Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Mandalas

Σήμερα δεν θα σας κουράσω με καμμία μακροσκελή ανάρτηση!
Θέλω μόνο να ευχηθώ στην αγαπητή  μας μπλογκο-φίλη την Μία, την γνωστή μας Craftartista
για τα τρίτα γενέθλια του blog της. 
 
Η Μία, μας προσέφερε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε στον εορτασμό της φτιάχνοντας κάτι -οτιδήποτε θα μπορούσε ο καθένας/η καθεμία μας- αρκεί να χρησιμοποιήσουμε ένα από τα υπέροχα  mandalas που έχει σχεδιάσει η ίδια.   
Τι ωραία ιδέα!!!  
Mandalas έχω να φτιάξω εδώ και  τουλάχιστον 50 χρόνια!!!  
Και η αλήθεια είναι πως δεν έχω πιά την υπομονή να σχεδιάσω κάποιο, ούτε όμως και να χρωματίσω ένα έτοιμο, σαν αυτά που μας προσφέρει η Μία. 
Κοιτάζοντάς τα όμως, σκέφτηκα να χρησιμοποιήσω ένα απ' αυτά σε κάποια δημιουργία. 
Και έτσι εμπνεύστηκα από το mandala No. 15 
Το εκτύπωσα 
και άρχισα να κόβω κουρελάκια 
για να φτιάξω ένα μοτίφ 

το οποίο γάζωσα πάνω σ'ένα ύφασμα που μετατράπηκε σε μαξιλαράκι. 
Φυσικά, δεν μπόρεσα να αποτυπώσω τις λεπτομέρειες του σχεδίου, 
αλλά το ευχαριστήθηκα πολύ, πέρασα δημιουργικά το χθεσινό μου απόγευμα, 
και το αφιερώνω στην αγαπητή μας Μία, 
μαζί με τις ευχές μου 
για τα τρίτα γενέθλια του blog της.
 
Και αφού ανέφερα τα παλιά δικά μου mandalas,(στ'αλήθεια, δεν θυμάμαι εάν τότε τα λέγαμε mandalas) θαυμάστε και δύο που τα είχα φτιάξει στο Γυμνάσιο, το...1968!!!


Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι να έχουμε!

23 σχόλια:

  1. Μαριάννα μου, τι ωραία ιδέα! Ενθουσιάστηκα που χρησιμοποίησες το μαντάλα μου ως πατρόν για να στολίσεις ένα πανέμορφο μαξιλαράκι. Και τα χρώματα που διάλεξες είναι πραγματικά υπέροχα! Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στα τρίτα γενέθλια του μπλογκ μου, φίλη μου. Επιτέλους και μια ελληνική συμμετοχή! Όλα τα άλλα δωράκια μου θα ταξιδέψουν εκτός χώρας. Να είσαι καλά, φίλη μου. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Μία μου σ'ευχαριστώ για τα ωραία σου σχέδια που με ενέπνευσαν και μπόρεσα να συμμετάσχω στον εορτασμό των μπλογκο-γενεθλίων σου!! Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι το φιλόξενο σπιτάκι σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Μαριάννα μου, αμέλησα να σου πω το πόσο πολύ μου αρέσουν τα "βίντατζ" μαντάλα σου! Μπράβο, φίλη μου. Νομίζω ότι πρέπει να το εξελίξεις, είσαι φανταστική. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Primera Mandala hecha con tela, muy interesante y quedo linda. Puede que la tome de ejemplo y haga una. gracias por la idea.

    saludos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you very much for your kind comment! I hope my idea will help you to create something with fabric.
      Best regards!

      Διαγραφή
  3. καλημερα καλο μηνα!!!υπεροχη ιδεααααααα!!!!!μπραβο!!!!φανταστικο και το εργο του......68!!!!καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ 'Ιριδά μου! Είδες η παλιά; από μικρή τα ήξερα τα mandalas..χα χα χα!

      Διαγραφή
  4. Des mandalas peints ou coloriés, j'en ai réalisés. Mais pas en Mai 68. J'étais trop occupée à faire la révolution pour que mon lycée devienne enfin mixte ah, ah, ah!
    Par contre jamais en tissu, avec mes "dons" de couturière, tu t'en doutes!!
    Bravo Marie-Anne! Encore un talent à ton actif.
    Bon dimanche.
    Bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ah bon? Bravo la petite révolutionnaire!!! Le lycée français d'Athènes était mixte déjà à l'époque...nous n'avons pas eu à nous occuper de ça!!!
      Je n'ai jamais appris la couture, figures-toi, mais j'aime m'essayer un peu à tout! je me débrouille pour de petits travaux, surtout maintenant pour la petite Athena.
      Gros bisous!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχα! Πολύ όμορφα! Μπράβο κορίτσια για την έμπνευση και τις επινοήσεις.
    Την καλησπέρα μου Μαριάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'Ευχαριστώ πολύ Γιάννη μου! Με ξεσήκωσε η φίλη μας με τα όμορφα σχέδιά της!!!
      Καλό μήνα, σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Μαριάννα μου, μπράβο σου. Και για το μαξιλάρι με μαντάλα που το βρίσκω δύσκολο να ενώνεις κομμάτια, και αυτά που ζωγράφισες Πανδύσκολα μάτια μου. Γι αυτό και πανέμορφα
    Καλό μήνα για αύριο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νά'σαι καλά, 'Αννα μου!!! Λίγα πράγματα ξέρω από ραπτική, αλλά μου αρέσει να πειραματίζομαι! Γιά τα παλιά, ναί είχα την τύχη να έχω μια πολύ καλή καθηγήρια εικαστικών στο Γαλλικό γυμνάσιο και μας μάθαινε πολλά πράγματα.
      Φιλιά και καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  7. Πω..πω..υπέροχο το έκανες, μπράβο σου, καταπληκτική δουλειά,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hola Marie-Anne! Me encanta la interpretación que haces del mandala de Mía, queda bonito y original.

    BESOS...Me quedó como amiga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενθουσιάστηκα με το μαντάλα μαξιλάρι που έφτιαξες Μαρία Άννα μου!
    Καταπληκτική ιδέα.
    Δυστυχώς εγώ δεν μπόρεσα να πάρω μέρος.
    Με κλειστά τα σχολεία, είχα πολύ λίγο χρόνο ελεύθερο.
    Καλή επιτυχία.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταπληκτική δουλειά.. μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το μαξιλαράκι σου ,Μαριάννα μου!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο έγινε το μαξιλάρι και μπράβο σου για την ιδέα να χρησιμοποιήσεις το σχέδιο αυτό !!!
    Όσο για τα ζωγραφιστά σου απ το γυμνάσιο..... τι μου θύμησες ..... κι εγώ είχα φτιάξει, αλλά δυστυχώς τα έχασα από έναν θερμοσίφωνα που χάλασε και γέμισε νερά το πατάρι σνιφ σνιφ..... Καλό μήνα χρυσοχέρα ... σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρίσκω το μαξιλάρι σου εξαιρετικά δύσκολο (από πλευράς δουλειάς το λέω) και οπωσδήποτε υπομονής. Όμως παραδέχομαι, μου αρέσει αν και δεν έχω ιδέα τι είναι μάνταλα.(βλέπω τα σχέδια στης Μίας και δεν καταλαβαίνω γρι) Θα έχει τους οπαδούς του φαντάζομαι.
    Καλό μήνα Μαριάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαριάννα μου, σου έχω στείλει δύο μαιλ αλλά δεν έχω λάβει απάντηση. Στείλε μου, σε παρακαλώ, στο μαιλ μου, craftartista@gmail.com το πλήρες ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνσή σου για να μπορέσω να σου στείλω τα δωράκια σου. Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ ξανά για τη συμμετοχή σου στα γενέθλια του μπλογκ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Μαριαν μου! Καλώς σε βρήκα καί πάλι!!
    Καλό μήνα καί καλό Καλοκαίρι μέ υγεία εύχομαι!!
    Θαύμασα τό πανέμορφο καί πολύπλοκο ομολογώ,μαξιλάρι σου και λάτρεψα τίς γλαστρούλες σου καί τά υπέροχα λουλουδια πού έχεις!
    Πώς μεγάλωσε η Αθηνούλα σας!!! Νά τήν χαίρεστε!! Μέ τόν εγκλεισμό είχα καί εγώ δυο μήνες νά δώ τά εγγονάκια μας,καί τώρα πάλι μέ μεγάλη προσοχή!!Καλό Σ/Κ καί θά τα λέμε!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...