et verra en arrivant tout ce que j'ai préparé!!!J'espère qu'ils aimeront!!!!
      Bonne semaine à vous deux et gros bisous!!!!

      Διαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ Μαριάννα!!!! Μα παααάαααρα πολύ!!! Εκανες πολύ καλά που δεν έβαλες χρώμα στο πομολάκι γιατί αυτό είναι που δηλωνει την ηλικία του κομοδίνου!!! Ομορφο και το φωτιστικό... να τα χαρεί η Κατερίνα σου!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου, πολύ χαίρομαι που σου αρέσει το κομοδινάκι έτσι που το έβαψα. Δεν ήθελα να του προσθέσω τίποτα παραπάνω...δεν θα του ταίριαζε!!!
      Πολλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  7. Λοιπόν Μαριάννα! με αφορμή ένα ακόμα μικρό σου "θαύμα", από αυτά που κάνουν τα χρυσά σου χέρια, σε ρωτώ το εξής:
    Έχω ένα παλιό γραφείο του πατέρα μου, ξύλινο βαρύ. Η Επιφάνειά του έχει φθαρμένο βερνίκι γενικά άθλια κατάσταση, γδαρμένο και φθαρμένο. Όταν θα έρθει η στιγμή να το φτιάξω, θέλω την πρότασή σου και τις οδηγίες σου καλή μου φίλη ναι ;. Εννοείται θα αποσταλεί ...φωτογραφικό υλικό για ενημέρωσή σου.
    Σκέψου την αξία του ότι όλα του τα χερούλια είναι από ατόφιο νικέλιο!

    Σε φιλώ και εύχομαι όμορφες καλοκαιρινές στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αν και ότι κάνω το κάνω εντελώς ερασιτεχνικά, θα χαρώ πολύ να μπορέσω να σου δώσω κάποιες οδηγίες, όταν αποφασίσεις να φτιάξεις το γραφείο. Και αφού είναι του πατέρα σου, του αξίζει να το περιποιηθείς και να το χαρείς. Θα περιμένω, όποτε θέλεις!!!
      Σε μία επόμενη ανάρτησή μου, θα δείς κι ένα τραπεζάκι που τελείωσα προχθές...
      Φιλιά και καλές διακοπές και σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ καλή μου φίλη να είσαι καλά.

      Διαγραφή
  8. Έγινε τέλειο το κομοδινάκι και είμαι σίγουρη ότι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα καινούργια,άσε που αυτό έχει και μια μυστική ιστορία.Μπράβο γεια στα χέρια σου Μαριάννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τελειο εγινε!!!!!!⛵ Περασα να σου ευχηθω καλο υπολοιπο καλοκαιριου με υγεια και ομορφες στιγμες ⛵

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι αυτή η εκπληκτική σου ικανότητα να κάνεις τέλειες μεταμορφώσεις που μας εντυπωσιάζει κάθε φορά.....φανταστικό το κομοδινάκι, τέλειες οι χρωματικές επιλογές, αψεγάδιαστο το φινίρισμα και φυσικά το σύνολο απογειώθηκε με το ιδανικό φωτιστικό !!! Να τα χαρείτε όλα με υγεία Μαριάννα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...