Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2020

Μιά όμορφη ανταλλαγή

 Σε μία ομάδα του Facebook, έγινε μιά ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων δώρων και αποφάσισα να συμμετάσχω κι εγώ με μία δική μου δημιουργία. 

Κληρώθηκα να ανταλλάξω δώρο με μία άγνωστη μέχρι εκείνη την ημέρα κυρία. Όταν δεν γνωρίζεις καθόλου το ταίρι σου, δεν μπορείς να ξέρεις το γούστο του, τί του αρέσει, τί θα το ευχαριστούσε.  Σκέφθηκα διάφορα πράγματα,  και τελικά αποφάσισα να φτιάξω ένα πιάτο διακοσμημένο με τα αγαπημένα σε όλους ρόδια που είναι σύμβολα καλοτυχίας, αφθονίας και ευημερίας.

Έφτιαξα και κόλλησα στοιχεία από πηλό στην κορυφή του πιάτου και στην συνέχεια, πάνω σε ένα φόντο κρακελέ, έκανα ντεκουπάζ από χαρτοπετσέτα και τόνισα τα ανάγλυφα με χρυσή δακτυλοπατίνα.

Ελπίζω να άρεσε στην παραλήπτρια.


Το δικό της δώρο έφτασε σε μένα δύο μέρες αργότερα και είναι επίσης πολύ συμβολικό, αφού πρόκειται για ένα πανέμορφο καραβάκι με το οποίο μου ευχήθηκε μια καλοτάξιδη χρονιά!
Είναι φτιαγμένο από χαρτόνι, γυψόγαζα και ντεκουπάζ με χαρτοπετσέτα. 

Ευχαριστώ πολύ την νέα μου φίλη Ειρήνη για το ωραίο της δώρο.




8 σχόλια:

  1. Όμορφα δώρα Μαριάννα μου και συμβολικά. Και αυτό που έστειλες και αυτό που πήρες.
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Μαριαννα! Πολυ γιορτινη η ανταλλαγή δωρων! Ξερεις οτι θαυμαζω τα εργα σου και γι'αλλη μια φορα δεν μπορω να μην πω ποσο ομορφο ειναι το πιατο που επιμεληθηκες. Πολυ ομορφο και το καραβακι που ελαβες. Ευχομαι σε ολο τον πλανητη καλοτάξιδο το νεο ετος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι και τις δύο σας δημιουργίες. Πολύ όμορφες, εποχιακές. Με τους συμβολισμούς τους στις γιορτινές μέρες. Η τεχνική σου είναι μαγική, δεν έχω λόγια. Μόνο μάτια να το βλέπω και να το απολαμβάνω. Μου άρεσε επίσης πολύ και το καραβάκι της Ειρήνης. Να είναι και εκείνη καλά και μπράβο της.
    Όμορφες αυτές οι ανταλλαγές δώρων, μας φέρνουν πιο κοντά, γνωρίζουμε νέους φίλους.
    Φιλιά πολλά Μαριάννα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dearest Marie-Anne,
    Your artful selections will never go wrong in giving happiness to the lucky receiver!
    Love those pommegranates.
    Hugs and happy 4th Advent!
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίες οι ανταλλαγές! Και είναι μυστηριακές αν δεν γνωρίζεις τη φίλη. Ωραία δουλειά και των δυο σας. Είμαι σίγουρη ότι θα της αρέσει το πιάτο Είναι τόσο καλαίσθητο όπως και ό,τι κάνεις
    Καλές γιορτές Μαριάννα μου
    Να είστε καλά να δημιουργείτε και να ανταλλάσετε δώρα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι η διαφορετική προσέγγιση τις μέρες των γιορτών. Συναντήσεις απ’ το πουθενά, που καμιά φορά μοιάζουν να κρατούν καλά και εξελίσσονται σε αληθινές φιλίες. Όμορφο το καραβάκι που δέχτηκες Μαριάννα μου και εξίσου όμορφο το κρακελέ ντεκουπάζ πιάτο με τα ρόδια. Δεν ξέρω αν το χω ξαναπεί, αλλά η τεχνική σου υπέροχη. Εύχομαι να φέρουν καλή τύχη και τα δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί ωραίες που είναι αυτές οι ανταλλαγές, Μαρία Άννα μου!
    Πολύ όμορφα και τα δύο δώρα.
    Και το δικό κσι της καινούργιας φίλης σου.
    Με γειά σας και του χρόνου με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το χαμόγελο που μας δίνουν το να στέλνουμε και να παίρνουμε δωράκια που τα φτιάχνουμε με τα χέρια μας κάνουν χαρούμενους και εκείνους και εμάς Μαριάννα μου ..
    Όμορφες αυτές οι ανταλλαγές φίλη μου και του χρόνου να είσαι καλά να τις ξανακάνεις!!
    Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές με υγεία και αγάπη παντού του χρόνου να είμαστε όλοι μια αγκαλιά!! 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...