Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Ανάγλυφα αλλιώς

'Ενα βαζάκι στολισμένο με ανάγλυφα από πηλό
κι ένα κεσεδάκι από γιαούρτι στο οποίο κόλλησα ένα κομμάτι από πλαστική δαντέλλα,
βάφτηκαν στην συνέχεια με μείγμα από χρώμα κιμωλίας, ατλακόλ και άμμο θαλάσσης, ώστε να δημιουργηθεί ένα εφφέ παλαίωσης το οποίο ενισχύθηκε με πατίνες λαδιού.

'Οταν ήρθε η ώρα να φτιάξω κι ένα μπουκάλι, χρησιμοποίησα πηλό μόνο για να φτιάξω  δύο λεπτές μπορντούρες στον λαιμό του μπουκαλιού, ενώ τα σχέδια δημιουργήθηκαν κολλώντας κομματάκια από ένα σπασμένο χριστουγεννιάτικο πλαστικό καμπανάκι. Δυστυχώς, έχασα πολλές φωτογραφίες με την βλάβη του υπολογιστή μου, και δεν το έχω να σας το δείξω.
Στην πίσω πλευρά του μπουκαλιού, έκανα découpage (για να μην ξεχνιόμαστε...)
 
Αυτό το μπουκάλι είχε δοσομετρητή, τον οποίο και έσπασα για να τον αφαιρέσω, 
επομένως δεν είχε στροφές στον λαιμό για να βιδώσει κάποιο καπάκι. 
 Εκεί ήρθε και 'έδεσε' ένα καπάκι από μαλακτικό το οποίο είχα κρατήσει γιατί απλά μου άρεσε. 
Το κόλλησα πάνω σ'έναν φελλό και ταίριαξε απόλυτα!

Κι έτσι  συμπληρώθηκε ένα σετ με την ίδια τεχνοτροπία και στις ίδιες αποχρώσεις, 
ενώ το κάθε κομμάτι έχει εντελώς διαφορετικά ανάγλυφα μοτίφ.

 Καλή Κυριακή και καλή έξοδο από την απομόνωση να έχουμε!
Ελπίζω να μην ξεθαρέψει πολύ ο κόσμος και αμελήσει την τήρηση των μέτρων προστασίας γιατί πολύ φοβάμαι μην έχουμε χειρότερα!
Να είστε όλοι καλά!







9 σχόλια:

  1. Έξυπνο τρικ το καπάκι από το μαλακτικό ήρθε κι έδεσε με τον φελλό!!!Καλόοοοοο σ'ευχαριστώ για την ιδέα!!!
    Έγινε φανταστικό το σετ σου,που με μαγιάτικο άρωμα μοσχομύρισε το σπιτάκι σου,Μαριάννα μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει τα λατρεύω αυτά τα είδη διακόσμησης Μαριάννα μου. Αυτό το ανάγλυφο σε συνδυασμό με την παλαίωση και τα χρώματα αυτά, ειλικρινά τα αγαπώ πολύ. Προχωρημένες φυσικά τεχνικές, που να τις ακουμπήσουμε, δύσκολα. Αλλά θαυμάζω τη δημιουργία σου.
    Όμορφη Κυριακή να έχεις Μαριάννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια μορφή επικοινωνίας με τον εαυτό μας και ένα αδιέξοδο στις μέρες που ζούμε σαν αντίδοτο η δημιουργία, ευτυχώς. Όμορφα τα ανάγλυφά σου Μαριάννα, λατρεύω τους χρωματισμούς. Να είστε καλά! Καλή εβδομάδα....με πολλές επιφυλάξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dearest Marie-Anne,
    Lovely effects you created here and also great views of your lovely garden in these photos.
    Sending you hugs and stay well indeed; we're fine so far.
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειναι υπεροχα
    συγχαρητηρια γλυκια μου
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Μαριάννα μου! Πωπω πως μπορει να μεταμορφωθεί ένα κεσεδάκι γιαούρτιου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι λες και βγήκαν από το..χθες! Όμορφη δουλειά, η οξύδωση με το χρώμα δοσμένη τόσο όμορφα, η ιδέα με το καπάκι..τι να πω..μοναδική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να πώ την αλήθεια μου εκτο΄ς απο το ντεκουπαζ όλα τα αναγλυφα ειναι για μενα άγνωστες τεχνικές.. και εσύ Μαριαννα μου δημιούργισες πολύ όμορφες κατασκευές που μοιάζουν πράγματι σαν παλαινές.. όταν ΄χει κανεις παιδι μου φαντασία φαινεται και στις δημιουργίες του μπραβο φίλη μου ..
    Το μικγε σου απο την προυγούμενη αναρτηση το λατρεψα..
    Να είσαι καλά Μαριάννα μου καλο σου Μαιο..φιλιααα!!!🌺🌻🌼🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. J'ai l'impression que tu as fait des fouilles archéologiques dans ton jardin et que tu y as trouvé des trésors enfouis depuis longtemps. Normal en Grèce!
    Quand les scientifiques vont les passer au scanner, ils vont avoir de sacrées surprises ah, ah, ah!
    Bravo Marie-Anne et pour tes créations et merci de nous les montrer.
    Bonne journée.
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...