Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες

Χρόνια πολλά!

Πέρασαν τα Χριστούγεννα, και βαδίζουμε γοργά προς την Πρωτοχρονιά. Εύχομαι να περάσατε όμορφα, με ή χωρίς τους αγαπημένους σας, λόγω των περιοριστικών μέτρων που κάνουν τις φετινές γιορτές τόσο διαφορετικές για όλους.  

Οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες μου συνεχίστηκαν και με χαρά σας παρουσιάζω δύο από τα τελευταία έργα μου.

 

Το πρώτο είναι ένα κουτί/κύβος που με έκανε να ξαναθυμηθώ το αγαπημένο μου κρακελέ και το κλασσικό ντεκουπάζ, παρ'όλο που δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να του προσθέσω και λίγα στοιχεία από πηλό, τα οποία έφτιαξα και έβαψα, πριν τα κολλήσω στις τέσσερις πλευρές του κουτιού. 





Το δεύτερο είναι ένα παράθυρο, μέσα από το οποίο φαίνεται ο Αη Βασίλης 
να συνεχίζει τον δρόμο του μέσα στα χιόνια αφού πρώτα άφησε ένα δώρο στο περβάζι.  
'Ισως, λόγω κορωνοϊού, να μην μπαίνει πιά μέσα στα σπίτια...χα χα χα! 

Μπορεί να μην φαίνεται, αλλά ήταν μία από τις πιό εύκολες και γρήγορες κατασκευές που έχω κάνει! Χρησιμοποίησα ένα χαρτονένιο πλαίσιο από το οποίο είχαν αφαιρεθεί κάποιες κάρτες επιτραπέζιου παιχνιδιού (πριν 2-3 χρόνια είδα πως ο γυιός μου ετοιμαζόταν να πετάξει στην ανακύκλωση αρκετά τέτοια πλαίσια και εννοείται πως κράτησα μερικά για να τα ανακυκλώσω με τον δικό μου τρόπο!)  

Γύρισα ένα τελάρο από την ανάποδη και έκανα το ντεκουπάζ με την χαρτοπετσέτα. 
Στην συνέχεια, 'σοβάτησα' τον 'τοίχο' και το κούφωμα του παραθύρου με ένα μείγμα 
από αφρόστοκο, ατλακόλ και λευκό χρώμα με λίγη άμμο.  
Στο 'κούφωμα'  χρησιμοποίησα χρώματα που μου έχει δώσει ο γυιός μου, 
απ'αυτά που βάφει τις  μινιατούρες του.   
Κάποια κομματάκια από κουρτινάκι κρεμάστηκαν σ'ένα κουρτινόξυλο που έφτιαξα από ένα καλαμάκι με δύο χάνδρες ντυμμένες (από παλιό αμπαζούρ) και από παλιά Χριστουγεννιάτικα στολίδια έφτιαξα το στεφανάκι και το πακέτο του δώρου. 

Δεν είναι χαριτωμένο;

Με αυτά τα δύο έργα μου, συμμετέχω στην χειμωνιάτικη πρόκληση της Craftartista μας.

  Και για να μην νομίζετε πως το έριξα μόνο στο ντεκουπάζ, και δεν έκανα Χριστουγεννιάτικα γλυκά, να σας κεράσω και λίγο από τον σοκολατένιο κορμό που έφτιαξα με γέμιση κάστανου και σμέουρα (εγώ πάντως μιά ζωή φραμπουάζ τα ήξερα...!) 









19 σχόλια:

  1. Αχ βρε γιαγιά χρυσοχέρα!!!
    "Τα έργα σου μας χόρτασαν....και ο κορμός να μένει" Δηλαδή ο λόγος που το λέει! Γιατί και τα έργα υπέροχα αλλά και ο κορμός!!!(ευτυχώς περίσσεψε και για μας) Μαριάννα μου το κουτί με το ντεκουπάζ και το κρακελέ...τα "σπάει" Το δε παράθυρο καταπληκτικό! Μπράβο Μαριάννα! Μα πόσες ιδέες πχιά! Μου άρεσε το κρακελάρισμα που ποτέ δεν μου πετυχαίνει (δύο συστατικών;)
    Χρόνια Καλά κι ευλογημένα, ο καινούργιος χρόνος γεμάτος υγεία, χαμόγελα και όμορφες δημιουργίες!
    Καλή Πρωτοχρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι φτιάχνουν αυτά τα χέρια; Τι υπέροχο Χριστουγεννιάτικο κουτί, φανταστικό το παράθυρο και ο κορμός πω! πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγω Μαριάννα μου δεν θα ξεφύγω απο τις προλαλήσασες.Θαυμασα και το κουτί ,που ειναι Α ΨΟ ΓΟ αλλά και το ευρηματικό παράθυρο! Η φαντασία καλπάζει αλλά και τα χέρια και η τεχνική ακολουθούν κατά πόδας και φτιάχνουν ένα σύνολο αρμονικό και ονειροπόλο!
    ΣΥνέχισε ακάθεκτη να δημιουργείς!
    Εγω απέφυγα τα γλυκά γιατί η καραντίνα ήδη εχει κανει το θαύμα της και θα γίνω σαν τον Αγιο Βασιλη να μη χωράω ουτε απο καμινάδα ουτε απο πόρτα!
    Φιλάκια πολλά Καλή Χρονιά να δώσει ο Θεός ναχουμε,όσο το δυνατόν ν απαλλαγούμε απο το φόβο της ίωσης και να επανέλθουμε στα γνωστά και τετριμμένα μα πάνω απ όλα στα αγαπημένα μας πρόσωπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα τα έργα σου όπως πάντα Μαριάννα μου. Αυτό το κρακελέ κόμπος στο στήθος μου έχει κάτσει. Μα γιατί δεν το πετυχαίνω ποτέ δεν ξέρω.
    Απίθανο κουτί και το παράθυρο πανέμορφη ιδέα. Μου έδωσε ιδέα με το τελάρο.
    Καλή χρονιά να έχουμε Μαριάννα μου
    Να περάσεις καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Je t'ai déjà dit mon "amour" pour cette boîte qui nous ramène à la belle époque du craquelé et du découpage. Elle est magnifique!
    La fenêtre est aussi toute mignonne avecses petits rideaux.
    Bravo pour la bûche. Elle est vraiment bien roulée et me rappelle les bûches de mon enfance.
    Je te souhaite un bon réveillon pour fêter la nouvelle année.
    Mais mon petit doigt me dit qu'il sera réussi!!!
    Grosses bises

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λατρευω τις λεπτομερειες!!!!!!
    αχ αυτο το παραθυρο θελω κ γωωωωωωωωωω
    ελπιζω του χρονου να ειναι το πρωτο που θα κανωωωωωωω
    ε ας αφησουμε κατι κ για του χρονουυυυυυυυυ
    αχ αραγε πως θα νια ετουτος ο χρονος........ καλη χρονια να εχουμε καλη κ ευλογημενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ βρε Μαριάννα μου, αυτό το κρακελέ μου έχει μαγέψει την καρδιά! Στην κυριολεξία λέμε. Δεν το έχω αγγίξει ποτέ. Και τώρα δυστυχώς δεν έχουμε εύκολα πρόσβαση σε αγορά υλικών. Είτε λόγω ηλίθιας οργάνωσης στην αγορά είτε λόγω οικονομικής στενότητας.
    Εκεί που στην κυριολεξία έμεινα με ανοιχτό το στόμα είναι στο μαγικό σου παράθυρο! Εντάξει, μιλάμε τι να πρωτοθαυμάσω τώρα εγώ. Την έμπνευση, τη φαντασία στη χρήση των υλικών; Τα χρώματα, το στόλισμα; Τι ακριβώς;
    Λοιπόν, θα πω κάτι: Τύφλα να έχουν τα πανάκριβα διακοσμητικά που μοσχοπουλιούνται χρυσάφι έξω μπροστά στις δημιουργίες σου Μαριάννα! Όπως σου το λέω και όπως το νιώθω.
    Καλησπέρα κορίτσι μου και καλή χρονιά να ευχηθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dearest Marie-Anne,
    You certainly are very clever by saving all sorts of beads and things that you later can re-purpose in a lovely way!
    This window with the curtains is really a perfect example of your artistry; excellent job.
    And the dessert sounds and looks magazine worthy!
    Enjoy the few remaining days of 2020.
    Hugs,
    Mariette

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκό όχι για μένα, Μαριάννα μου, πήρα 3 κιλά!
    Οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου όμως είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! Λάτρεψα το κουτί αλλά και το παράθυρο!!!
    Είναι τέλειες και για το Craftlandia Challenge αν θες να συμμετέχεις.
    Πολλά φιλιά, φίλη μου. ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2021!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου Μαριάννα, εύχομαι παντα νάσαι χρυσοχέρα... και αυτόν τον νέο χρόνο... 2021, χρόνια πολλά, καλή χρονιά!! με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα ομολογήσω πως ξετρελλάθηκα με το παραθυράκι σου που είναι ένα μικρό στολίδι! Όλες σου βέβαια οι υπόλοιπες κατασκευές όμορφες μα το παραθυράκι σου...με κατέκτησε! Γλυκιά μου καλή χρονιά να έχεις με υγεία και πάντα δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το παράθυρο μου τράβηξε αμέσως την προσοχή. Είναι τέλειο!
    Καλή Χρονιά σου εύχομαι Μαριάννα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το απόλυτα τέλειο κουτί Των Χριστουγέννων !!! Επιλογές στοιχείων και τεχνικη αγγιζουν την τελειότητα Α! ρε ΑΘηνούλα τυχερούλα ....Κουτιά,Καδράκια με μπόλικη φαντασία σε περιμένουν υπομονετικά ...Καλή Χρονιά Μαριάν με ολα τα καλά και με πρώτο αγαθο την Υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο χαίρομαι για τη συμμετοχή σου στο Craftlandia Challenge, Μαριάννα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία στην κλήρωση. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπεροχες γιορτινές δημιουργίες Μαριάννα μου!!
    Καλή χρονιά με υγεία, χαμόγελα και πολλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ονειρεμενες δημιουργιες!
    Καλη χρονια με υγεια,αγαπη κ πολλες ευτυχισμενες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Bonsoir chère Marie-Anne,

    Une très belle boîte ! Une boite à petits bonheurs !
    Je te souhaite une année parsemée d'éclats de joie.
    Gros bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και από δω Μαρία Άννα μου.
    Πήγα ήρθα, σχόλιο δεν πρόλαβα να αφήσω.
    Το κράξετε δεν το κατάφερα ποτέ και θαυμάζω το δικό σου.
    Με το παράθυρο ξετρελάθηκα.
    Τί σου είναι όμως η ανακύκλωση ε;
    Δεν μας καταλαβαίνουν βρε παιδί μου.
    Αξιοποίησες ιδανικά τα πλαίσια.
    Καλή δημιουργική χρονιά να έχουμε.
    Χρόνια πολλά και για τον Βασίλη σου και για την Αθηνούλα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λάθος με το όνομα έκανα.
    Δεν πειράζει, οι ευχές ισχύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...