Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Κουτί, κουτί, κουτί...

Είχα χρόνια να φτιάξω κουτί για χαρτομάντηλα και κατά καιρούς θυμόμουν πως υπήρχε κάπου φυλαγμένο στην αποθήκη ένα κουτί που είχα αγοράσει κάποτε, όχι ξύλινο, αλλά απλό χαρτονένιο. Εκείνον τον καιρό είχα φτιάξει μερικά, για δωράκια, και για κάποιο μπαζάρ, αλλά είχε μείνει ένα.  
Το βρήκα λοιπόν σ'ένα ντουλάπι και σκέφτηκα να του κολλήσω στο κάτω μέρος πλαστική δαντέλα από ένα παλιό τραπεζομάντηλο της μαμάς μου που το είχε στο τραπεζάκι του μπαλκονιού της. 
Στο καπάκι  έκανα ντεκουπάζ με ένα κομμάτι ρυζόχαρτο, ενώ γύρω-γύρω του κόλλησα νάϋλον δαντέλα.   Απ'αυτήν έχω μπόλικη αφού την ξήλωσα από μία παπλωματοθήκη που μου είχαν κάνει δώρο, την οποία προτιμούσα χωρίς δαντέλα.
'Εφτιαξα με πηλό ένα μοτίφ και το κόλλησα στο κουτί 
και στην συνέχεια έπαιξα με χρώμα κιμωλίας, πατίνες και βερνίκι σε όλο το κουτί, 
πριν του κολλήσω και τρία λουλουδάκια που έφτιαξα από την νάϋλον δαντέλα.  
Ταίριαξε η νάϋλον με την πλαστική δαντέλα

Καλούτσικο δεν έγινε;   

Λόγω έλλειψης υλικών κατά την διάρκεια της απομόνωσης 'ξέθαψα' όλα τα παλιά μου υλικά και αντί να τα πετάξω προσπάθησα να φτιάξω διάφορα μείγματα, με στόκο, άμμο, κόλλα, πάστες, κλπ.
Συνέχισα λοιπόν τις δοκιμές μου με τον πηλό και άλλα "σπιτικά" μείγματα σ'ένα πλαστικό κουτί.
 'Ετσι προέκυψε αυτό το εφφέ ανάγλυφου πάνω στο κουτί. 
 Στο πλαστικό καπάκι, κόλλησα ένα μικρότερο μεταλλικό (από κάποιο μπουκάλι) και από πάνω βίδωσα ένα παλιό πομολάκι συρταριού. 
  'Εντυσα τις τρείς βαθμίδες που δημιουργήθηκαν με τρέσσες από πηλό 

και τέλος πέρασα χρώματα κιμωλίας, βερνίκι και χρυσή δαχτυλοπατίνα για λίγη λάμψη.

Τέλος, να σας δείξω και ένα έργο που έφτιαξα για να δηλώσω συμμετοχή στον πρωτομαγιάτικο διαγωνισμό της σελίδας του FB "Art from my Soul".
Δεν έχω τα 'φόντα' να συναγωνιστώ με καλλιτέχνες και επαγγελματίες, αλλά το έστειλα απλά για την χαρά της δημιουργίας και της συμμετοχής σε μία ομάδα που δημιουργήθηκε πολύ πρόσφατα.
Το έργο μου ήταν αρκετά απλοϊκό και πραγματικά της τελευταίας στιγμής (αφού το έφτιαξα την τελευταία ημέρα πριν την λήξη της προθεσμίας), και δεν συγκέντρωσε πολλές ψήφους, 
αλλά αυτό δεν ήταν κάν το ζητούμενο από μένα. 
Για μένα, ήταν ακόμα μία προσπάθεια να φτιάξω κάτι με το πηλό, έστω και αυτά τα λίγα λουλουδάκια.

Τις τελευταίες ημέρες ασχολούμαι στον κήπο. Φυτεύω, σκαλίζω, βάφω παλιές γλάστρες, 
κολλάω κάποια σπασμένα διακοσμητικά...πώς αλλιώς να περάσουν οι ώρες;  
Θα σας δείξω τα νέα μου 'έργα' προσεχώς!

Εσείς, πώς περνάτε τις ώρες σας στην απομόνωση;
Ή μήπως ξεθαρέψατε και αρχίσατε τις βόλτες;

12 σχόλια:

  1. Dearest Marie Anne,
    What a lovely tissue box cover you created!
    Glad you found it and also all the materials to work with.
    You usually manage to make something look fabulous and really boutique style.
    Hugs and be safe, the entire family that is!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα! Εντάξει, ξέρεις την αδυναμία μου με αυτό το είδος της ανάγλυφης διακόσμησης Μαριάννα μου.
    Γεια στα χέρια σου. Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Marie-Anne όλα τα έφτιαξες υπέροχα με την ιδιαίτερη τεχνική σου. Όσο για το έργο του διαγωνισμού, εγώ το βρήκα πολύ όμορφο με αυθεντική ομορφιά.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΠΡΆΒΟ Μαρία Άννα μου.
    Όλα μου άρεσαν, η θήκη για τα χαρτομάντιλα, το βάζο, αλλά και το πινακάκι σου.
    Καλά έκανες και χρησιμοποίησες υλικά που είχες.
    Δεν πετάμε τίποτε λέμε 🤣🤣
    Περιμένουμε να δούμε και τον κήπο σας τώρα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά διαδικτυακά και ακίνδυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά μου άρεσαν όλα το ανάγλυφο το ζήλεψα τώρα περιμένουμε και τον κήπο!!!! Μπράβο σου!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά μου άρεσαν όλα το ανάγλυφο το ζήλεψα τώρα περιμένουμε και τον κήπο!!!! Μπράβο σου!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ta boîte à mouchoirs est superbe! Si le couvercle était fermé, quelle belle boîte à bijoux cela ferait. Je suis en admiration et j'imagine combien tu te régales à inventer tous ces petits détails.
    Entre tes créations et le jardin, tu as de quoi faire et de quoi passer le temps bien agréablement.
    As-tu réussi avec la façon d'insérer une vidéo?
    Bon week-end à vous deux.
    Grosses bises.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο χρυσοχέρα μου. Και το πινακάκι μου άρεσε και τα αναγλυφά σου. Κάνω και εγώ κάτι ανάγλυφα με πηλό σε μπουκάλια θα τα δείξω μόλις βρω όρεξη για φωτογράφιση χααχαα
    Με το καλό να ομορφύνεις και τον κήπο σου.
    Τυχερή που έχεις τον κήπο να νοιώθεις ότι είσαι εξω-κλειστη γιατί μόνο το εσώκλειστο κουράζει χιχιχχι
    Πρόσεχε.
    Καλό Σ/Κο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα κυρία Μαριάννα

    χαίρομαι που σε ξαναβλέπω στο μπλογκ σου και στη μπλογκογειτονιά , που επέστρεψες εννοώ κι εσύ

    Εύχομαι να σε βρίσκω καλά. Μετά από ένα διάλειμμα τριών μηνών από το blog μου και το blogging γενικά , επέστρεψα στο blog μου και στην αγαπημένη μου / μας blogογειτονιά και χαίρομαι πολλά για τούτο . Επέστρεψα και ενεργά ( και με νέα ανάρτηση ) .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Μαριάννα! Πολύ θαυμάζω τη δημιουργηκότητα που έχεις και τη διάθεση να δοκιμάζεις νέες τεχνικές και υλικά! Ολα έγιναν πολύ όμορφα παρά την έλλειψη υλικών! Και τί ωραίο να φτιάχνεις ένα έργο για τη χαρά της συμμετοχής! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οχι που δεν θα εβρισκες να περασεις τον καιρό σου Μαριαννα μου.. όλο και κατι θα δημιουργεις απο το τίποτα..αυτο ειναι το θέμα να εχεις την διαθεση και εχεις μπολικη φίλη μου απο αυτην ..
    Οσο για την συμμετοχή σου στο φεης μπουκ σου αρεσε η ιδέα και το προσπαθησες.. τι πιο όμορφα από αυτό.ε;
    Να περνας ομορφα με ότι κάνεις φίλη μου την αγαπη μου..❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...